Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har 2 abonementer hos komplett og er veldig fornøyd med det. Kundeservis har jeg ikke noe å si om den da jeg aldri hatt behov for det:)
Hei, Finn! Tusen takk for flott tilbakemelding, og godt å se at dere er fornøyd med oss :) Ikke alltid man har behov for kundesenteret, men vi er her for deg om du skulle trenge oss! Ønsker deg en flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Komplett Mobil sjekker ikke kundenes identitet godt nok! Jeg har aldri hatt noe med Komplett Mobil å gjøre og kommer ikke til å ha noe med de eller deres relaterte firmaer å gjøre i fremtiden heller. Jeg får en telefon fra et såkalt inkassoselskap som kaller seg Sergel, kanskje legitimt eller ikke? For et utestående krav på flere tusen kroner for et mobil abonnement fra Mars 2018 som jeg selvfølgelig ikke har bestilt eller signet opp for. Når jeg avviser kravet får jeg beskjed fra inkassoselskapet at jeg må kontakte Komplett Mobil direkte for å rydde opp i dette? Er det blitt slik at personen som er totalt uvitende om slik svindel skal bruke tid og penger på å bevise hans/ hennes uskyld? Komplett Mobil må virkelig ta seg sammen og endre rutiner på sine abonnements promotions!
Hei, Svein G! Beklager bryderiet du har opplevd her, og takk for tilbakemelding. Når man legger bestilling hos oss så trenger man personnummeret, og når man bestiller får man varsling om at vi har utført en kredittsjekk på deg. Årsaken til at du får varsling vedr. dette er for å forhindre en lignende situasjon som har oppstått her. Når det kommer til det å bevise sin uskyld i slik sak så er ikke vi vanskelige, men vi må først bli kontaktet av vedkommende for å bli gjort obs på en slik situasjon. Årsaken til at Sergel henviser deg til oss er fordi det er vi som har sendt kravet, Sergel har i oppgave å kreve inn beløpet på vegne av oss. Ettersom at du ikke kjenner igjen/til avtalen her, så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på [email protected] eller ringe oss på 33 00 58 20 så skal vi undersøke saken din nærmere. Håper på å høre fra deg. Mvh Robin Komplettmobil.no
Bra og stabil mobilselskap. Er superfornøyd. Regningene er de samme måned etter måned. Ingen ubehagelige overraskelser. Bare superfornøyd:)
Hei, Johan A. G! Utrolig hyggelig å lese dine varme ord i tilbakemeldingen- så flott at du er fornøyd med oss! Dette setter vi stor pris på. Tusen takk for det :-) Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Lett og billig abonoment, med veldig bra og rask service!
Hei, Ann C! Så bra å se at du er fornøyd med oss! Tusen takk for varme ord i tilbakemeldingen din :-) Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Jeg var usikker, men så kom jeg i kontakt med kundeservice og fikk svar på det jeg lurte på enkelt og greit. Kjapt og greit.
Hei, William! Så bra at det er blitt løst! Tusen takk for en flott tilbakemelding på hva Komplett Mobil har å tilby :-) Ha en riktig flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Inkompetent kundeservice. Elendig informasjon. Lyver om priser. Det finnes mange andre lavpris mobil-selskaper enn Komplett, og mitt råd er å velge en av de. Mitt inntrykk er at det er Komplett-Idioti ute og går.
Hei, Roger! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Våre priser er man informert om i vilkår man aksepterer som kunde. Og på våre hjemmesider: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/ Og vi har absolutt ingen intensjon om å lyve om disse, da dette ville skapt et dårlig rykte om oss. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så ser vi selvfølgelig på saken din. Mvh Bent Komplettmobil.no
Porterte nylig til Komplett Mobil, men ikke helt problemfritt. Fikk tilsendt sim-kort 2 ganger i forkant, men det kortet som jeg fikk melding om at jeg skulle bruke virket ikke. Prøvde forgjeves å restarte tlf. og kontakte kundeservice, men til ingen nytte. På eget initiativ prøvde jeg det første sim-kortet som de sendte og det virket! Komplett kundeservice beklaget det inntrufne og ga meg rabatt på abonnementet noen mnd.. Deretter har alt virket fint slik at jeg må si meg fornøyd med Komplett Mobil likevel. Nokså enkelt å komme i kontakt med kundeservice. Gode priser på abonnementene som dessuten kan brukes i en del land utenom EU uten ekstra kostnader, bl. a. USA og Thailand (EU+).
Hei, Tore! Beklagelig å lese om motgangen i starten, men så bra at du fikk ordnet det :) Tusen takk for en konstruktiv tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Ønsker deg en riktig flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no