Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skjulte ekstrakostnader. Avsluttet abonnementet mitt den den 01. i begynnelsen av en mnd. Ble belastet for hele mnd. Greit nok, men det var dråpen som gjorde at jeg velger å gi en negativ omtale. Kundeservice er også ganske lite imøtekommende. Blir ofte sittende lenge i kø uten indikasjon på hvor en er plassert i køen.
Hei, H! Her høres det ut som om det har vært en feil. Da dette skulle blitt kreditert automatisk ved avslutning den 01. Ta kontakt med oss på [email protected] Så ser vi på saken:)
Fikk SMS at den 26.09 Kl 0900 så skulle mitt abonnement bli aktivt, nå er Kl 1530, altså 6,5 timer etter har jeg ingen dekning, pratet med kundeservice Kl 1100 som sa at iløpet av en time burde ting være på plass, timene gikk og ingenting skjedde, tok så kontakt på nytt igjen, fikk da beskjed at iløpet av dagen, angrer nå på at jeg i det heletatt vurderte Komplett mobil. Men positivt at simkort kom så raskt i post etter bestilling.
Hei, Raymond! Det er beklagelig at du er misfornøyd med oss. Dessverre så skyldtes gårsdagens feil, en teknisk feil hos nettleverandør. Det var høyeste prioritet hos leverandør å løse dette igår, og vi beklager at det tok såpass lang tid. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom det er noe vi kan gjøre for deg
Flyttet to av mine abonnementer fra Hello til KomplettMobil, portering og alt gikk som det skal. Siden jeg har ikke hatt behov for kundeservice så kan jeg si at den er bra den og.
Hei, Gent! Så flott å høre at du er fornøyd med oss! Snart kommer appen også, så da håper vi du blir enda mer fornøyd!
Dårlig erfaring. Opplevde kundeservicen som elendig. Føler meg lurt! Mottak faktura de ikke kunne dokumentere. Bestridet kravet. De svarte med å sende det til inkasso.
Hei, Sara! Det er beklagelig at du føler det slik. Dersom du har sendt en klar bestridelse av et krav, så skal det selvfølgelig ikke sendes videre til inkasso. Vi ønsker gjerne å se på saken din vedrørende dette. Send oss derfor gjerne en epost til [email protected]
Bytter du vekk fra mobilabonnementet må du betale for hele mnd. Kjipt når du bytter abonnement i august og får porteringsdato 4. September og må betale 550kr for største abonnement ut mnd... Les alt med liten skrift eller bare velg et fair mobilabonnement!
Hei, Tore! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Hos oss har vi ikke betingelser med liten skrift! Men derimot er dette med at man må betale for allerede fakturert månedsavgift, både skrevet I hver eneste faktura og I betingelser. Vi vil uansett høre om din opplevelse, og anbefaler at du sender en mail til [email protected]
Kundeservice suger, denne er så godt som fraværende, min side er en direkte reklameside for nettbutikken og du blir sendt dit når du stiller spørsmål på hjelpesiden. Fikk simkort, men pin og puk fungerte ikke, sjekket nr på sim kort opp mot oppgitt nr på min side, disse var forskjellige, la inn det nye kort nr på min side men fremdeles noe problemer med å aktivere fra huawei tlf, satt kortet inn i iphone 6s, registrering gikk iorden, flyttet kortet til huawei, noe rart skjer etter at jeg slår pin kode og skal slå kode til telefon (dette er muligens noe som alltid har vært, men jeg har ikke merket det) Håper for guds skyld at det ikke blir problemer med faktura som mange har hatt her, det er veldig klart at dette er ett nytt mobil selskap som har mye å lære å rette opp i før de blir best i test blant forbrukerne, men prismessig er de overlegne Hilsen en så langt greit fornøyd 30gb kunde.
Hei, Ben O.H Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Vi kjenner oss ikke helt igjen I hva du mener med hjelpeside, I og med at vi ikke har noen slik man kan stille spørsmål i. Vi vil gjerne høre om hva som evt er feil dersom du opplever dette. Og kommer selvfølgelig til å følge opp dette. Send da mailen din til [email protected]