Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bytte forfallsdato

Omtale av  Frank

Ordnet seg med bare med å kontakte de på messenger på facebook. Bra kundebehandling

Nyttig (0)

Alt for dårlig kunderet hos komplett mobil

Omtale av  Mojtaba

Jeg har brukt komplett mobil i mange måneder og den dyreste abonnementet dems 555 kr 30 gb pr mnd. De sendte faktura på feil epost adresse som kom aldri fram til meg også blir abonnement sperret, jeg prøver å forklare at jeg ikke har fått noe faktura hvorfor sperrer dere meg, jeg driver take away og alt er avhengig av den jæ#%a abonnementet, så vil de ikke hjelpe meg med å åpne det, og jeg skal betale alt på engang... jeg synes de burde ta mere hensyn til kundene sine fordi de lever pga oss. Jeg bytta til en annen selskap med engang og betaler litt ekstra men kanskje de sitter pris på kunder, håper det...

Svar fra Komplett Mobil
18.02.2018 11:50

Hei, Mojtaba! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Epostadressen vi sender til, er den du selv legger inn ved bestilling. Du er selv ansvarlig for at denne er korrekt. Du får også en sms når fakturaen sendes ut, hvor epostadressen som er lagt inn står oppført. Deretter går det ytterligere 3 purringer over 45 dager før man blir sperret. Slik at man har all mulighet til å rette opp i epostadressen før en eventuell sperring. Det er korrekt at vi dessverre da ikke kan åpne uten et gjenåpningsgebyr. Dersom det er noe du ønsker å ta videre med oss, så kan du sende en mail til [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (8)

Fornøyd

Omtale av  Frans

To ting jeg ikke liker: Datatrafikk forsvinner litt for fort i forhold til andre leverandører. Beregne 1 GB som 1000 MB. 1 GB er 1024 MB så hvis jeg har 6 giga på slutten av måneden har jeg 144 MB mindre. Fra komplett.no/mobil priser "Datatrafikk pr MB etter inkludert datamengde* 0.99 Kr" 0.99 X 144 MB = 142,56 Kr. :(

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20:20

Hei, Frans! Takk for tilbakemeldingen din! Forskjellen er at noen benytter det binære systemet når de beregner 1GB, mens andre benytter desimal-systemet. Søker du på Google forteller de deg at 1GB = 1000MB. Forskjellen på desimal/binære kan sjekkes her: https://www.gbmb.org/gb-to-mb Det er synd at bransjen opererer med forskjellige standarder. Men per i dag lite vi får gjort noe med. Da pakkene vi kjøper fra leverandør er på 1000 mb. Men tross av dette er det er ellers godt å se at du er fornøyd med oss. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (6)

Helt topp og telenor dekning til uslåelig pris! Kan anbefales. :)

Omtale av  Osmund

Hadde litt problemer i begynnelsen da jeg ville ha tvillingkort i mitt mobilabonnement. Det viste seg at feilen lå hos Telenor og ikke hos Komplett. Etter at dette ble rettet opp så er jeg veldig fornøyd. Løp og kjøp!! :)

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20:19

Hei, Osmund! Så flott å se at du er fornøyd med oss. Feilen skulle vi selvsagt vært foruten. Men det er dessverre noe som kan skje når det gjelder teknikkens verden. Tusen takk for tilbakemeldingen. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Eu og rollover forsvinner på dagen når eg reiser til utland.

Omtale av  Ian C

De siste to ganger har eg har vært i utland har eg sparte på litt data hhv 1.1 og 1.7 GB til bruk der borte. Denne datamengden forsvinner på dagen når jeg kommer til utland og eg får beskjed at eg må kjøpe mer data. Dette selv om eg IKKJE bruker roaming men kun wifi/nettet. Hva er det som skjer? Sak nr 2. Min ny Iphone 7 plus fungerer meget dårlig på Komplett abonnement på Telenor nettet. Det sies at Komplett IKKE blir prioritert av Telenor på sitt nett. Noen svar på det?

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20:18

Hei, Ian C! Rollover og datapakke skal være med om du drar til et land innenfor EU. Drar du utenfor EU så har man ikke inkludert data eller tale. Dersom det var slik at du var i et EU land og dette ikke var med. Så ta kontakt med oss på [email protected] Personlig har jeg Iphone 7 plus med Komplettmobil uten noen problemer. Vedrørende ditt spørsmål ang prioritering. Så har NKOM bestemt at det IKKE er lov med prioritering i nettverk. Så det stemmer ikke at vi ikke er prioritert i nettverket. Vi vil gjerne høre fra deg ang hvem som kommer med disse påstandene. Jeg håper du tar kontakt med oss og jeg takker foreløpig for tilbakemeldingen. Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig Internett på mobilen !

Omtale av  Kristin

Fornøyd med pris og datamengder. Men sliter med tregt Internett.

Svar fra Komplett Mobil
31.01.2018 15:39

Hei, Kristin! Flott å se at du er fornøyd med oss! Men det er beklagelig å se at du er misfornøyd med hastigheten. Jeg tipper jeg vet hva som er feil og ber deg kontakte oss på [email protected] så snart som mulig. Så skal jeg løse opp i dette. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Veldig fornøyd

Omtale av  Henrik

Veldig fornøyd med Komplett Mobil :) Eneste jeg savner, som jeg håper kommer er mulighet for betaling av faktura i appen eller med Vipps Faktura. Håper også Datasim blir gratis. Anbefaler Komplett Mobil :)

Svar fra Komplett Mobil
15.01.2018 12:22

Hei, Henrik! Tusen takk for flott tilbakemelding. Vi jobber med en løsning slik at det kan komme betaling på andre måter. Men har ikke noe nøyaktig tidsestimat enda. Datasim skal vi også se på kostnaden av etterhvert, sammen med netteier. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR