Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Komplett ønsker tydligvis ikke ta vare på kundene sine! Jeg gikk over til komplett pga av gode priser og store datapakker. Gikk for en 20 GB pakke slik at jeg skulle slippe å tenke på at mengden skulle bli brukt opp. På grunn av en teknisk feil på min mobil hadde datamengden løpt helt løpsk (epost hadde hengt seg opp) og komplett har ingen funksjoner for å begrense hastighet. Da jeg fikk beskjed om at 80 prosent var nådd hadde jeg ikke lyden på og morgen etter var det for seint.. Da hadde jeg pådratt meg ca 1000 kr ekstra på faktura. Kundeservice representanter hadde ingen forståelse og brukte tiden på å fortelle meg at det var min feil, mitt ansvar og at de ikke kunne gjøre noe med det! Prøver å forklare kundeservice at jeg gjerne hadde betalt om dette var reelt forbruk som feks netflix, men at dette er en teknisk feil. Jeg ble gjentatte ganger på mail avvist og forklart at dette var min feil og ansvar. Ingen fnugg av forståelse eller ønske om kompromiss fra komplett sin side. En meget ubehagelig opplevelse. Virker ikke som Komplett ønsker å ta vare på sine kunder. Styr unna!
Hei Martin! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd med oss i dette tilfellet. Finner det litt rart at du er belastet kr 1000,- for datatrafikk. Da makspris på overforbruk er kr 699,- på 20 gb abonnementet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], merk eposten med Bent.
Kundeservicen til Komplett Mobil er en regelrett tragedie. Besvare e-poster har de tydeligvis sluttet med. Har forsøkt å få hjelp vha chat, men får da til svar at de skal besvare min epost med en gang. Etter 12 dager har jeg fortsatt ikke fått svar. Bytter leverandør sporenstreks.
Hei! Dette var beklagelig å høre. Vi har en normal svartid på inntil 48 timer i hverdagene. Og du skal ha fått svar innen dette. Kan du sende oss en epost på [email protected] med ditt tidligere saksnummer eller kontakte oss på tlf 33005500. Så skal vi se på saken din.
Deres telefonabonnement så bra ut helt til jeg så at de ikke har noe slags sperre for overforbruk (kun på det minste abonnementet). I tillegg tredobler (!) de dagsprisen på bruk av internett i EU fra 20.februar. Man får ikke langvarige kundeforhold med den slags bondefangeri.
Hei Geir! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd med oss. Vi jobber med å utvikle en sperre på overforbruk. Vi synes at 8,- per dag i EU/EØS fortsatt er meget rimelig. I tillegg har vi beholdt månedsprisen på 80,-, dvs. du vil ikke betale mer enn 80,- per måned uansett hvor mye du bruker det i utlandet. Men vi tar med tilbakemeldingen din videre i arbeidet mot å bli best.
Den 22. desember kom det varsel om overforbruk (12 GB av 10GB inkludert). Den 26. Desember viste fortsatt "min side" 8110MB. Dette er bondefangeri! De svarer ikke på kundeservice heller.
Hei Magnus! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd. I den tidsperioden hadde vi noe problemer med oppdateringer på min side. Vi beklager at dette kan ha vært noe misvisende. Vi vil gjerne høre videre om dine erfaringer og eventuelle tips til forbedringer. Send oss gjerne en mail på [email protected]
Komplett Mobil er i utgangspunktet billig, særlig med muligheten for å slå av og på "Fri bruk EU" sånn det passer kunden. MEN fakturaene er veldig rotete, fakturagrunnlaget er ofte feil, og skulle man være så uheldig å måtte snakke med kundeservice må man belage seg på lang og arrogant saksbehandling.
Hei! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd. Vi jobber med å få fakturaene våre mer oversiktlige. Og vi ønsker tilbakemelding fra kundene våre på hvordan de vil ha det. Send oss gjerne en mail på [email protected] Så ser vi på dette sammen!
Min erfaring med komplett er ganske lik andres. Enormt sen varsel på 80% brukt data, ingen varsel om brukt data, og skyhøye priser på mb over inkludert pakke. Kundeservicen er dårlig, og tok blant annet betalt for å sende utfyllende faktura over bruk av data uten å informere om dette når jeg ringte inn og spurte. Abonnementet mitt ble også totalt sperret for inngående og utgående anrop og meldinger i 2 dager, da de hadde gjort en feil og satt sperre på nummeret mitt fordi jeg hadde gått over datagrensen forrige måned. Etter 3 måneder med problemer hos komplett, har jeg allerede byttet da de ikke klarer å levere det de skal. Hold deg unna!
Byttet hele "familien" over til komplett. Portering gikk smertefritt, sim-kort i posten. Prisene er ok for 10gb. Noe lavere dekning enn Telia, og Telenor i området jeg bor. Det største problemet er elendig kontroll på databruk. Advarsel for overforbruk kom etter at kvote var tom. Chat-systemet er også "underbemannet". Var nr. 22 i køen sist jeg søkte hjelp. Komplett har et forbedringspotensial kontra de store leverandørene. "Minside" er ok, men mangler mulighet for å sperre for overforbruk eller bytte abonnement selv.
Hei Åsmund! Det er beklagelig at du ikke er 100% fornøyd med oss. Vi jobber med å utvikle en sperre for overforbruk i øyeblikket og vi håper dette er på plass ila kort tid. Vi vil gjerne høre videre om dine erfaringer og eventuelle tips til forbedringer. Send oss gjerne en mail på [email protected]