Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forutsetningen for at jeg skiftet til Komplett Mobil var at jeg fortsatt fikk ha et mobil-abonnement med Telenor-dekning - og det til en behagelig pris. Er svært fornøyd med å være kunde hos Komplett Mobil og ha Norges beste Telenor-dekning til Norges beste pris. Pr. nå har det kun vært positivt å være kunde hos Komplett Mobil. Mitt abonnement passer for alle som ikke bruker mer data enn 1 GB på mobiltelefonen pr. måned.
Hei, Berit! Så flott å se at du er fornøyd med oss, og tusen takk for en flott tilbakemelding! Hyggelig å se at du trives hos oss :-) Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Beste mobilselskapet jeg har hatt. Har ikke tenkt og byttet til noe annet i nærmeste framtid 😁
Hei, Jay! Er så hyggelig å se at du er fornøyd med oss! Tusen takk for varm tilbakemelding- det settes pris på :) Ha en riktig god dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Virker over all forventning, så langt. Meget grei og fin service. Virker supert for oss som f.t. er i Thailand. ;-)
Hei, Finn! Så flott å se at reisende tar i bruk vår EU+ tjeneste, og at det leverer som ønsket! Tusen takk for varme ord i tilbakemeldingen :) Ha et riktig flott opphold videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Skulle portere mobilnummeret til komplett 10:30 - det skjedde ikke. Ble sagt at problemet blir løst før 16:00... Nå er det DAG 2... 16:00 og jeg sitter fortsatt uten fungerende simkort, og ingen ide om når jeg kan bruke mobilen igjen. Får bare standarde svar... høfflig, men ikke bra kundeservice.
Hei, Sujay! Er dessverre en forsinkelse i nettverket som forårsaker dette. Vanligvis løses dette veldig raskt, men ser det har vært en utvidet forsinkelse i tilfellet her. Ser du har vært i kontakt med kundeservice, og ser ut som at det er kommet til en enighet. Er det noe annet du skulle ønske å ta opp, kan du ringe oss på 33 00 58 20 eller e-post: [email protected] Beklager bryderiet dette har medført, og takker for tilbakemeldingen. Mvh Robin Komplettmobil.no
Helt rått! Jeg følte jeg grillene maset veldig men det ordnet seg:)
Hei, Martin! Så flott å se at du er fornøyd med servicen vi kan levere, og tusen takk for varme ord i tilbakemeldingen din! Ønsker deg en flott dag videre :) Mvh, Robin Komplettmobil.no
Hadde for noen dager siden en omtale av Komplett, hvor det var brukt 6,2GB på noen timer. Etter noen dager, avdekket jeg årsaken. Manglende avsløring av oppdatering i en App Bull guard, var årsaken . Så vil beklage den tidligere omtalen, som gir ett uriktig og misvisende bilde og derfor ikke hjelper noen til gode valg. Så derfor vil jeg fortsette å bruke Komplett, som jeg bortsett fra denne selvforskyldte episode, er for lyd med. Både kvalitet og pris er utmerket for mitt bruk.
Hei, Trond! Det er flott å se at du fant ut av hva som hadde brukt data. Og vi takker så mye for den flotte tilbakemeldingen din! Mvh Bent Kompletmobil.no
Ble utsatt for ran av håndveske i utlandet og fikk sperret mobilen. Det viste seg at mobilen var ikke i vesken som ble stjålet og dermed var det veldig bra å få omgjort sperringen da dette ble oppdaget. God og rask service!
Hei, Kathie! Det er veldig beklagelig å se at vesken din ble stjålet. Men også godt å se at telefonen ikke var en av tingene som lå oppi. Det er flott å se at du er fornøyd med oss og vi håper det løser seg med vesken og tingene etterhvert. Tusen takk for god omtale! Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no