Meny

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 28 innen
mobilselskap
64%
anbefaler
Komplett Mobil

"Dekning"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av Anne S for 02.01.2018 16.59

Komplett Mobil har totalt 350 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Komplett mobil er det mobilselskapet som leverer dårligst dekning i Norge sammenlignet med andre leverandører.
Fått nok etter 14 dager.

Svar fra Komplett Mobil
03.01.2018 10.52
Hei, Anne S!
Det er selvfølgelig veldig beklagelig å se at du er misfornøyd!
Vi er klar over at Telenor-dekningen på Vormestrand, ikke er veldig god. Og vi beklager dette. Vi skal sammen med netteier, gjøre vårt beste for å bedre dekningen i dette området.

Med vennlig hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Bytt.no
"Dekning" skrev Anne S om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som Anne S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nettsider, og har beløp jeg ikke forstår"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forstår ikke fakturaen, det er beløp som er umulig å forstå, og nettsiden er meget dårlig.
Dessuten er de for dyr sammenlignet med andre selskaper, så jeg skifter.

Svar fra Komplett Mobil
02.01.2018 08.06
Hei, Frode!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!
Og vi ønsker gjerne å vite hva du ikke forstår og hva vi kan gjøre for å forbedre oss.
Send oss gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på dette sammen.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Ingrid N
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Går mye data og har beløp jeg ikke forstår"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettet er bra, men hastighet og 4G dekningen er ustabil. I tillegg er det vanskelig å forstå hva vi fakturerer for. Tidligere brukte jeg 4GB, mens på dette abonnementet bruker jeg alltid mer enn 6 GB.

Svar fra Komplett Mobil
31.12.2017 12.59
Hei, Ingrid!
Flott å se at du er fornøyd med nettet. Men dersom det er dekning i ditt område for 4G så skal det ikke være ustabilt.
Vedrørende databruk så kan man se hva man bruker data på inne på datatelleren på telefonen.
Dersom du ønsker at vi skal feilsøke med tanke på 4G dekningen eller lignende. Send oss en epost på risros@komplettmobil.no

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service, og for en eller annen grunn brukt opp 4gb når telefonene var av"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig service, og for en eller annen grunn brukt opp 4gb når telefonene var av. Skjønner ikke dette men, etter jeg byttet fra Telenor til komplett mobil så har mobildata ret og slett blit spist opp angrer på at jeg gikk fra mitt gamle abonnement hos Telenor, skjønner ikke hvordan det går ann når telefonene ligger i skuffen avskrudd.

Svar fra Komplett Mobil
30.12.2017 13.21
Hei, John!
Takk for tilbakemeldingen. Selvfølgelig skal det ikke være slik at data brukes når telefonene er slått av. Er ikke telefonen slått av så kan fortsatt data forbrukes. Spesielt om det er automatiske oppdateringer o.l.
Jeg ser gjerne på saken din om du sender en epost til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på dette sammen for å se om det er noen logisk forklaring på dette.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Teknisk svak kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Teknisk svak kundeservice. Ofte blir det mange e-post utvekslinger uten noen endelige løsninger. Til slutt henvises saken til Telenor!!!

Svar fra Komplett Mobil
30.12.2017 13.21
Hei, Adrian!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Som en nettleier så er det dessverre slik i mange tilfeller at vi må gå igjennom Telenor som er netteier. Dette fordi de sitter på det tekniske aspektet dersom det ikke er noe som er feil i vårt "system".
Jeg vil gjerne høre mer om saken din for å se om det er noe vi kunne gjort anderledes. Send derfor gjerne en epost til risros@komplettmobil.no

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Komplett Mobil har totalt 350 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
MaxiFlex 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
MegaFlex 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
40 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
MaxiFlex+ 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
MultiFlex 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Komplett Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR