Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

110 verifiserte omtaler
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
7
av 23 innen
mobilselskap
49%
anbefaler
Komplett Mobil

"Dårlig erfaring, føler meg lurt!"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av Sara for 18.09.2017 21.27

Komplett Mobil har totalt 110 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig erfaring, føler meg lurt!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig erfaring. Opplevde kundeservicen som elendig. Føler meg lurt! Mottak faktura de ikke kunne dokumentere. Bestridet kravet. De svarte med å sende det til inkasso.

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2017 13.23
Hei, Sara!
Det er beklagelig at du føler det slik.
Dersom du har sendt en klar bestridelse av et krav, så skal det selvfølgelig ikke sendes videre til inkasso. Vi ønsker gjerne å se på saken din vedrørende dette. Send oss derfor gjerne en epost til risros@komplettmobil.no
Bytt.no
"Dårlig erfaring, føler meg lurt!" skrev Sara om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som Sara og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forskuddsbetaling uten tilbakebetaling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bytter du vekk fra mobilabonnementet må du betale for hele mnd. Kjipt når du bytter abonnement i august og får porteringsdato 4. September og må betale 550kr for største abonnement ut mnd...

Les alt med liten skrift eller bare velg et fair mobilabonnement!

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2017 13.31
Hei, Tore!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd.
Hos oss har vi ikke betingelser med liten skrift! Men derimot er dette med at man må betale for allerede fakturert månedsavgift, både skrevet I hver eneste faktura og I betingelser.
Vi vil uansett høre om din opplevelse, og anbefaler at du sender en mail til risros@komplettmobil.no
Ben O. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rotete og dårlig kundeservice ellers ok så langt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice suger, denne er så godt som fraværende, min side er en direkte reklameside for nettbutikken og du blir sendt dit når du stiller spørsmål på hjelpesiden.
Fikk simkort, men pin og puk fungerte ikke, sjekket nr på sim kort opp mot oppgitt nr på min side, disse var forskjellige, la inn det nye kort nr på min side men fremdeles noe problemer med å aktivere fra huawei tlf, satt kortet inn i iphone 6s, registrering gikk iorden, flyttet kortet til huawei, noe rart skjer etter at jeg slår pin kode og skal slå kode til telefon (dette er muligens noe som alltid har vært, men jeg har ikke merket det) Håper for guds skyld at det ikke blir problemer med faktura som mange har hatt her, det er veldig klart at dette er ett nytt mobil selskap som har mye å lære å rette opp i før de blir best i test blant forbrukerne, men prismessig er de overlegne
Hilsen en så langt greit fornøyd 30gb kunde.

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2017 13.31
Hei, Ben O.H
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Vi kjenner oss ikke helt igjen I hva du mener med hjelpeside, I og med at vi ikke har noen slik man kan stille spørsmål i.
Vi vil gjerne høre om hva som evt er feil dersom du opplever dette.
Og kommer selvfølgelig til å følge opp dette.
Send da mailen din til risros@komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fungerer og billig"

Alt fungerer perfekt. Savner en app for og sjekke forbruk.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Høye regninger"

Har aldri hatt så høye regninger som de siste to mnd med komplett. Anbefales ikke!!

Svar fra Komplett Mobil
04.09.2017 09.07
Hei, Misfornøyd!
Det er beklagelig å se at du mener fakturaene evt er urimelige høye.
Og vi vil gjerne høre mer om saken din.
Send oss gjerne en epost til risros@komplettmobil.no
Komplett Mobil har totalt 110 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
259 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Komplett Mobil du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no