Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har bestilt et Mini og et Maxi mobilabonnement. Dem har fakturert for to Maxi. Selv om jeg har snakket om det 3 ganger på telefon med kundeservice før bestillingen. Nå skriver de email til meg hvor han påstår at jeg har bestilt på nett, og han kan ikke se at den ene mobilabonnementet var Mini. Jeg har aldri fått så store regninger. Føler meg lurt. Angrer at jeg ikke har lest om kundeopplevelser før jeg er blitt kunde hos Komplett Mobil.
Hei, Maria! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Vi vil gjerne se på saken din, da det selvfølgelig ikke skal være slik at noen skal måtte betale dobbelt. Send oss en mail til [email protected] Så skal vi se på saken og få løst opp i den.
Portering gikk som planlagt, billige priser og god dekning. Har ikke vært i kontakt med kundeservice da ting alltid har fungert bra. Liker også den nye appen som er både fancy, veldig enkel å bruke og funksjonell.
Hei, Felix S! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er utrolig gøy å se at du er fornøyd med appen vår!
For ordens skyld; jeg har ikke erfaring med bruk i utlandet. Foretrekker Telenor-dekning da den er best på tale dvs. 2G og 3G.. Faktisk har jeg også erfaring med at 4G-dekningen er mere stabil. Komplett har utviklet en super app. Kundeservice er upåklagelig, hadde t.o.m. Bedre svar enn Telenor ang. Mobilprodusenter og 4G-tale i Norge.
Hei, Geir M.U! Tusen takk for flott tilbakemelding! Utrolig flott at du har lastet ned appen og er fornøyd med den!
Fikk ikke aktivert WiFi tale da jeg bor i et område med dårlig mobildekning. På komplett sin meny for ekstratjenester ligger det en knapp for WiFi tale. Den finnes ikke når man logger inn på min side. Komplett sin kundeservice opplyser på på chat at knappen 4G tale på min side dekker både 4G tale og WiFi tale. Dette bør fremkomme bedre i menysystemet for fremtiden da dagens system er forvirrende. Ellers er det intet å sette pekefingen på.
Hei, Thor Å.S! Takk for flott tilbakemelding! Vi skal se på dette med wifi tale med en gang slik at vi kan legge ut bedre informasjon.
Var uten mobil nesten en hel dag, da portering av mitt mobilnummer ikke fungerte! Mottatt simkort fungerte heller ikke. Dette måtte jeg bruke lunsjen for å bytte hos Pickup Point. Fortsatt ingen dekning. Måtte ordne en hurtigportering tilbake til min gamle operatør! Styr unna dette selskapet dersom du ønsker en operatør som fungerer. Aldri mere Komplett Mobil!!
Hei, Swordfish! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Når var dette? Vi vil gjerne høre mer om saken din for å se om det er eventuelle feil vi kan unngå i fremtiden. Send oss derfor en mail til [email protected]
Tiden vil vise, ganske nytt for meg. Bra kundeservice så langt, det betyr veldig mye for hvor lenge jeg blir kunde. Pris er viktig og dekning.
Hei, Lisbet! Takk for flott tilbakemelding. Håper du har trykket feil på spørsmålet om du har byttet selskap. Om det er noe vi kan gjøre, send gjerne en mail til [email protected]
Support er meget hyggelig og hjelpsom selv om foreslått problemløsning ikke hjalp. Jeg fikk imidlertid ordnet problemet selv. Meget rimelige abonnement med god Telenor dekning. Ekstrakostnader bør spesifiseres og fremheves bedre.
Hei, Willy! Tusen takk for flott tilbakemelding! Dersom du har noen forslag til hvor eller hvordan det bør fremheves bedre, så send gjerne en mail til [email protected] Så ser vi om det er noe vi kan gjennomføre :)