Komplett Mobil omtaler og erfaringer

89 verifiserte omtaler
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
8
av 23 innen
mobilselskap
39%
anbefaler
Komplett Mobil

"Klarte Ikke sende sim-kort på 3 uker"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av Andrea for 28.08.2017 14.00

Komplett Mobil har totalt 89 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Klarte Ikke sende sim-kort på 3 uker"

Aldri vært borti dårligere kundeservice. Bestilte abonnement hos komplett den 3 august. Fredag 11 august porterte de abonnementet mitt fra OneCall, men jeg hadde ikke fått noe sim-kort. Så ble uten mobildekning, hadde jo ikke mobil så sendte de flere Mail, brukte flere dager på å svare hver gang og en Mail svarte de ikke på i det hele tatt. Måtte få kjæresten til å ringe de og de var ikke noe til hjelp. 3 ganger ringte han de, andre gangen sa de at det da skulle blitt sendt på onsdag. Torsdag, fredag og lørdag kom og gikk, fremdeles ikke noe sim-kort. Så han måtte ringe de igjen på lørdag, og da insisterte vi på at de sendte det med ekspress. Fikk ENDELIG SIM-kortet mandag 21 august, og byttet til de 3 august, og de stengte OneCall abonnementet mitt og byttet over til komplett den 11. Aldri opplevd så dårlig kundeservice. Ikke engang en beklagelse! Og det at de ikke bare sendte det med ekspress med en eneste gang og at vi måtte insistere på det etter at det var gått over en uke sier vel nok. En ungdom ved kundeservice som sa at jo, ja, jeg kunne vel kanskje få første måneden gratis når vi krevde minst det. Og første måneden i deres øyne er da 1-31 og innen jeg fikk SIM-kortet var det jo bare 1 uke igjen av første måneden....

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2017 14.01
Hei, Andrea!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Denne saken kjenner vår kundeservice til, og det er lagt inn 2 mnd gratis pga det som her skjedde. Saken er at det står at sim kortet blir sendt til folkeregistrert adresse. Noe som da ikke var din korrekte postadresse I ditt tilfelle. Derfor ble det heller ikke sendt ut sim med ekspress I første omgang.
Når da sim kort nummer 2 heller ikke kom frem. Så sendte vi det som du beskriver med ekspress.
Vi beklager selvfølgelig at sim kort nummer 2 ikke kom frem. Og vi anbefaler å ta kontakt på risros@komplettmobil.no dersom det skulle være noe mer.
Bytt.no
"Klarte Ikke sende sim-kort på 3 uker" skrev Andrea om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som Andrea og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ren tyveri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bytter du fra et abonnement til et annet som har mindre data i midten av måneden, så telles det fra 1. dagen av måneden og dermed koster deg overbruk på 399 allerede før du begynne å bruke sim kortet ditt. ren tyveri. Endrer du abonnement, så skal det gjelde fra den dagen du endrer. ikke 1. dagen.

Svar fra Komplett Mobil
28.08.2017 13.49
Hei, Kunde!

Når du bytter abonnement på min side så kommer følgende tekst opp før du trykker enda en gang på knappen hvor det står "bekreft endringer".

Ved endring av abonnement eller bestilling av tjenester via Min side bekrefter du at du har gjort deg kjent med gjeldende priser og betingelser for disse. Ved endring av abonnement mister du oppspart data i rollover. Har du brukt mer data hittil enn hva ditt nye abonnement inkluderer, vil du også bli belastet for overforbruk. Endringene trer ikraft i løpet av 5-10 minutter.
Med forbehold om trykkfeil.

Vi mener at dette er god nok informasjon til alle som velger å bytte abonnement.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ELENDIG OG DYR"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kommer til å bytte inn kort tid... Bruker opp mobildata grensen og får hver mnd. beskjed om at jeg snart har brukt opp mobildata.. Jeg bruker telefon akkurat like mye som før men regningen er doblet fra tidligere.

Og hvor Mobildata blir aner jeg ikke, når jeg er hjemme slår jeg det av og bruker hjemme nettverket..

Så styr unna jeg er ferdig med Komplett er dritt lei å få regninger på ca. 800 - 900 pr mnd. Før jeg byttet til komplett lå jeg på rundt 250 - 350 i mnd. for samme mobil bruk.

Hos min tidligere leverandør hadde jeg dekning der jeg bor MIDT i Bodø sentrum nå har jeg 1 - 2 streker når jeg i leiligheten min

SÅ STYR UNNA KOMPLETT MOBIL

Svar fra Komplett Mobil
28.08.2017 13.48
Hei, Eirik!
Vi som mobiloperatør har ingen mulighet til å trekke deg for ekstra data. Eller å beregne mb på noen annen måte enn alle andre.
Dersom du mener databruken er feil så vil vi gjerne se på saken din for deg.
Anbefaler også at du sjekker datatelleren på mobilen din, så ser du hvilken app som er den største data-"tyven".
Merk at: Facebook oppdaterte appen sin til å spille av videoer automatisk i Juni, og at denne appen nå trekker mye mer data!

Det at du skal ha såpass mye mindre dekning i Bodø sentrum er veldig rart. Ettersom dekningskartet viser full dekning de fleste steder der.

Send oss gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på saken din.
Bytt til Komplett Mobil du også!
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overforbruk"

Har alltid klart meg med ca 8 GB per måned, men kjøpte abonnement med 12 GB hos Komplett. Plutselig var forbruket oppe i over 20 GB to måneder på rad, selv med akkurat samme mobil og samme bruk som før. De påstår at man skal få melding når 80% er brukt opp, men denne meldinga er alltid forsinka, gjerne til man har brukt opp datamengden. Kjøpte også en ekstra datapakke på 5 GB da jeg fikk 80%-meldingen (klokka 5 om natta), og da jeg våknet på formiddagen var 4 GB av denne datapakken på mirakluløst vis brukt opp mens jeg sov. Ser her at det er flere anmeldelser som sier det samme, så det er vel noe Komplett burde tenke på? Det svir ihvertfall i studentlommeboka å være kunde hos Komplett, så nå bytter jeg.

Svar fra Komplett Mobil
28.08.2017 13.48
Hei, Amalie!
Vi som mobiloperatør har ingen mulighet til å trekke deg for ekstra data. Eller å beregne mb på noen annen måte enn alle andre.
Dersom du mener databruken er feil så vil vi gjerne se på saken din for deg.
Anbefaler også at du sjekker datatelleren på mobilen din, så ser du hvilken app som er den største data-"tyven".
Merk at: Facebook oppdaterte appen sin til å spille av videoer automatisk i Juni, og at denne appen nå trekker mye mer data)
Send oss gjerne en mail til kundeservice@komplettmobil.no
Så ser vi på saken din.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice, dyrt, uhøflig, bedrageri"

Fikk hørt mye rykter om at dette elendige selskapet har billig mobilabonnement, da ble jeg lurt og byttet til dette selskapet som ikke har noen annen måte å tjene peng på enn å svindle, lure folk, og stjele pengene fra kundene sine. Bare på grunn av lite overforbruk. Ble lovet om at jeg skulle få en måneds gratis pga at jeg ikke fikk sim-kortet i rett tid, ble sittende heim uten telefon i noen dager før jeg får det forferdelige, ubruktbart sim-kort fra dette ubruktbart, svindel selskapet. Fikk pratet med en av de som satt i kundeservicen for å lure folk og da kom dem med mye usammenhengende unnskyldninger. Etter at jeg ble lovet om en måneds gratis så kom fakturen likevel, ringt på og snakket med den samme personen men han nekta og sa at det ikke var meg, så en dag etter snakket jeg med kundeservicen og tok opp saken på nytt, og da nekta han og avslutta i chtten uten å si noe. Dilk faktura på over 600kr pga lite overforbrukt selv om jeg hadde en abonnement på 3gb. Dem fakturerte min abonnement også selv om jeg betaler for den separat enn overforbruk. Dvs at jeg fikk dobbel så stor faktura på nesten 1000kr bare for en og en halv måned. Da vært jeg forbannet og overførte meg rett til andre selskap med engang. Mine anbefalinger er å styr unna dere fra dette selskapet, det å lure folk er den eneste måten for dem å tjene pæng på.

Svar fra Komplett Mobil
09.08.2017 16.28
Hei, Annonym!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Og vi kjenner oss ikke igjen i beskyldningene du kommer med her.
Ei heller har vi noe abonnement på 3 GB.
Det er korrekt at kostnaden ved overforbruk er 0,99 kr per mb med en makspris på kr 399,-
Før man starter med overforbruk får man en sms ved 80% bruk av data og 100% bruk av data, så skal man få en sms som varsler ang dette.
Dersom du ikke har mottatt denne så beklager vi dette.
Og vi anbefaler deg da å kontakte oss på risros@komplettmobil.no
Komplett Mobil har totalt 89 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
259 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Komplett Mobil du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no