Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Suveren!

Omtale av  Lars G

Suveren pris, suveren service! Jeg har aldri angret på at jeg valgte Komplett.

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:28

Hei, Lars G! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ingenting er bedre her i verden enn fornøyde kunder! Ha en flott sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Det var skummelt.

Omtale av  Shahriar

De var det verste mobiloperatør i hele livet. Jeg håper at ingen får samme opplevelse hadde jeg med dette firmaet! Jeg hadde en virkelig tragedie med dem! Fra 2 uker forventning til levering simkort, feil opplysninger (PIN OG PUK) på min side deretter låst mobilen og til glemte å aktivere simkortet og feil svar og ingen ansvarlighet i kudeservice!

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:27

Hei, Shahriar! Dette var beklagelig å se. Sim kortet blir levert til den folkeregistrerte adressen som vi får når vi foretar kredittsjekk. Noe vi informerer om i bestilling, bestillingsbekreftelse og ordrebekreftelse. Dersom du bor på en annen adresse så må man gi beskjed ang dette. Når du kontaktet oss så sendte vi en ekspress pakke med et uaktivert sim kort som, noe du også var informert om i brevet som medfulgte simkortet. Og da er ikke pin kodene på min side korrekte før du aktiverer sim kortet der inne. Det er selvfølgelig beklagelig at du syntes dette var en dårlig opplevelse, men her gjorde vi alt vi kunne for at du skulle bli fornøyd selv om det ikke var vår feil med sending av det første sim kortet. Jeg håper uansett at du en gang kommer tilbake til oss. Og ønsker deg en god sommer. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Ny og tilfreds kunde

Omtale av  Sirima

Herlig å kunne dra på ferie til Thailand og kunne bruke samme abonnement uten å bekymre seg for skyhøye roaming charges. Måtte kontakte support per email og fikk løst problemet kjapt og effektivt. Dette virker meget lovende, Komplett!

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:17

Hei, Sirima! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Og at vi kunne hjelpe deg med problemet ditt så raskt:) Ønsker deg en flott ferie! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Utrolig bra

Omtale av  Emma M. O

Helt super service, samboer ble frastjålet telefon og de fiksa med sperring og sendte nytt simkort med engang, selv om han satt i Belgia og ikke kunne gjøre noe selv. Utrolig fornøyd

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:11

Hei, Emma M. O! Flott å se at du er fornøyd og at vi kunne hjelpe så raskt:) Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

BRA!!

Omtale av  Jane

Er stor fornøyd med bytte til KomplettMobil. Bra pris og god dekning i forhold til mange andre

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:09

Hei, Jane! Vi elsker fornøyde kunder og takker så mye for tilbakemeldingen! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dyrt bekjentskap

Omtale av  Denis

Har bare haft komplett 1 måned 12 Gb abonnement. Mitt forbruk var 15 Mb regning over 900 kr Data er for dyrt i Norge Flytter til chili og sjekker om det holder

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22:08

Hei, Denis! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det er korrekt at du brukte 15 gb istedet for de 12 som var inkludert. Dersom du hadde aktivert datakontroll så hadde du sluppet kostnader ved overforbruk av data. Det at data er dyrere i Norge enn i mange andre land er korrekt det. Men infrastruktur og geografi gjør det også slik at det er dyrere å sette opp antenner for å holde den gode dekningen også. Vi håper du kommer tilbake til oss etter en stund og at du aktiverer datakontroll ved ankomst ;) Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Service hva er det?

Omtale av  Jan

Fantastisk dårlig service, kundeservice som ikke kan hjelpe. bruke dansk support som ikke har tilgang til systemene. holder ikke det de lover. rett og slett søppel Må betale for nytt sim.

Svar fra Komplett Mobil
03.07.2018 20:44

Hei, Jan! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Per idag så deler Komplettmobil chatten med Komplett.no. Og pga mye sykdom så har kundeservicekonsulenter fra Komplett.dk hjulpet til på chatten. Dette ble gjort før vi fikk vite om det, og vi beklager den dårlige opplevelsen du hadde rundt din henvendelse. Jeg vet ikke hva saken din dreide seg om, men ønsker at du sender en mail til [email protected] Så skal vi se på den sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR