Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt komplett mobil 12 GB I 2 mnd nå. I dag er det den 16 juli. Fikk nå en melding om at jeg nærmer meg grensen for datakvota mi. Jeg har hatt ice 10 GB i 1 år uten å bli overfakturert en eneste gang. Her skal jeg liksom ha to GB ekstra men alikevel bruker jeg opp 12 GB på 16 dager med komplett! Søkte på nettet for å se om noen andre har samme erfaring. Og det var det! Med fare for å virke konspiratorisk, kommer min konklusjon: Her er det ugler i mosen, STYR UNNA!
Hei, Preben T! Vi som mobiloperatør har ingen mulighet til å trekke deg for ekstra data. Eller å beregne mb på noen annen måte enn alle andre. Dersom du mener databruken er feil så vil vi gjerne se på saken din for deg. Anbefaler også at du sjekker datatelleren på mobilen din, så ser du hvilken app som er den største data-"tyven". Send oss gjerne en mail til [email protected] Så ser vi på saken din.
Har hatt 2 abonnement her i 2 mnd og har aldri hatt så dyre tlf regninger noensinne. Og jeg har hatt tlf siden det gamle 450 systemet var i drift. Blir lurt med overfakturering hver mnd. Til og med min samboer som har 1GB abonnement og bruker 2-300mb pr mnd har dem greid og overfakturert. Greit at man blir varslet med at dataen begynner og bli tom men da er det for seint for lenge siden. Nei no går jeg tilbake til Talkmore.
Hei, Runar A! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Dersom du er varslet alt for sent om at data er brukt opp, så ta gjerne kontakt med oss. Så ser vi på saken din. Send da mail til [email protected]
Fikk regning for et telefonnummer som aldri har fungert hos dem. Simkort kom aldri og jeg har forlengst gått tilbake til forrige operatør. De fakturerer imidlertid videre som om jeg ringer via dem. Kundeservice klarte å rette regningen men de klarer ikke å si "beklager" når de tas med buksene nede. Styr unna.
Hei, Ragnar! Det er veldig beklagelig å se at du aldri fikk det til å fungere. Vi vil gjerne høre dine tilbakemeldinger for å finne ut av hva som kan ha skjedd. Send oss gjerne en epost til [email protected] Så ser vi på saken din.
Komplett mobil er svært dyre i Tyrkia. Var der i 19 dager og fikk en regning på kr. 498,- ringer lite. Har brukt OneCall tidligere og da ville tilsvarende kostet ca kr. 200,- Velger å bytte tilbake til OneCall.
Hei, Oddvar H! Takk for tilbakemeldingen ang pris i Tyrkia. Vi jobber kontinuerlig med å bedre prisene våre i utlandet og vi har akkurat hatt en prisjustering på veldig mange steder. Vi vil selvfølgelig se videre på om det er mulig å redusere prisen ytterligere i Tyrkia.
Blitt fakturert 399,- for overforbruk begge de to første fakturaene. De sender ut sms, men den mottar man ikke før det er for sent.
Hei, Anonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Dersom du har fått sms om oppbrukt data alt for sent, så skal vi selvfølgelig kunne se på dette. Ta gjerne kontakt med oss på epost [email protected] Så ser vi på saken din
Bestilte abonnement til 199,- pr mnd, fikk første regning på over 350 kroner og andre faktura på langt over 600 kroner, og etter jeg byttet til Telenor skal de ha 400 kroner for de 10 dagene jeg ventet på nytt abonnement fra Telenor.
Hei, Chris! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd, men lureri driver vi ikke med. Beløpet på din første faktura fra Komplettmobil kan alltid være litt høyere enn normalt. Det er fordi vi fakturerer forskuddsvis, og kun sender ut faktura i starten av hver måned. Det innebærer at dersom du f.eks. ble kunde i midten av mai, vil din første faktura inkludere både beløpet for perioden du har vært kunde i mai, samt forskudd for juni måned. Hva som har skjedd med din andre faktura vet jeg ikke, men vi vil gjerne se på saken din. Send oss en mail på [email protected]
OBS OBS Komplett er ikke billige. De sniker til seg 400 kroner i måneden for 3 gb ekstra data på de billigste abonnementene, uten at de har mulighet til å sperre for dette, ifølge kundeservice. Vel hvis de kan sperre på en sum, kan de gjøre som alle andre å sperre ved oppbrukt mobildata per måned. OBS OBS, nærmest svindel idag, og det er ikke lov etter nkom lovgivningen heller.
Hei, Anonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har per idag en av markedets laveste priser for overforbruk med kr 0,99 per mb, inntil et maksbeløp på kr 399,- Holder man seg innenfor datagrensen eller kjøper en ekstra datapakke så vil ikke overforbruk forekomme. Det er korrekt at vi ikke kan sperre for data etter en viss datamengde per idag. Men denne tjenesten er under utvikling og kommer forhåpentligvis i løpet av august. Og jeg kan forsikre om at vi holder oss innenfor lovgivningen til NKOM. Dersom du mener dette ikke stemmer så send oss gjerne en epost med grunnlag til [email protected] Merk eposten med "Bent" Så ser vi på det du mener ikke er lovlig.