Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hårreisende kundebehandling!

Omtale av  Martin P

Komplett ønsker tydligvis ikke ta vare på kundene sine! Jeg gikk over til komplett pga av gode priser og store datapakker. Gikk for en 20 GB pakke slik at jeg skulle slippe å tenke på at mengden skulle bli brukt opp. På grunn av en teknisk feil på min mobil hadde datamengden løpt helt løpsk (epost hadde hengt seg opp) og komplett har ingen funksjoner for å begrense hastighet. Da jeg fikk beskjed om at 80 prosent var nådd hadde jeg ikke lyden på og morgen etter var det for seint.. Da hadde jeg pådratt meg ca 1000 kr ekstra på faktura. Kundeservice representanter hadde ingen forståelse og brukte tiden på å fortelle meg at det var min feil, mitt ansvar og at de ikke kunne gjøre noe med det! Prøver å forklare kundeservice at jeg gjerne hadde betalt om dette var reelt forbruk som feks netflix, men at dette er en teknisk feil. Jeg ble gjentatte ganger på mail avvist og forklart at dette var min feil og ansvar. Ingen fnugg av forståelse eller ønske om kompromiss fra komplett sin side. En meget ubehagelig opplevelse. Virker ikke som Komplett ønsker å ta vare på sine kunder. Styr unna!

Svar fra Komplett Mobil
02.02.2017 11:39

Hei Martin! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd med oss i dette tilfellet. Finner det litt rart at du er belastet kr 1000,- for datatrafikk. Da makspris på overforbruk er kr 699,- på 20 gb abonnementet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], merk eposten med Bent.

Nyttig (11)

Useriøst

Omtale av  Mvn

Kundeservicen til Komplett Mobil er en regelrett tragedie. Besvare e-poster har de tydeligvis sluttet med. Har forsøkt å få hjelp vha chat, men får da til svar at de skal besvare min epost med en gang. Etter 12 dager har jeg fortsatt ikke fått svar. Bytter leverandør sporenstreks.

Svar fra Komplett Mobil
31.01.2017 17:49

Hei! Dette var beklagelig å høre. Vi har en normal svartid på inntil 48 timer i hverdagene. Og du skal ha fått svar innen dette. Kan du sende oss en epost på [email protected] med ditt tidligere saksnummer eller kontakte oss på tlf 33005500. Så skal vi se på saken din.

Nyttig (2)

Ingen sperre for overforbruk samt prisøkning på 300%!

Omtale av  Geir T. U

Deres telefonabonnement så bra ut helt til jeg så at de ikke har noe slags sperre for overforbruk (kun på det minste abonnementet). I tillegg tredobler (!) de dagsprisen på bruk av internett i EU fra 20.februar. Man får ikke langvarige kundeforhold med den slags bondefangeri.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10:45

Hei Geir! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd med oss. Vi jobber med å utvikle en sperre på overforbruk. Vi synes at 8,- per dag i EU/EØS fortsatt er meget rimelig. I tillegg har vi beholdt månedsprisen på 80,-, dvs. du vil ikke betale mer enn 80,- per måned uansett hvor mye du bruker det i utlandet. Men vi tar med tilbakemeldingen din videre i arbeidet mot å bli best.

Nyttig (2)

Ingen kontroll på forbruk og hinsides fakturaer!

Omtale av  Magnus

Den 22. desember kom det varsel om overforbruk (12 GB av 10GB inkludert). Den 26. Desember viste fortsatt "min side" 8110MB. Dette er bondefangeri! De svarer ikke på kundeservice heller.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10:44

Hei Magnus! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd. I den tidsperioden hadde vi noe problemer med oppdateringer på min side. Vi beklager at dette kan ha vært noe misvisende. Vi vil gjerne høre videre om dine erfaringer og eventuelle tips til forbedringer. Send oss gjerne en mail på [email protected]

Nyttig (4)

Billig og elendig

Omtale av  Vest

Komplett Mobil er i utgangspunktet billig, særlig med muligheten for å slå av og på "Fri bruk EU" sånn det passer kunden. MEN fakturaene er veldig rotete, fakturagrunnlaget er ofte feil, og skulle man være så uheldig å måtte snakke med kundeservice må man belage seg på lang og arrogant saksbehandling.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10:44

Hei! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd. Vi jobber med å få fakturaene våre mer oversiktlige. Og vi ønsker tilbakemelding fra kundene våre på hvordan de vil ha det. Send oss gjerne en mail på [email protected] Så ser vi på dette sammen!

Nyttig (6)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Skjulte kostnader og elendige på kundeservice

Omtale av  Jens

Min erfaring med komplett er ganske lik andres. Enormt sen varsel på 80% brukt data, ingen varsel om brukt data, og skyhøye priser på mb over inkludert pakke. Kundeservicen er dårlig, og tok blant annet betalt for å sende utfyllende faktura over bruk av data uten å informere om dette når jeg ringte inn og spurte. Abonnementet mitt ble også totalt sperret for inngående og utgående anrop og meldinger i 2 dager, da de hadde gjort en feil og satt sperre på nummeret mitt fordi jeg hadde gått over datagrensen forrige måned. Etter 3 måneder med problemer hos komplett, har jeg allerede byttet da de ikke klarer å levere det de skal. Hold deg unna!

Nyttig (6)

Rask levering, ok dekning, voldsom overpris ved overforbruk

Omtale av  Åsmund

Byttet hele "familien" over til komplett. Portering gikk smertefritt, sim-kort i posten. Prisene er ok for 10gb. Noe lavere dekning enn Telia, og Telenor i området jeg bor. Det største problemet er elendig kontroll på databruk. Advarsel for overforbruk kom etter at kvote var tom. Chat-systemet er også "underbemannet". Var nr. 22 i køen sist jeg søkte hjelp. Komplett har et forbedringspotensial kontra de store leverandørene. "Minside" er ok, men mangler mulighet for å sperre for overforbruk eller bytte abonnement selv.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10:44

Hei Åsmund! Det er beklagelig at du ikke er 100% fornøyd med oss. Vi jobber med å utvikle en sperre for overforbruk i øyeblikket og vi håper dette er på plass ila kort tid. Vi vil gjerne høre videre om dine erfaringer og eventuelle tips til forbedringer. Send oss gjerne en mail på [email protected]

Nyttig (2)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR