Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har den største datapakken til komplett 30gb, og det er uten tvil den billigste av alle med telenordekning. Veldig god erfaring med både kundeservice og bruk av abonnent. Leste en del av de dårlige omtalene, mest brukerfeil og inkompetanse hos bruker virker det som.. Digger komplett ;)
Hei, Stian T! Så flott å se at du er fornøyd med oss og datapakkene våre! Og vi håper at andre også ser at mange av de dårlige omtalene kunne vært unngått om man leser vår kom igang side og ordrebekreftelsen før oppstart :) Uansett, tusen takk for flott tilbakemelding. Mvh Bent Komplettmobil.no
De tilbyr konkurranse dyktige priser og betingelser. Tjenesten de levererer står til forventningene og jeg har ingen betekligheter med å anbefale Komplett Mobil videre.
Hei, Alexander! Så flott å se at du er fornøyd med oss og tusen takk for flott tilbakemelding! Mvh Bent Komplettmobil.no
Komplett svarte på mine spørsmål umiddelbart. De hjalp meg også med å endre abonnementet direkte. Super service.
Hei, Pia! Så flott å se at du er fornøyd med oss og service vår. Tusen takk for flott omtalt. Mvh Bent Komplettmobil.no
Var i kontakt med kundesenteret ang gjentakende mobildata problemer med min telefon. Snakket med en kjempe hyggelig ansatt som het André. Ordnet opp i problemet umiddelbart.
Hei, Kennet! Så flott å se at vi kunne løse problemet ditt og tusen takk for flott tilbakemelding. Jeg skal selvfølgelig sende kopi av meldingen din til André :) Ha en fin dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Forhåndsbetaling innebærer at jeg ikke blir kreditert for ubrukt data eller telefonbruk. I tillegg gis det økt regning på tlf til servicetjenester hvor bruken ikke er dokumentert / spesifisert. En mnd abonnement skulle kostet 350 og jeg har blitt fakturert totalt med ca 1000
Hei, Eg! Som alle andre mobilselskaper så har vi forhåndsbetaling av mnd avgiften. Og meg kjent så er det ingen som krediterer kundene sine om de ikke har brukt opp antall ringeminutter (som er uendelige) eller datapakken. Datapakken blir med videre i rollover, så det er jo egentlig løst. Bruken av servicetjenester er selvfølgelig dokumentert og du kan alltid finne dette på minside.komplettmobil.no Ta gjerne kontakt på [email protected] dersom det er noen spørsmål vedrørende dette. Mvh Bent Komplettmobil.no
Hadde ett problem med en mulig scam fra tileggstjeneste nummer, de fikset dette raskt og enkelt ved å fjærne det jeg var blitt fakturert for, og blokkerte lignende nummer. De kan bli bedre på mengden informasjon vedlagt i regningen som kommer på epost, slik at slike forsøk på scam, blir oppdaget lettere. For eksempel kan ekstra kostnader vises med tilhørende telefonnummer eller mer spesifisert hva det er for.
Hei, Anonym! Takk for flott tilbakemelding. Og det er flott å se at vi kunne løse dette raskt og enkelt. Man har alltid mulighet til å sjekke opp i nummer med kostnad på minside.komplettmobil.no Men vi tar selvfølgelig med oss tilbakemeldingen for videre utvikling. Mvh Bent Komplettmobil.no
Hva er feil? Er mobilen for gammel? Må jeg ta dette opp med Telenor eller har dere kompetanse på 4G ?
Hei, Jostein F! Vi beklager sen tilbakemelding her. Men jeg ser at denne ikke er blitt publisert på bytt.no per idag. Ta gjerne kontakt på [email protected] Så skal vi selvfølgelig se på hva som kan være feil. Mvh Bent Komplettmobil.no