Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bytter du vekk fra mobilabonnementet må du betale for hele mnd. Kjipt når du bytter abonnement i august og får porteringsdato 4. September og må betale 550kr for største abonnement ut mnd... Les alt med liten skrift eller bare velg et fair mobilabonnement!
Hei, Tore! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Hos oss har vi ikke betingelser med liten skrift! Men derimot er dette med at man må betale for allerede fakturert månedsavgift, både skrevet I hver eneste faktura og I betingelser. Vi vil uansett høre om din opplevelse, og anbefaler at du sender en mail til [email protected]
Kundeservice suger, denne er så godt som fraværende, min side er en direkte reklameside for nettbutikken og du blir sendt dit når du stiller spørsmål på hjelpesiden. Fikk simkort, men pin og puk fungerte ikke, sjekket nr på sim kort opp mot oppgitt nr på min side, disse var forskjellige, la inn det nye kort nr på min side men fremdeles noe problemer med å aktivere fra huawei tlf, satt kortet inn i iphone 6s, registrering gikk iorden, flyttet kortet til huawei, noe rart skjer etter at jeg slår pin kode og skal slå kode til telefon (dette er muligens noe som alltid har vært, men jeg har ikke merket det) Håper for guds skyld at det ikke blir problemer med faktura som mange har hatt her, det er veldig klart at dette er ett nytt mobil selskap som har mye å lære å rette opp i før de blir best i test blant forbrukerne, men prismessig er de overlegne Hilsen en så langt greit fornøyd 30gb kunde.
Hei, Ben O.H Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Vi kjenner oss ikke helt igjen I hva du mener med hjelpeside, I og med at vi ikke har noen slik man kan stille spørsmål i. Vi vil gjerne høre om hva som evt er feil dersom du opplever dette. Og kommer selvfølgelig til å følge opp dette. Send da mailen din til [email protected]
Har aldri hatt så høye regninger som de siste to mnd med komplett. Anbefales ikke!!
Hei, Misfornøyd! Det er beklagelig å se at du mener fakturaene evt er urimelige høye. Og vi vil gjerne høre mer om saken din. Send oss gjerne en epost til [email protected]
Aldri vært borti dårligere kundeservice. Bestilte abonnement hos komplett den 3 august. Fredag 11 august porterte de abonnementet mitt fra OneCall, men jeg hadde ikke fått noe sim-kort. Så ble uten mobildekning, hadde jo ikke mobil så sendte de flere Mail, brukte flere dager på å svare hver gang og en Mail svarte de ikke på i det hele tatt. Måtte få kjæresten til å ringe de og de var ikke noe til hjelp. 3 ganger ringte han de, andre gangen sa de at det da skulle blitt sendt på onsdag. Torsdag, fredag og lørdag kom og gikk, fremdeles ikke noe sim-kort. Så han måtte ringe de igjen på lørdag, og da insisterte vi på at de sendte det med ekspress. Fikk ENDELIG SIM-kortet mandag 21 august, og byttet til de 3 august, og de stengte OneCall abonnementet mitt og byttet over til komplett den 11. Aldri opplevd så dårlig kundeservice. Ikke engang en beklagelse! Og det at de ikke bare sendte det med ekspress med en eneste gang og at vi måtte insistere på det etter at det var gått over en uke sier vel nok. En ungdom ved kundeservice som sa at jo, ja, jeg kunne vel kanskje få første måneden gratis når vi krevde minst det. Og første måneden i deres øyne er da 1-31 og innen jeg fikk SIM-kortet var det jo bare 1 uke igjen av første måneden....
Hei, Andrea! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Denne saken kjenner vår kundeservice til, og det er lagt inn 2 mnd gratis pga det som her skjedde. Saken er at det står at sim kortet blir sendt til folkeregistrert adresse. Noe som da ikke var din korrekte postadresse I ditt tilfelle. Derfor ble det heller ikke sendt ut sim med ekspress I første omgang. Når da sim kort nummer 2 heller ikke kom frem. Så sendte vi det som du beskriver med ekspress. Vi beklager selvfølgelig at sim kort nummer 2 ikke kom frem. Og vi anbefaler å ta kontakt på [email protected] dersom det skulle være noe mer.
Bytter du fra et abonnement til et annet som har mindre data i midten av måneden, så telles det fra 1. dagen av måneden og dermed koster deg overbruk på 399 allerede før du begynne å bruke sim kortet ditt. ren tyveri. Endrer du abonnement, så skal det gjelde fra den dagen du endrer. ikke 1. dagen.
Hei, Kunde! Når du bytter abonnement på min side så kommer følgende tekst opp før du trykker enda en gang på knappen hvor det står "bekreft endringer". Ved endring av abonnement eller bestilling av tjenester via Min side bekrefter du at du har gjort deg kjent med gjeldende priser og betingelser for disse. Ved endring av abonnement mister du oppspart data i rollover. Har du brukt mer data hittil enn hva ditt nye abonnement inkluderer, vil du også bli belastet for overforbruk. Endringene trer ikraft i løpet av 5-10 minutter. Med forbehold om trykkfeil. Vi mener at dette er god nok informasjon til alle som velger å bytte abonnement.
Kommer til å bytte inn kort tid... Bruker opp mobildata grensen og får hver mnd. beskjed om at jeg snart har brukt opp mobildata.. Jeg bruker telefon akkurat like mye som før men regningen er doblet fra tidligere. Og hvor Mobildata blir aner jeg ikke, når jeg er hjemme slår jeg det av og bruker hjemme nettverket.. Så styr unna jeg er ferdig med Komplett er dritt lei å få regninger på ca. 800 - 900 pr mnd. Før jeg byttet til komplett lå jeg på rundt 250 - 350 i mnd. for samme mobil bruk. Hos min tidligere leverandør hadde jeg dekning der jeg bor MIDT i Bodø sentrum nå har jeg 1 - 2 streker når jeg i leiligheten min SÅ STYR UNNA KOMPLETT MOBIL
Hei, Eirik! Vi som mobiloperatør har ingen mulighet til å trekke deg for ekstra data. Eller å beregne mb på noen annen måte enn alle andre. Dersom du mener databruken er feil så vil vi gjerne se på saken din for deg. Anbefaler også at du sjekker datatelleren på mobilen din, så ser du hvilken app som er den største data-"tyven". Merk at: Facebook oppdaterte appen sin til å spille av videoer automatisk i Juni, og at denne appen nå trekker mye mer data! Det at du skal ha såpass mye mindre dekning i Bodø sentrum er veldig rart. Ettersom dekningskartet viser full dekning de fleste steder der. Send oss gjerne en mail til [email protected] Så ser vi på saken din.