Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 24 innen
mobilselskap
61%
anbefaler
Komplett Mobil

"Fornøyd til tusen!"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av Heidi J for 13.06.2018 23.50

Komplett Mobil har totalt 273 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd til tusen!"

Er veldig fornøyd med komplettmobil per idag. Både kundeservice og abonnement har vært som en drøm! Ikke minst er det billig! Få med Tyrkia i EU+ så blir jeg enda mer fornøyd

Svar fra Komplett Mobil
18.06.2018 13.38
Hei, Heidi!

Så flott å se at du er fornøyd med oss!
Vi jobber kontinuerlig med å blir enda bedre, og skal selvfølgelig se om det er mulig å gjøre noe med ønsket ditt i fremtiden!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytt.no
"Fornøyd til tusen!" skrev Heidi J om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som Heidi J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Lydia S. C. W
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig og rimelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Syns jeg får mye for forholdsvis lite penger. De tilbyr avtalegiro, som er veldig viktig!

Svar fra Komplett Mobil
15.06.2018 21.10
Hei, Lydia!
Så flott å se at du er fornøyd og takk for flott tilbakemelding.
Vi håper at du har krysset av feil på spørsmålet om bytte av selskap. Om ikke kontakt med gjerne på risros@komplettmobil.no
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra priser, god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra priser, god kundeservice. Har ikke noe negativt å si. Er veldig fornøyd.

Svar fra Komplett Mobil
15.06.2018 21.08
Hei, Randi T!
Så flott å se at du er fornøyd og takk for flott tilbakemelding
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Jeg er veldig fornøyd med komplett. Hadde et problem med ekstra datatrafikk, men kundeservice på telefon var veldig hjelpsom og løste det uten problem, og tok ansvar for feilen som hadde skjedd og rettet det opp.
Greie priser og god dekning i så og si hele landet.
Eneste minuset er litt lang ventetid på kundeservice. Anbefaler å ringe de, da jeg opplevde at det gikk mye raskere å få svar der enn på chat og mail, og det var der de kunne hjelpe meg mest.

Veldig fornøyd!

Svar fra Komplett Mobil
12.06.2018 16.00
Hei, Aleksander!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og at vi fikk løst saken din.
Dessverre har vi hatt noe lenger ventetid de siste ukene pga sykdom. Men vi har hatt en del mennesker på opplæring og skal stille sterkere med kortere svartid fra neste uke:)

Tusen takk for flott tilbakemelding.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra, helt til du vil bytte bort."
2 syns denne omtalen er nyttig

Komplett mobil fungerer fint helt til de ikke lenger er konkurransedyktige på pris og man vil bytte bort.

"Fakturert månedsavgift krediteres ikke" står det på fakturaen. Det som ikke står like tydelig er at påstartet måned må betales i sin helhet uavhengig om den er fakturert eller ikke. Dvs. at du som forbruker er nødt til å betale for dager du ikke lenger er kunde, såfremt du ikke greier å time porteringsdato (ikke selve oppsigelsen, men datoen du får beskjed å bytte simkort) til midnatt ved månedsskiftet. Vil for eksempel porteringen skje før månedsskiftet, får du ikke tilbakebetalt for de siste dagene i måneden etter du har sagt opp. Er du så uheldig at porteringen skjer i starten av måneden etter, ender du opp med å betale for hele måneden, til tross for at du ikke lenger er kunde. Det er heller ikke mulig å bytte til et rimeligere abonnement i mellomperioden mellom oppsigelse og portering for å unngå å betale full pris for noen dagers bruk. Dette er verken god forretningsføring eller god kundeservice. Styr unna.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13.52
Hei, Didrik!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!
Vi har like vilkår som de fleste andre selskaper. Og som det står i alle fakturaene våre og i punkt 15 i våre vilkår. Så tilbakebetales/krediteres ikke månedsavgiften ved utportering etter at faktura er sendt ut.
Man har full mulighet til å bestemme porteringsdato hos sitt nye selskap utifra dette.
Er det slik at du porterte ut før faktura ble utsendt, så skal vi selvfølgelig månedsavgiften for denne måneden. Send en mail til risros@komplettmobil.no så skal jeg ordne det.
Husk også å sjekke vilkårene hos ditt nye selskap, som har akkurat samme regelen :)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Komplett Mobil har totalt 273 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no