Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Telefonen min har i dag ingen dekning, ikke tekstmeldinger og ingen netttilgang. Jeg får heller ikke kontaktet kundeservice fordi de stenger klokka seks. Det ser ikke ut til at komplett har fått med seg at folk har jobb å gå til på dagtid. Videre har jeg betalt fakturaene via avtalegiro. Jeg har heller ikke fått noen e-mail eller noen brev for å forklare hvorfor dette skulle skje. Det siste jeg hørte fra den var en purring i for neste tre måneder siden. Som jeg er rimelig sikker på at jeg betalte. Forferdelig oppførsel fra komplett, i morgen vil jeg nok gå å skaffe en annen leverandør dersom jeg kan få tilbake telefonen dekningen på stedet. Håpløst.
Hei, Tor! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Vi sperrer ikke telefoner uten grunn, og den eneste grunnen til at vi sperrer telefoner er manglende betaling. Før det går så langt så får man 2 purringer med 7 dagers mellomrom, og 14 dager etter dette så sperres man. Merk også at samme dag som man sperres så får man også beskjed om dette. Dersom du mener det er en feil så kan du gjerne sende en mail til [email protected] Så skal jeg selvfølgelig se på saken for deg. Mvh Bent Komplettmobil.no
Veldig fornøyd, har MiniFlex 1 GB for 125 kr. Eneste minuset er at neste abonnement er MedioFlex+ 6 GB for 299, skulle ønske de hadde et med 2-3 GB for 200/250 kr da 1 GB blir for lite og 6 for mye.
Hei, Irjoha! Tusen takk for flott tilbakemelding. Og ps! Vi har både 2 gb til kr 199 og 3 gb til kr 259,- Du kan selv bytte abonnement inne på minside.komplettmobil.no eller i appen vår:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Er veldig fornøyd med komplett. Det er også god kundeservice.
Hei, Dag! Det er ikke noe som er så fantastisk som fornøyde kunder! Tusen takk for flott tilbakemelding, vi ønsker deg en flott dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Lett å forholde seg til, lett å kjøpe mer data om man trenger, appen gjør det lett å følge med og god pris
Hei, Åsta! Flott å se at du er fornøyd med oss og tusen takk for flott tilbakemelding. Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg sendte inn en mail til kundeservice med spørsmål om mobilbruk i Kina. Fikk klart svar etter ca en time! Veldig bra.
Hei, Jan! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Og ikke minst, tusen takk for flott tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Komplett mobil har den beste kundeservicen som finnes hvis det er noe man lurer på spør de på Facebook chat og de svarer alltid rast og kan hjelpe dem med alt mulig, helt nydelig kommer aldri til og bytte bort dette abonnementet
Hei, Anders! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Tusen takk for flott tilbakemelding! Mvh Bent Komplettmobil.no
En enkel henvendelse om nytt simkort til databruk. Bestilte først feil, men fikk hjelp på e-post uten problermer.
Hei, Pål! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Problemfritt er det beste vi vet:) Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no