Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forutsigbart, med Telenor-dekning

Omtale av  Vestlending

Prisen kunne alltids vært lavere, men de gir bra valuta for pengene. Ulempen med at det ikke er egen app er redusert, nå som EU-forbruket er inkludert (og altså ikke noe man vil slå på/av på flyplassen)

Svar fra Komplett Mobil
26.05.2017 15:34

Hei, Vestlending! Takk for flott tilbakemelding. App jobbes det med og den har foreløpig lansering i løpet av Q3.

Nyttig (3)

Treg kundeservice, merkelig dataforbruk og plutselig oppjustering av pris

Omtale av  Atle

Byttet til komplett mobil da det her var en bra pris på 10GB data til 299kr per måned. Kjempekjekt er det da at komplett mobil plutselig finner ut at de skal oppgradere mitt abonnement til 12gb pluss fri bruk i EU for 80 kroner ekstra per måned. Komplett mobil gjør her ingenting annet enn å skylde på EU reglene om fri bruk når det gjelder de økte prisene. Gjør meg da klokere. Hvorfor øker abonnementet deres med 1gb data med 25 kroner, mens jeg som har hatt 10gb abonnementet øker med 80 kroner? Enten får komplett mobil slutte å skylde økte priser på EU reglene, eller så får dem komme med en relativt god forklaring på at kostnadene relatert til fri bruk i EU er nærmere 350% høyere på 10gb abonnementet vs 1gb abonnementet. Joda, 2 GB mer per måned er kanskje også en del av prisen, men newsflash: - jeg ba aldri om 2 GB per måned. Det faktisk at komplett mobil her helt ut av det blå øker min telefonregning med nesten 1000kr per år, bare fordi dem fikk så lyst, gjør det umulig å kunne anbefale dette som mobilabonnement til noen som helst. Man vet jo ikke når neste økning plutselig kommer. Var det aldri noen som tenkte tanken å øke prisene her jevnt over hele fjøla? For øvrig klarer jeg ikke forstå hvordan jeg med komplett mobil hver eneste måned har endt opp med et dataforbruk på over 15GB, mens jeg med forrige abonnement (som hadde 8gb data inkludert) aldri kom over grensen. Samme telefon. Samme vanlige bruk. Her er det noe veldig rart som har skjedd, og basert på eksisterende omtaler av selskapet forstår jeg det slik at det ikke engang hjelper å ta kontakt med kundeservice for å finne en løsning. Da lar vi selvsagt den biten ligge og betaler tullet. Blir det spekulert i dette? En hundrelapp her og en hundrelapp der. Blir penger av slikt. Den ene gangen jeg sendte epost til kundeservice synes jeg det er i drøyeste laget å måtte vente til neste dag for en respons. Sender du en epost mandag formiddag bør svaret komme relativt umiddelbart, ikke neste dag. Hadde det vært en viktig sak jeg lurte på kan det jo hende kundeservice på telefon er bedre, det har jeg ikke forsøkt, men i disse dager bør et selskap som leverer abonnement til mobiltelefoner evne å svare på en epost rimelig fort. Ville nok ikke gitt den lokale matbutikken like mye kritikk på samme punkt. - Har dere melk på lager? Forventer svar før den går ut på dato. :) // tørr humor. Utelukkende på grunn av økning med 1000kr per år, og usanne forklaringer på hvorfor, så er jeg ikke kunde når endringene trer i kraft 15 juni. Kundeservice biten kunne jeg levd med. Databruk-biten skulle man forhåpentlig klart å finne ut av. - Så for min del tror jeg komplett mobil i aller høyeste grad bør tenke seg om to og tre ganger før neste plutselige prisøkning. Denne gang ble de som hadde de store abonnementene utsatt for en 350% høyere prisøkning enn de som hadde de små. Logikk i dette, uansett hva grunn for en prisøkning måtte være? Fornøyd med dekningen og hastighet på mobildata da, for å legge inn noe positivt her også. Trist det er det eneste.

Nyttig (11)

Bra abonnement, men savner app og datakontroll

Omtale av  Ted

Bra dekning med Telenor og rimelig, med synd det ikke er app for forbruk og datakontroll, blir fort veldig dyrt når en går over inkludert mengde data.

Svar fra Komplett Mobil
16.05.2017 11:22

Hei, Ted! Takk for flott tilbakemelding. Vi jobber med datakontroll løsningen og kommer med en app i løpet av Q3. Vi ser du har byttet selskap og håper å se deg tilbake igjen når disse utfordringene er løst.

Nyttig (2)

Udugelig dekning

Omtale av  Endre

Skulle til fjells og trengte Telenor dekning som komplett mobil var del av. Det er dårlig dekning over alt hvor jeg har brukt telefonen. Kun Edge og flere applikasjoner fungerte ikke. Ved treff med andre under Telenor paraplyen visste det seg at der de hadde 4G så hadde jeg 2G eller kun Edge. Regner med at dette har med pris å gjøre og kundeforholdet mellom Komplett mobil og Telenor. Gikk derfor tilbake til min gamle leverandør i Telia systemet og da OneCall.

Svar fra Komplett Mobil
11.05.2017 09:53

Hei, Endre! Det er beklagelig å høre at du ikke var fornøyd! Det skal selvfølgelig ikke være slik at man har dårligere dekning, enn andre Telenorkunder! Dekningen kan også komme an på hva slags telefon man har. Vi ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg, slik at vi kan få vite mer om saken din. Og slik at vi kan få feilsøkt dette. Send en mail til [email protected] Merk eposten med "Bent"

Nyttig (3)

Slår konkurrentene lett

Omtale av  Olav

Jeg elsker at man kan endre abonnementet i løpet av 5 minutter. Perfekt for de mnd jeg ikke trenger like mye data. Har aldri hatt problemer med dekning eller lignende. Har ikke noe erfaring med komplettmobil sin kundeservice, men hvis det er på linje med komplett.no sin så er jeg helt sikker på at det er supert.

Svar fra Komplett Mobil
08.05.2017 13:43

Hei, Olav! Tusen takk for flott tilbakemelding. Ja, kundeservicen sitter på samme kundesenter som Komplett.no Så det skal være samme kundeservice du snakker med eventuelt:)

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig billig

Omtale av  Jan

Har dere ikke noe for familier... Billigere når man samler hele familien?

Nyttig (1)

Pass på data

Omtale av  Øystein

Her skal du ikke surfe mye i EU før du får melding om at du får 400 kroner ekstra på toppen av abonnementet ditt. Rimelig hissig megabyte-pris, noe de skor seg godt på når man reiser rett over landegrensen. Koster å glemme å endre. Bra at det i utgangspunktet er billig.

Svar fra Komplett Mobil
18.04.2017 08:39

Hei. Øystein! Flott å høre at du er fornøyd med selve abonnementet. Men våre datapriser i utlandet er på lik høyde med andre selskaper. Du skal også ha fått en sms som viser prisen per mb når du ankom landet. Man kan også se prisene her: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/ Ta gjerne kontakt med oss dersom det er noe du lurer på.

Nyttig (3)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR