Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bruker telefonen som hjemme her i Thailand. Rask tilgang til kundeservice ved behov. Enkel og kjekk app.
Hei, Roar! Deilig å slippe dyre roaming kostnader, og godt å se at du har dratt nytte av EU+ som vi tilbyr! Og at det ellers var lett å komme i kontakt med vårt kundesenter. Tusen takk for flott tilbakemelding! Ha en riktig flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Veldig godt fornøyd med svaret jeg fikk av kundekontakten i Komplett Mobil. God service, hyggelig og oppfattet spørsmål raskt.
Hei, Toll! Godt å se at du er fornøyd etter kontakt med kundesenteret vårt! Og tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding :) Ha en ellers flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Veldig fornøyd med både produkter og kundeservice.
Hei, Joachim! Så bra at du er fornøyd med oss! Tusen takk for flott tilbakemelding :) Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Kjapt og enkelt. Svarte med en gang når jeg ringte
Hei, Marthe! Så bra at du er fornøyd med responstiden vår! Tusen takk for god tilbakemelding :) Ha en riktig fin dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Fikk Komplet mobil 28. Februar. Dro til Texas. Fungerte som en drøm. Dataforbruk som i Norge. Var på 4 G - 24/7 Ikke noe ekstra kostnader.
Hei, Nils! Det er godt å se at du er fornøyd med EU+ biten vår! Deilig å slippe dyre roaming kostnader på tur. Tusen takk for flott tilbakemelding :) Ha en riktig flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Enkelt og billig. Bra app og god oversikt. Anbefales i høyeste grad👌
Hei, Leif! Godt å se at du er fornøyd med hva vi kan tilby av tjenester og selvfølgelig appen! Tusen takk for varm tilbakemelding :) Ha en god dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Fikk sms fra komplett om at purre gebyr legges til på fakturaen pga. ikke betalt faktura. Denne sms'en mottok jeg ETTER jeg hadde betalt fakturaen. Fakturaen stod som betalt på mine sider når jeg mottok denne sms'en. Ringte Komplett mobil kundeservice, personen på kundeservice ville ikke være til hjelp da han rodde seg vekk fra spørsmålene mine med å gi svar som ikke hadde noe sammenheng med spørsmålene jeg ga.
Hei, Ottar! Veldig beklagelig å se at du møtte på motstand etter kontakt med vårt kundesenter. Man skal jo selvfølgelig ikke måtte betale purregebyr dersom det allerede er utført en innbetaling på det etterspurte kravet. Igjen, veldig beklagelig- men ønsker at du tar kontakt med oss på [email protected] så får vi tatt en nærmere sjekk på tilfellet ditt. Ellers takk for tilbakemelding. Ha en ellers flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no