Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kundeservice, hjelper når det oppstår noe ekstra, har til og med fått rabattkupong. Fin månedpris. Alt i alt kjempefornøyd.
Hei, Trine! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår:) Og det er ikke noe som er bedre enn fornøyde kunder! Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Nydelig kundeservice, veldig enkel å snakke med og ikke minst underholdende.
Hei, Arne N! Så flott å se at du er fornøyd med kundeservicen vår. Det skal jeg selvfølgelig bringe videre:) Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Alt funker som det skal, og om jeg skulle ha spørsmål så får jeg kjapt svar via chattet.
Hei, Oscar! Så flott at du er fornøyd med oss og svartiden vår! Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag:) Mvh Bent Komplettmobil.no
De klarte verken å sende sim-kort til riktig sted og var masse surr i starten, I tillegg sa de at abonnementet var helt likt Telia sitt bare billigere, det er ikke sant, om du hører på masse musikk så kommer du til å brenne gjennom GB på null komma niks da de ikke har freemusic, du får heller ikke se noe sted hva GB har gått til hvis du plutselig føler at en hel haug har forsvunnet men på hva? Går nå tilbake til Telia etter 1,5 mnd. Kundeservicen hjelper relativt fort men det hjelper jo ikke om det blir surr fra neste hjelpeledd.
Hei, Veronica! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Sim kort sendes alltid til folkeregistrert postadresse, dersom den er endret så må også dette informeres om. Bruken av mobildata kan ikke vi se den nøyaktige bruken på. Da dette ville vært overvåking av ting vi ikke har noe med. Dette må du selv se inne på datatelleren på mobilen din. Det er uansett beklagelig å se at du forlater oss, og vi håper du kan sende oss en epost til [email protected]. Slik at vi kan se på saken din evt. Mvh Bent Komplettmobil.no
På nåværende tidspunkt - 2 dager etter porteringen til Komplett - blir de fleste oppringninger viderekoblet til telefonsvarer uten at det ringer på telefonen. Sending/mottak av SMS fungerer sporadisk. Mobildata fungerer ikke. Komplett kundeservice "skylder" på porteringsproblemer i Telenor's nett, men har ingen forventet løsningstid. Har etterlyst informasjon (pro-aktiv service) fra kundeservice, men de sier at de ikke har mulighet til å distribuere dette så lenge som SMS ikke fungerer. Informasjon via andre kanaler (Web, App og/eller mail) ser ikke ut til å bli vurdert som kanaler som kan benyttes. Så for å oppsummere opplevelsen med Komplett mobil så langt så kan det gjøres med ordene "Komplett Ubrukelig"
Hei, Svein! Beklagelig å se at overføringen til Komplett Mobil ikke gikk som planlagt. Problemet du erfarte ved overføring til oss var dessverre en feil som oppstod i Telenor sitt nettverk, og berørte alle overføringer knyttet til nettverket i samme tidsrom. Dette skal være løst og det skal ikke være noen kjente problemer per idag. I og med at problemet hadde et såpass stort omfang, og vi selv ikke visste når feilen ble rettet. Så hadde vi ikke mulighet til å distrubuere informasjon som vi ikke hadde. Vi håper at alt er OK med nummeret ditt i dag, og at du allikevel ønsker å fortsette hos oss. Skulle ikke alt være i orden, ta kontakt med oss på [email protected] Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no
Telenor dekning som eg må ha der eg bor så er det veldig oversiktlig når det gjelder hva jeg har brukt og hva det er igjen
Hei, Jone S! Hyggelig å se at du trives som kunde hos oss, og at du drar nytte av EU+ tilbudet vårt i Thailand med ellers bra dekning som du ønsker :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, og ha en riktig flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no