Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt super service, samboer ble frastjålet telefon og de fiksa med sperring og sendte nytt simkort med engang, selv om han satt i Belgia og ikke kunne gjøre noe selv. Utrolig fornøyd
Hei, Emma M. O! Flott å se at du er fornøyd og at vi kunne hjelpe så raskt:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Er stor fornøyd med bytte til KomplettMobil. Bra pris og god dekning i forhold til mange andre
Hei, Jane! Vi elsker fornøyde kunder og takker så mye for tilbakemeldingen! Mvh Bent Komplettmobil.no
Har bare haft komplett 1 måned 12 Gb abonnement. Mitt forbruk var 15 Mb regning over 900 kr Data er for dyrt i Norge Flytter til chili og sjekker om det holder
Hei, Denis! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det er korrekt at du brukte 15 gb istedet for de 12 som var inkludert. Dersom du hadde aktivert datakontroll så hadde du sluppet kostnader ved overforbruk av data. Det at data er dyrere i Norge enn i mange andre land er korrekt det. Men infrastruktur og geografi gjør det også slik at det er dyrere å sette opp antenner for å holde den gode dekningen også. Vi håper du kommer tilbake til oss etter en stund og at du aktiverer datakontroll ved ankomst ;) Mvh Bent Komplettmobil.no
Fantastisk dårlig service, kundeservice som ikke kan hjelpe. bruke dansk support som ikke har tilgang til systemene. holder ikke det de lover. rett og slett søppel Må betale for nytt sim.
Hei, Jan! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Per idag så deler Komplettmobil chatten med Komplett.no. Og pga mye sykdom så har kundeservicekonsulenter fra Komplett.dk hjulpet til på chatten. Dette ble gjort før vi fikk vite om det, og vi beklager den dårlige opplevelsen du hadde rundt din henvendelse. Jeg vet ikke hva saken din dreide seg om, men ønsker at du sender en mail til [email protected] Så skal vi se på den sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no
God app som gir god oversikt Bra pris mye data Er fornøyd med kundeservice Alt i alt et veldig godt mobil abonnemang
Hei, Erlend! Vi elsker fornøyde kunder, og derfor er det ekstra gøy med gode tilbakemeldinger:) Ha en fin dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Ingen overraskelser med abonnementer, enkle og greie fakturaer
Hei, Roger! Tusen takk for flott tilbakemelding! Supert å se at du er så fornøyd:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Først skulle jeg få melding en dag før abonnementet ble flyttet. Det kom ikke. På 2 dager har jeg brukt 6GB, på telefonen står det 4GB. Jeg får melding om overskredet data 8 timer senere og at jeg blir fakturert. Dersom systemet deres ikke klarer å fange opp dette i realtime, så kunne de i det minste hatt som standard at hastigheten settes ned eller at man fikk prisen for datapakkene deres, men nei 400mb til 399,- er jo en hyggelig pris. Sender mail til kundeservice og de gidder ikke en gang svare på spørsmålet mitt. Flytter.
Hei, Jørgen! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen du startet med så er det informert både på bestillingsidene våre, ordrebekreftelse og vår kom igang side. Der står det "Nye kunder vil første måned få datakvote for gjenværende dager av måneden, som er det samme antallet dager du blir fakturert for." Så man starter da altså ikke med full mengde data om man porterer inn i midten av en mnd. Vi anbefaler også i starten at man skrur på datakontroll, men vi jobber tett med Telenor for at vi skal få live oppdateringer på data. Og vi håper dette kommer i løpet av Juli. Men selvfølgelig skal vår kundeservice besvare ditt spørsmål. Jeg ønsker derfor at du sender saksnummeret ditt på mailen du sendte, send den til [email protected] Så skal jeg se på saken! Mvh Bent Komplettmobil.no