Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ingen kontroll på forbruk og hinsides fakturaer!

Omtale av  Magnus

Den 22. desember kom det varsel om overforbruk (12 GB av 10GB inkludert). Den 26. Desember viste fortsatt "min side" 8110MB. Dette er bondefangeri! De svarer ikke på kundeservice heller.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10:44

Hei Magnus! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd. I den tidsperioden hadde vi noe problemer med oppdateringer på min side. Vi beklager at dette kan ha vært noe misvisende. Vi vil gjerne høre videre om dine erfaringer og eventuelle tips til forbedringer. Send oss gjerne en mail på [email protected]

Nyttig (4)

Billig og elendig

Omtale av  Vest

Komplett Mobil er i utgangspunktet billig, særlig med muligheten for å slå av og på "Fri bruk EU" sånn det passer kunden. MEN fakturaene er veldig rotete, fakturagrunnlaget er ofte feil, og skulle man være så uheldig å måtte snakke med kundeservice må man belage seg på lang og arrogant saksbehandling.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10:44

Hei! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd. Vi jobber med å få fakturaene våre mer oversiktlige. Og vi ønsker tilbakemelding fra kundene våre på hvordan de vil ha det. Send oss gjerne en mail på [email protected] Så ser vi på dette sammen!

Nyttig (6)

Skjulte kostnader og elendige på kundeservice

Omtale av  Jens

Min erfaring med komplett er ganske lik andres. Enormt sen varsel på 80% brukt data, ingen varsel om brukt data, og skyhøye priser på mb over inkludert pakke. Kundeservicen er dårlig, og tok blant annet betalt for å sende utfyllende faktura over bruk av data uten å informere om dette når jeg ringte inn og spurte. Abonnementet mitt ble også totalt sperret for inngående og utgående anrop og meldinger i 2 dager, da de hadde gjort en feil og satt sperre på nummeret mitt fordi jeg hadde gått over datagrensen forrige måned. Etter 3 måneder med problemer hos komplett, har jeg allerede byttet da de ikke klarer å levere det de skal. Hold deg unna!

Nyttig (6)

Rask levering, ok dekning, voldsom overpris ved overforbruk

Omtale av  Åsmund

Byttet hele "familien" over til komplett. Portering gikk smertefritt, sim-kort i posten. Prisene er ok for 10gb. Noe lavere dekning enn Telia, og Telenor i området jeg bor. Det største problemet er elendig kontroll på databruk. Advarsel for overforbruk kom etter at kvote var tom. Chat-systemet er også "underbemannet". Var nr. 22 i køen sist jeg søkte hjelp. Komplett har et forbedringspotensial kontra de store leverandørene. "Minside" er ok, men mangler mulighet for å sperre for overforbruk eller bytte abonnement selv.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10:44

Hei Åsmund! Det er beklagelig at du ikke er 100% fornøyd med oss. Vi jobber med å utvikle en sperre for overforbruk i øyeblikket og vi håper dette er på plass ila kort tid. Vi vil gjerne høre videre om dine erfaringer og eventuelle tips til forbedringer. Send oss gjerne en mail på [email protected]

Nyttig (2)

Enkel og rask kundeservice

Omtale av  Steinar

Trengte å utsette porteringen til nytt SIM-kort. Kom raskt gjennom på telefon, fikk god hjelp og fikk løst problemet. Veldig bra!

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10:43

Hei Steinar! Flott å høre at du er fornøyd med oss :) Vi ser av kommentaren at du har byttet selskap. Send oss gjerne en mail på [email protected] Da vi gjerne vil høre om dine erfaringer slik at vi eventuelt kan forbedre oss i fremtiden

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Nesten kjempefornøyd!

Omtale av  Vivi

Enkelt å bestille, SIM-kort lå i postkassa etter få dager. Portering og aktivering gikk kjapt og problemfritt. Veldig bra dekning og hastighet. Pluss for at man kan legge til utenlandsforbruk i abonnementet de dagene man ønsker. Savner en brukervennlig app og muligheten til å kjøpe ekstra datapakker... Det er jo nesten standard hos alle andre teleoperatører. VoiceLTE aktiveres enkelt, og mine sider gir greie muligheter for aktivering og sperring av forskjellige tjenester.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10:42

Hei Vivi! Flott å høre at du er fornøyd med oss :) Vi har lansert datapakke på 1 gb til kr 99,- Vi jobber også med å få til flere løsninger på dette. En app må jo alle ha, slik at dette er noe vi også satser på i fremtiden. Og vi håper å kunne lansere dette i løpet av kort tid.

Nyttig (0)

Ikke imponert over kundeservice

Omtale av  Stig

Jeg er skuffet over KomplettMobil. Vi har hatt abonnement hos de i ca en måned og sjekker innimellom på forbruker. Så at de hadde registrert databruk i Sverige som overhode ikke stemte da vi befant oss i Bergen. Her er stor grunn til å være på vakt. Er også usikker på om vi kan stole helt på databrukes hos dem i det hele tatt etter dette. Jeg bestilte 2 abonnement fra dem etter dette og de sendte meg kun simkort på det ene nummeret. Stadig i kontakt med kundeservice som hevdet at det er Telenor som sender ut simkortene på vegne Komplettmobil. Nå skal det tredje simkortet sendes og må stadig flytte på porteringsdatoen. Har en opplevelse av at kundeservice ikke tar kundene på alvor. Kommer til å vurdere underveis og dersom jeg finne uregelmessigheter hos dem, tar det kun noen tastetrykk å bytte til en annen mobiloperatør. Nei, jeg er ikke imponert!

Nyttig (2)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR