Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Suveren pris, suveren service! Jeg har aldri angret på at jeg valgte Komplett.
Hei, Lars G! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ingenting er bedre her i verden enn fornøyde kunder! Ha en flott sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no
De var det verste mobiloperatør i hele livet. Jeg håper at ingen får samme opplevelse hadde jeg med dette firmaet! Jeg hadde en virkelig tragedie med dem! Fra 2 uker forventning til levering simkort, feil opplysninger (PIN OG PUK) på min side deretter låst mobilen og til glemte å aktivere simkortet og feil svar og ingen ansvarlighet i kudeservice!
Hei, Shahriar! Dette var beklagelig å se. Sim kortet blir levert til den folkeregistrerte adressen som vi får når vi foretar kredittsjekk. Noe vi informerer om i bestilling, bestillingsbekreftelse og ordrebekreftelse. Dersom du bor på en annen adresse så må man gi beskjed ang dette. Når du kontaktet oss så sendte vi en ekspress pakke med et uaktivert sim kort som, noe du også var informert om i brevet som medfulgte simkortet. Og da er ikke pin kodene på min side korrekte før du aktiverer sim kortet der inne. Det er selvfølgelig beklagelig at du syntes dette var en dårlig opplevelse, men her gjorde vi alt vi kunne for at du skulle bli fornøyd selv om det ikke var vår feil med sending av det første sim kortet. Jeg håper uansett at du en gang kommer tilbake til oss. Og ønsker deg en god sommer. Mvh Bent Komplettmobil.no
Herlig å kunne dra på ferie til Thailand og kunne bruke samme abonnement uten å bekymre seg for skyhøye roaming charges. Måtte kontakte support per email og fikk løst problemet kjapt og effektivt. Dette virker meget lovende, Komplett!
Hei, Sirima! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Og at vi kunne hjelpe deg med problemet ditt så raskt:) Ønsker deg en flott ferie! Mvh Bent Komplettmobil.no
Helt super service, samboer ble frastjålet telefon og de fiksa med sperring og sendte nytt simkort med engang, selv om han satt i Belgia og ikke kunne gjøre noe selv. Utrolig fornøyd
Hei, Emma M. O! Flott å se at du er fornøyd og at vi kunne hjelpe så raskt:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Er stor fornøyd med bytte til KomplettMobil. Bra pris og god dekning i forhold til mange andre
Hei, Jane! Vi elsker fornøyde kunder og takker så mye for tilbakemeldingen! Mvh Bent Komplettmobil.no
Har bare haft komplett 1 måned 12 Gb abonnement. Mitt forbruk var 15 Mb regning over 900 kr Data er for dyrt i Norge Flytter til chili og sjekker om det holder
Hei, Denis! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det er korrekt at du brukte 15 gb istedet for de 12 som var inkludert. Dersom du hadde aktivert datakontroll så hadde du sluppet kostnader ved overforbruk av data. Det at data er dyrere i Norge enn i mange andre land er korrekt det. Men infrastruktur og geografi gjør det også slik at det er dyrere å sette opp antenner for å holde den gode dekningen også. Vi håper du kommer tilbake til oss etter en stund og at du aktiverer datakontroll ved ankomst ;) Mvh Bent Komplettmobil.no
Fantastisk dårlig service, kundeservice som ikke kan hjelpe. bruke dansk support som ikke har tilgang til systemene. holder ikke det de lover. rett og slett søppel Må betale for nytt sim.
Hei, Jan! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Per idag så deler Komplettmobil chatten med Komplett.no. Og pga mye sykdom så har kundeservicekonsulenter fra Komplett.dk hjulpet til på chatten. Dette ble gjort før vi fikk vite om det, og vi beklager den dårlige opplevelsen du hadde rundt din henvendelse. Jeg vet ikke hva saken din dreide seg om, men ønsker at du sender en mail til [email protected] Så skal vi se på den sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no