Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I Komplett Mobils FAQ står det ordrett (per 2017-07-04) : "Når du nærmer deg grensen for inkludert datamengde vil du motta en SMS med informasjon om dette. Du kan da velge å kjøpe ekstra datapakke(r). Dersom du fortsetter å bruke data utover dette, vil kostnadene påløpe frem til maksbeløpet på kr 399. (Maksbeløpet gjelder ikke i utlandet, på skip eller fly). " Jeg fikk ikke SMS om dette (innrømmet per tlf av kundeservice), og fikk dermed betydelig overforbruk (mer enn 500 kr). Da jeg ringte for å få klarhet i dette, foreslo jeg at jeg kan betale for datapakker tilsvarende mitt forbruk (en sum på rundt kr 100) I stedet for de flere hundre kronene jeg visstnok har brukt over. Dette var ikke greit for representanten, og han sa jeg måtte betale hele summen. Spurte han om han hadde bestilt datapakker dersom han hadde fått varsel, og det sa han at han hadde gjort i så tilfelle. Det hadde åpenbart jeg også gjort, men det fikk ikke hjelp. Så nå sitter Komplett igjen hundrevis av kroner rikere, og én kunde fattigere.
Hei, O! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Og dersom man får sms om oppbrukt data alt for sent, så skal vi selvfølgelig kreditere overforbruket. Send oss gjerne en epost på [email protected] Merk eposten med "Bent" Så ser vi på saken for deg.
Har hatt abonnement 1mnd og er svært fornøyd. SIM kort kom kjapt etter bestilling og kundeservice svare kjapt på epost på mine spørsmål på epost. Under ferie i Italia kom SMS med melding om at 80 % av datamengden var benyttet. Det var da enkelt å utvide datapakken. Savner app for å følge med på forbruket.
Hei. Gunnar! Flott å høre at du er fornøyd! Vi jobber med appen å håper å lansere den i løpet av august!
Du betaler mye ekstra hvis du har overforbruk på mobildata og du får ikke beskjed på noen som helst måte om du nærmer deg datagrensen. Skulle gjerne hatt datakontroll på alle abonnement, dette har de bare på sitt 1gb abonnement (miniflex)
Hei, Overfakturering-Er-Dritt! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Man skal få sms ved 80% bruk av data og når man har brukt opp hele datapakken. Dersom du mener du ikke har fått dette, så kontakt oss på [email protected] Merk eposten med "Bent" Så skal vi se på saken for deg. NB! Datakontroll kommer, men dessverre tar det litt tid pga tekniske løsninger
Bra dekning og alt som følger med til en helt ok pris, god kundeservice. Kjempefornøyd.
Hei, Ronny! Så flott å se at du er fornøyd med oss:) Det setter vi stor pris på!
Gikk inn i et introduksjonstilbud på et abonnement som kostet 99,-. Spurte spesifikt om dette var det beløpet jeg kunne forholde meg til da jeg ikke ville ha et abonnement hvor prisen ble skrudd opp i ettertid. Kundebehandleren sa da at dette var prisen jeg ville ha fremover. En måned etter kom beskjeden om at prisen er justert opp til 129,- og jeg fikk beskjed om at det ikke var noe de kunne gjøre med dette! I tillegg hadde jeg bestilt tilleggstjenesten Datakontroll som sa at tjenesten gjorde at datamengden ble BEGRENSET til 1 Gb per måned. Første måned fikk jeg ekstraregning på 399,- for overforbruk! Info som forsåvidt står på nettsiden et annet sted, men denne infoen kom på nettsidene etter at jeg hadde gått for introduksjonstilbudet og bestilt tjenesten. Føler meg rett og slett lurt av Komplett mobil. Ingen forståelse hos kundebehandler. Jeg byttet til annen leverandør umiddelbart.
Hei, Kim! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Som det stod på siden vår, så var kr 99,- en kampanjepris og pga de nye EU reglene var vi nødt til å øke prisen. Ettersom det er høyere kostnader forbundet med bruk i EU. Når det kommer til datakontroll så står det følgende tekst når du bestiller tjenesten: Kontrolltjenesten gir deg en trygghet om at brukeren får nedsatt hastighet til 128 kbit/s etter at inkludert datapakke på 1 GB er brukt opp. Deretter betaler brukeren pr MB inntil "makspris" er nådd. Dette sikrer at du har god kontroll over mobilbruken, og slipper ubehagelige overraskelser når regningen kommer. Med tjenesten aktivert kan du ikke fylle opp med ekstra datapakke. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så kan vi eventuelt se på saken din. Merk da eposten med "Bent"
Har hatt komplett i 2 måneder. Kommer til å bytte ved første mulighet. Får melding om at dataen er brukt opp, og skrur av mobildataen med en gang. Får fortsatt fakturert 150MB overforbruk, som vil si 150kr ekstra på regningen. Ny pris, fra 199 til 259.
Hei, Ak! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! I enkelte tilfeller kan det være forsinkelse på dataen som registreres inn hos oss, og det kan da vises som overforbruk. Ta gjerne kontakte med oss på [email protected] Så kan vi se på saken din. Merk da eposten din med "Bent"
Abonnement har fungert grei, det har ikke vært bra 4g hele tiden. Man må også følge med selv når du går over 4g man har, for en melding som sier du har brukt opp 4g får man ikke. F.
Hei, Brage! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Om vi forstår deg rett så er det data du mener med 4g? Når man bruker opp data så får brukeren av telefonen en beskjed på 80% av forbruket og 100% av forbruket. Dersom du ikke har mottatt dette så må vi beklage dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så kan vi sjekke sms logg og saken din. Merk eposten med "Bent"