Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle til fjells og trengte Telenor dekning som komplett mobil var del av. Det er dårlig dekning over alt hvor jeg har brukt telefonen. Kun Edge og flere applikasjoner fungerte ikke. Ved treff med andre under Telenor paraplyen visste det seg at der de hadde 4G så hadde jeg 2G eller kun Edge. Regner med at dette har med pris å gjøre og kundeforholdet mellom Komplett mobil og Telenor. Gikk derfor tilbake til min gamle leverandør i Telia systemet og da OneCall.
Hei, Endre! Det er beklagelig å høre at du ikke var fornøyd! Det skal selvfølgelig ikke være slik at man har dårligere dekning, enn andre Telenorkunder! Dekningen kan også komme an på hva slags telefon man har. Vi ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg, slik at vi kan få vite mer om saken din. Og slik at vi kan få feilsøkt dette. Send en mail til [email protected] Merk eposten med "Bent"
Jeg elsker at man kan endre abonnementet i løpet av 5 minutter. Perfekt for de mnd jeg ikke trenger like mye data. Har aldri hatt problemer med dekning eller lignende. Har ikke noe erfaring med komplettmobil sin kundeservice, men hvis det er på linje med komplett.no sin så er jeg helt sikker på at det er supert.
Hei, Olav! Tusen takk for flott tilbakemelding. Ja, kundeservicen sitter på samme kundesenter som Komplett.no Så det skal være samme kundeservice du snakker med eventuelt:)
Har dere ikke noe for familier... Billigere når man samler hele familien?
Her skal du ikke surfe mye i EU før du får melding om at du får 400 kroner ekstra på toppen av abonnementet ditt. Rimelig hissig megabyte-pris, noe de skor seg godt på når man reiser rett over landegrensen. Koster å glemme å endre. Bra at det i utgangspunktet er billig.
Hei. Øystein! Flott å høre at du er fornøyd med selve abonnementet. Men våre datapriser i utlandet er på lik høyde med andre selskaper. Du skal også ha fått en sms som viser prisen per mb når du ankom landet. Man kan også se prisene her: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/ Ta gjerne kontakt med oss dersom det er noe du lurer på.
HEI! Synes man får mye til en bra pris hos Komplett Mobil! MEN KUNDESERVICE er HELT ELENDIG. Har ventet i 4 timer på og få prate med en rådgiver i chatten på siden deres.. Stått på 3 plass i over 1 time. Når man først får pratet med noen så er de veldig hyggelig men dere har jo stengetid før jeg får noe svar tilbake!
Hei, Nicklas L Flott å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt! Vi kan ikke se at vi har hatt så lang kø på chat noen gang. Dersom du kontaktet oss skjærtorsdag så var vi nok dessverre stengt. Men vi ser at det kan ha vært problemer med stenging av chatten denne dagen. Ta gjerne kontakt med oss idag på chat, tlf eller epost dersom det er noe du lurer på.
Har hatt Komplett Mobil noen mnd nå og er kjempe fornøyd. Jeg hadde noen spørsmål før bestilling, da sendte jeg bare en melding på chat på hjemmesiden og fikk svar med en gang! Dem har en kjempe fin og oversiktelig hjemmeside hvor man logger inn og sjekker forbruk og hvor mye som gjenstår av mobildata. Det er også lett å aktivere bruk i utlandet på hjemmesiden. Dekningen er også helt topp. Opplevde flere ganger dårlig dekning på mobildata når jeg hadde Djuice. Etter at jeg byttet til Komplett Mobil har jeg ikke opplevd dette. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!
Hei, Stian! Tusen takk for kjempeflott tilbakemelding! Det finnes ingenting som er bedre enn fornøyde kunder:)
Funker helt supert, god dekning og hastighet (Telenor). Har både 4G Tale og WiFi Tale. EU roaming kan aktiveres for 8kr dag eller 80 kr mnd ved behov. Eneste som kunne vært bedre er løsningen når datakvote er oppbrukt, blir fakturert pr MB over grensa, burde vært mulig å få sperret for data automatisk når kvota er oppbrukt.
Hei, Vidar! Takk for flott tilbakemelding! Vi jobber med tjenesten som heter Datakontroll. Hvor det vil være mulighet med å sperre for overforbruk av data. Vi håper å lansere den i løpet av kort tid