Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God dekning og gode priser. Er veldig fornøyd med abonnementet.
De gjorde en feil på faktura, de tok det på strak arm å rettet dette uten noe diskusjon.
2251 Hei, Aleksander! Så flott å se at du er fornøyd! Selvfølgelig retter vi opp dersom feil skulle forekomme! Vi håper du blir like fornøyd med oss i fremtiden. Mvh Bent Komplettmobil.no
Supert og man får den hjelpen som kan trengs og rimelig pris på mobilabonnement med en del data gb.
Hei, Mirsad! Så flott å se at du er fornøyd! Tusen takk for tilbakemeldingen Mvh Bent Komplettmobil.no
Super pris, kundebehandling og ikke minst dekning fra Telenor. Da kan det ikke bli bedre! Sendte melding til de angående noe jeg lurte på, og fikk svar på under 10 min. Det vil jeg si er super service! Ingenting og sette fingeren på så langt hilsen en kjempe fornøyd kunde! :-D
Hei, Kjartan! Flott å se at du er fornøyd med oss og servicen vi gir! Vi håper selvfølgelig du blir like fornøyd videre med oss:) Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg opplever komplettmobil som helt konge. Det er vesentlig billigere en tidligere opperatør. Både jeg og min kone har byttet over til komplett mobil. Simkort kom kjapt og greit hjem i postkassa. Fulgte porterings tidspunkt. Hyggelige folk på kundeservice. Eneste "minus" er litt treg med å oppdatere data til tider. Men det kan jeg leve med, ikke gått over en eneste måned. Og om man gjør det så spiller deg jo ingen rolle for de har jo Datakontroll uansett!
Hei, Zairum! Så flott å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber kontinuerlig med å få raskere oppdatering av data, men med datakontroll så er det trygt uansett. Så håper vi du også er fornøyd i fremtiden. Mvh Bent Komplettmobil.no
Fikk mobilabonnement hos Komplett mobil 2/11-17. Ville også ha tvilling sim til mobilabonnementet og fikk det tilsendt etter et par dager. Det funket ikke -det lot seg ikke registrere. Fikk ett nytt tilsendt etter et par dager etter at jeg tok kontakt med kundeservice. Det funket heller ikke -samme feil -lot seg ikke registrere. Tok igjen kontakt med kundeservice og sa at det heller ikke funket. Jeg ba de registrere det på forhånd om de skulle finne på å sende meg enda et nytt kort. De skulle gjøre det. Fikk dette i går -og det fungerer heller ikke -samme feil. Siden dette heller ikke virket så tok jeg igjen kontakt med kundeservice i går ettermiddag, og prøvde igjen i formiddag. Når får jeg ikke svar fra de i det hele tatt! Prøvde alle tvilling kortene i 4 forskjellige telefoner med samme resultat. Virker for meg som det sitter folk i kundeservice som ikke vet hva de holder på med. Triste greier. Mitt hoved simkort fungerer veldig greit.
Hei, Osmund! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har testet sim kort før det ble sendt ifra oss. Og finner det meget snodig at det ikke fungerer. Vi jobber med å finne ut av feilen og har løpende dialog med deg per epost. Vi håper å finne ut av dette sammen slik at vi kan løse opp i dette. Mvh Bent Komplettmobil.no
Liker godt at det er Telenor dekning Godt med data til fornuftig pris Lett å administrere Savnet multibrukerfunksjon i app, men den er på vei.
Hei, Kristian! Flott å se at du er fornøyd med oss! Og ja, multibruker er på vei til appen. Så håper vi du blir enda mer fornøyd da. Mvh Bent Komplettmobil.no