Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Komplett Mobil :) Eneste jeg savner, som jeg håper kommer er mulighet for betaling av faktura i appen eller med Vipps Faktura. Håper også Datasim blir gratis. Anbefaler Komplett Mobil :)
Hei, Henrik! Tusen takk for flott tilbakemelding. Vi jobber med en løsning slik at det kan komme betaling på andre måter. Men har ikke noe nøyaktig tidsestimat enda. Datasim skal vi også se på kostnaden av etterhvert, sammen med netteier. Mvh Bent Komplettmobil.no
Kundebehandling er dårlig og frekke, klarer ikke å levere mobilabonnement til avtalt tid.
Hei, Tompa! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Jeg vet ikke hva som har skjedd i saken din her. Men vi bestreber alltid best mulig kundeservice, og beklager om du har hatt en dårlig opplevelse i din sak. Jeg vil gjerne høre mer om saken din, slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd. Send meg gjerne en mail til [email protected] Så ser vi på saken sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg har kun hatt positive erfaringer. De er billigst, svarer raskt og hyggelig på tilbakemeldinger fra kunden.
Hei, Marit! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Mvh Bent Komplettmobil.no
De har god dekning (Telenor sitt basis nett), utmerkede produkter og priser, og kundeservice som svarer raskt og hyggelig. Eneste minus er at de ikke tilbyr eFaktura. De har faktura per epost og avtalegiro, så det fungerer jo...
Hei, Ragnar! Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi jobber med e-faktura, og håper det kommer i løpet av året. Mvh Bent Komplettmobil.no
Er fornøyd med dette abonnement. Kan trykt anbefale det til andre.
Hei, Bengt! Tusen takk for flott tilbakemelding og anbefaling. Mvh Bent Komplettmobil.no
Kundeservicen tar utfordringene på alvor og følger opp.
Hei, Eirik! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Mvh Bent Komplettmobil.no
Bra abonnement, den ble bedre da de skaffet appen. De kan kanskje sette ned datahastigheten istedenfor at man må betale for overgått bruk. Det kan være en tilleggsårsak til at man forblir kunde (utenom prisen på abonnement).
Hei, Josephine! Tusen takk for flott tilbakemelding. Til informasjon så kan man sette ned hastigheten istedet for å betale for overforbruk. Ved å aktivere gratistjenesten Datakontroll! Mvh Bent Komplettmobil.no