Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Best på pris, selv om de kunne ha vert noe billigere. I dag er det pris som gjelder, siden resten går av seg selv. Finner jeg noe billigere, så bytter jeg tvert.
Hei, Ludvig! Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi ønsker å stille så konkurransedyktig som mulig i markedet- så skal ikke se bort i fra at vi tilpasser oss på pris om det skulle oppstå større endringer. Ha en riktig god dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Kjempegod og effektiv hjelp av kundebehandler. Løste problemet på null komma niks!
Hei, Anette! Tusen takk for skryt av kundebehandler- fornøyde kunder er hva vi lever av! Varm tilbakemelding settes stor pris på :) Ha en riktig flott dag! Mvh Robin Komplettmobil.no
Veldig fornøyd med Komplett mobil, dei holder det dei lover, i motsetning til Telenor....
Hei, Finn! Så flott å se at reisende tar i bruk vår EU+ tjeneste, og at det leverer som ønsket! Tusen takk for varme ord i tilbakemeldingen :) Ha et riktig flott opphold videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Forutsetningen for at jeg skiftet til Komplett Mobil var at jeg fortsatt fikk ha et mobil-abonnement med Telenor-dekning - og det til en behagelig pris. Er svært fornøyd med å være kunde hos Komplett Mobil og ha Norges beste Telenor-dekning til Norges beste pris. Pr. nå har det kun vært positivt å være kunde hos Komplett Mobil. Mitt abonnement passer for alle som ikke bruker mer data enn 1 GB på mobiltelefonen pr. måned.
Hei, Berit! Så flott å se at du er fornøyd med oss, og tusen takk for en flott tilbakemelding! Hyggelig å se at du trives hos oss :-) Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Beste mobilselskapet jeg har hatt. Har ikke tenkt og byttet til noe annet i nærmeste framtid 😁
Hei, Jay! Er så hyggelig å se at du er fornøyd med oss! Tusen takk for varm tilbakemelding- det settes pris på :) Ha en riktig god dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Virker over all forventning, så langt. Meget grei og fin service. Virker supert for oss som f.t. er i Thailand. ;-)
Hei, Finn! Så flott å se at reisende tar i bruk vår EU+ tjeneste, og at det leverer som ønsket! Tusen takk for varme ord i tilbakemeldingen :) Ha et riktig flott opphold videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Skulle portere mobilnummeret til komplett 10:30 - det skjedde ikke. Ble sagt at problemet blir løst før 16:00... Nå er det DAG 2... 16:00 og jeg sitter fortsatt uten fungerende simkort, og ingen ide om når jeg kan bruke mobilen igjen. Får bare standarde svar... høfflig, men ikke bra kundeservice.
Hei, Sujay! Er dessverre en forsinkelse i nettverket som forårsaker dette. Vanligvis løses dette veldig raskt, men ser det har vært en utvidet forsinkelse i tilfellet her. Ser du har vært i kontakt med kundeservice, og ser ut som at det er kommet til en enighet. Er det noe annet du skulle ønske å ta opp, kan du ringe oss på 33 00 58 20 eller e-post: [email protected] Beklager bryderiet dette har medført, og takker for tilbakemeldingen. Mvh Robin Komplettmobil.no