Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fantastisk å kunne bruke telefon og data i Thailand

Omtale av  Roar

Bruker telefonen som hjemme her i Thailand. Rask tilgang til kundeservice ved behov. Enkel og kjekk app.

Svar fra Komplett Mobil
11.02.2019 14:04

Hei, Roar! Deilig å slippe dyre roaming kostnader, og godt å se at du har dratt nytte av EU+ som vi tilbyr! Og at det ellers var lett å komme i kontakt med vårt kundesenter. Tusen takk for flott tilbakemelding! Ha en riktig flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Veldig godt fornøyd med svaret jeg fikk av kundekontakten i Komplett Mobil.

Omtale av  Toll

Veldig godt fornøyd med svaret jeg fikk av kundekontakten i Komplett Mobil. God service, hyggelig og oppfattet spørsmål raskt.

Svar fra Komplett Mobil
11.02.2019 14:04

Hei, Toll! Godt å se at du er fornøyd etter kontakt med kundesenteret vårt! Og tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding :) Ha en ellers flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Strålende fornøyd

Omtale av  Joachim

Veldig fornøyd med både produkter og kundeservice.

Svar fra Komplett Mobil
11.02.2019 14:04

Hei, Joachim! Så bra at du er fornøyd med oss! Tusen takk for flott tilbakemelding :) Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

God service

Omtale av  Marthe

Kjapt og enkelt. Svarte med en gang når jeg ringte

Svar fra Komplett Mobil
11.02.2019 14:03

Hei, Marthe! Så bra at du er fornøyd med responstiden vår! Tusen takk for god tilbakemelding :) Ha en riktig fin dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

The best abb. ever

Omtale av  Nils

Fikk Komplet mobil 28. Februar. Dro til Texas. Fungerte som en drøm. Dataforbruk som i Norge. Var på 4 G - 24/7 Ikke noe ekstra kostnader.

Svar fra Komplett Mobil
11.02.2019 14:02

Hei, Nils! Det er godt å se at du er fornøyd med EU+ biten vår! Deilig å slippe dyre roaming kostnader på tur. Tusen takk for flott tilbakemelding :) Ha en riktig flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig bra og billig

Omtale av  Leif

Enkelt og billig. Bra app og god oversikt. Anbefales i høyeste grad👌

Svar fra Komplett Mobil
11.02.2019 12:45

Hei, Leif! Godt å se at du er fornøyd med hva vi kan tilby av tjenester og selvfølgelig appen! Tusen takk for varm tilbakemelding :) Ha en god dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Sender purre gebyr for betaling som er betalt

Omtale av  Ottar

Fikk sms fra komplett om at purre gebyr legges til på fakturaen pga. ikke betalt faktura. Denne sms'en mottok jeg ETTER jeg hadde betalt fakturaen. Fakturaen stod som betalt på mine sider når jeg mottok denne sms'en. Ringte Komplett mobil kundeservice, personen på kundeservice ville ikke være til hjelp da han rodde seg vekk fra spørsmålene mine med å gi svar som ikke hadde noe sammenheng med spørsmålene jeg ga.

Svar fra Komplett Mobil
11.02.2019 12:51

Hei, Ottar! Veldig beklagelig å se at du møtte på motstand etter kontakt med vårt kundesenter. Man skal jo selvfølgelig ikke måtte betale purregebyr dersom det allerede er utført en innbetaling på det etterspurte kravet. Igjen, veldig beklagelig- men ønsker at du tar kontakt med oss på [email protected] så får vi tatt en nærmere sjekk på tilfellet ditt. Ellers takk for tilbakemelding. Ha en ellers flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (2)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR