Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flyttet to av mine abonnementer fra Hello til KomplettMobil, portering og alt gikk som det skal. Siden jeg har ikke hatt behov for kundeservice så kan jeg si at den er bra den og.
Hei, Gent! Så flott å høre at du er fornøyd med oss! Snart kommer appen også, så da håper vi du blir enda mer fornøyd!
Dårlig erfaring. Opplevde kundeservicen som elendig. Føler meg lurt! Mottak faktura de ikke kunne dokumentere. Bestridet kravet. De svarte med å sende det til inkasso.
Hei, Sara! Det er beklagelig at du føler det slik. Dersom du har sendt en klar bestridelse av et krav, så skal det selvfølgelig ikke sendes videre til inkasso. Vi ønsker gjerne å se på saken din vedrørende dette. Send oss derfor gjerne en epost til [email protected]
Bytter du vekk fra mobilabonnementet må du betale for hele mnd. Kjipt når du bytter abonnement i august og får porteringsdato 4. September og må betale 550kr for største abonnement ut mnd... Les alt med liten skrift eller bare velg et fair mobilabonnement!
Hei, Tore! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Hos oss har vi ikke betingelser med liten skrift! Men derimot er dette med at man må betale for allerede fakturert månedsavgift, både skrevet I hver eneste faktura og I betingelser. Vi vil uansett høre om din opplevelse, og anbefaler at du sender en mail til [email protected]
Kundeservice suger, denne er så godt som fraværende, min side er en direkte reklameside for nettbutikken og du blir sendt dit når du stiller spørsmål på hjelpesiden. Fikk simkort, men pin og puk fungerte ikke, sjekket nr på sim kort opp mot oppgitt nr på min side, disse var forskjellige, la inn det nye kort nr på min side men fremdeles noe problemer med å aktivere fra huawei tlf, satt kortet inn i iphone 6s, registrering gikk iorden, flyttet kortet til huawei, noe rart skjer etter at jeg slår pin kode og skal slå kode til telefon (dette er muligens noe som alltid har vært, men jeg har ikke merket det) Håper for guds skyld at det ikke blir problemer med faktura som mange har hatt her, det er veldig klart at dette er ett nytt mobil selskap som har mye å lære å rette opp i før de blir best i test blant forbrukerne, men prismessig er de overlegne Hilsen en så langt greit fornøyd 30gb kunde.
Hei, Ben O.H Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Vi kjenner oss ikke helt igjen I hva du mener med hjelpeside, I og med at vi ikke har noen slik man kan stille spørsmål i. Vi vil gjerne høre om hva som evt er feil dersom du opplever dette. Og kommer selvfølgelig til å følge opp dette. Send da mailen din til [email protected]
Har aldri hatt så høye regninger som de siste to mnd med komplett. Anbefales ikke!!
Hei, Misfornøyd! Det er beklagelig å se at du mener fakturaene evt er urimelige høye. Og vi vil gjerne høre mer om saken din. Send oss gjerne en epost til [email protected]
Aldri vært borti dårligere kundeservice. Bestilte abonnement hos komplett den 3 august. Fredag 11 august porterte de abonnementet mitt fra OneCall, men jeg hadde ikke fått noe sim-kort. Så ble uten mobildekning, hadde jo ikke mobil så sendte de flere Mail, brukte flere dager på å svare hver gang og en Mail svarte de ikke på i det hele tatt. Måtte få kjæresten til å ringe de og de var ikke noe til hjelp. 3 ganger ringte han de, andre gangen sa de at det da skulle blitt sendt på onsdag. Torsdag, fredag og lørdag kom og gikk, fremdeles ikke noe sim-kort. Så han måtte ringe de igjen på lørdag, og da insisterte vi på at de sendte det med ekspress. Fikk ENDELIG SIM-kortet mandag 21 august, og byttet til de 3 august, og de stengte OneCall abonnementet mitt og byttet over til komplett den 11. Aldri opplevd så dårlig kundeservice. Ikke engang en beklagelse! Og det at de ikke bare sendte det med ekspress med en eneste gang og at vi måtte insistere på det etter at det var gått over en uke sier vel nok. En ungdom ved kundeservice som sa at jo, ja, jeg kunne vel kanskje få første måneden gratis når vi krevde minst det. Og første måneden i deres øyne er da 1-31 og innen jeg fikk SIM-kortet var det jo bare 1 uke igjen av første måneden....
Hei, Andrea! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Denne saken kjenner vår kundeservice til, og det er lagt inn 2 mnd gratis pga det som her skjedde. Saken er at det står at sim kortet blir sendt til folkeregistrert adresse. Noe som da ikke var din korrekte postadresse I ditt tilfelle. Derfor ble det heller ikke sendt ut sim med ekspress I første omgang. Når da sim kort nummer 2 heller ikke kom frem. Så sendte vi det som du beskriver med ekspress. Vi beklager selvfølgelig at sim kort nummer 2 ikke kom frem. Og vi anbefaler å ta kontakt på [email protected] dersom det skulle være noe mer.