Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Blir fakturert for overforbruk hver måned

Omtale av  Anonym

Blitt fakturert 399,- for overforbruk begge de to første fakturaene. De sender ut sms, men den mottar man ikke før det er for sent.

Svar fra Komplett Mobil
13.07.2017 16:09

Hei, Anonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Dersom du har fått sms om oppbrukt data alt for sent, så skal vi selvfølgelig kunne se på dette. Ta gjerne kontakt med oss på epost [email protected] Så ser vi på saken din

Nyttig (5)

Lurer folk til å betale mer!

Omtale av  Chris

Bestilte abonnement til 199,- pr mnd, fikk første regning på over 350 kroner og andre faktura på langt over 600 kroner, og etter jeg byttet til Telenor skal de ha 400 kroner for de 10 dagene jeg ventet på nytt abonnement fra Telenor.

Svar fra Komplett Mobil
13.07.2017 16:08

Hei, Chris! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd, men lureri driver vi ikke med. Beløpet på din første faktura fra Komplettmobil kan alltid være litt høyere enn normalt. Det er fordi vi fakturerer forskuddsvis, og kun sender ut faktura i starten av hver måned. Det innebærer at dersom du f.eks. ble kunde i midten av mai, vil din første faktura inkludere både beløpet for perioden du har vært kunde i mai, samt forskudd for juni måned. Hva som har skjedd med din andre faktura vet jeg ikke, men vi vil gjerne se på saken din. Send oss en mail på [email protected]

Nyttig (4)

Går utenfor lovgivning

Omtale av  Anonym

OBS OBS Komplett er ikke billige. De sniker til seg 400 kroner i måneden for 3 gb ekstra data på de billigste abonnementene, uten at de har mulighet til å sperre for dette, ifølge kundeservice. Vel hvis de kan sperre på en sum, kan de gjøre som alle andre å sperre ved oppbrukt mobildata per måned. OBS OBS, nærmest svindel idag, og det er ikke lov etter nkom lovgivningen heller.

Svar fra Komplett Mobil
13.07.2017 16:08

Hei, Anonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har per idag en av markedets laveste priser for overforbruk med kr 0,99 per mb, inntil et maksbeløp på kr 399,- Holder man seg innenfor datagrensen eller kjøper en ekstra datapakke så vil ikke overforbruk forekomme. Det er korrekt at vi ikke kan sperre for data etter en viss datamengde per idag. Men denne tjenesten er under utvikling og kommer forhåpentligvis i løpet av august. Og jeg kan forsikre om at vi holder oss innenfor lovgivningen til NKOM. Dersom du mener dette ikke stemmer så send oss gjerne en epost med grunnlag til [email protected] Merk eposten med "Bent" Så ser vi på det du mener ikke er lovlig.

Nyttig (2)

Fikk ikke varsel på overforbruk av data - må allikevel betale full pris

Omtale av  O

I Komplett Mobils FAQ står det ordrett (per 2017-07-04) : "Når du nærmer deg grensen for inkludert datamengde vil du motta en SMS med informasjon om dette. Du kan da velge å kjøpe ekstra datapakke(r). Dersom du fortsetter å bruke data utover dette, vil kostnadene påløpe frem til maksbeløpet på kr 399. (Maksbeløpet gjelder ikke i utlandet, på skip eller fly). " Jeg fikk ikke SMS om dette (innrømmet per tlf av kundeservice), og fikk dermed betydelig overforbruk (mer enn 500 kr). Da jeg ringte for å få klarhet i dette, foreslo jeg at jeg kan betale for datapakker tilsvarende mitt forbruk (en sum på rundt kr 100) I stedet for de flere hundre kronene jeg visstnok har brukt over. Dette var ikke greit for representanten, og han sa jeg måtte betale hele summen. Spurte han om han hadde bestilt datapakker dersom han hadde fått varsel, og det sa han at han hadde gjort i så tilfelle. Det hadde åpenbart jeg også gjort, men det fikk ikke hjelp. Så nå sitter Komplett igjen hundrevis av kroner rikere, og én kunde fattigere.

Svar fra Komplett Mobil
13.07.2017 16:07

Hei, O! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Og dersom man får sms om oppbrukt data alt for sent, så skal vi selvfølgelig kreditere overforbruket. Send oss gjerne en epost på [email protected] Merk eposten med "Bent" Så ser vi på saken for deg.

Nyttig (6)

Fungerer bra

Omtale av  Gunnar

Har hatt abonnement 1mnd og er svært fornøyd. SIM kort kom kjapt etter bestilling og kundeservice svare kjapt på epost på mine spørsmål på epost. Under ferie i Italia kom SMS med melding om at 80 % av datamengden var benyttet. Det var da enkelt å utvide datapakken. Savner app for å følge med på forbruket.

Svar fra Komplett Mobil
03.07.2017 09:15

Hei. Gunnar! Flott å høre at du er fornøyd! Vi jobber med appen å håper å lansere den i løpet av august!

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen datakontroll på større abonnement

Omtale av  Overfakturering-Er-Dritt

Du betaler mye ekstra hvis du har overforbruk på mobildata og du får ikke beskjed på noen som helst måte om du nærmer deg datagrensen. Skulle gjerne hatt datakontroll på alle abonnement, dette har de bare på sitt 1gb abonnement (miniflex)

Svar fra Komplett Mobil
29.06.2017 09:50

Hei, Overfakturering-Er-Dritt! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Man skal få sms ved 80% bruk av data og når man har brukt opp hele datapakken. Dersom du mener du ikke har fått dette, så kontakt oss på [email protected] Merk eposten med "Bent" Så skal vi se på saken for deg. NB! Datakontroll kommer, men dessverre tar det litt tid pga tekniske løsninger

Nyttig (3)

Fornøyd

Omtale av  Ronny

Bra dekning og alt som følger med til en helt ok pris, god kundeservice. Kjempefornøyd.

Svar fra Komplett Mobil
14.06.2017 11:30

Hei, Ronny! Så flott å se at du er fornøyd med oss:) Det setter vi stor pris på!

Nyttig (0)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR