Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
SIM-kortet mitt ble med uhell sendt til feil adresse, men kundeservicen på komplett ordnet opp så jeg fikk nytt SIM-kort til Tønsberg på dagen. Dekningen er det heller ingen ting å si på.
Hei, Ole M! Flott å se at du er fornøyd! Det var utrolig hyggelig å kunne hjelpe deg med dette! Vi strekker oss så langt som mulig om vi kan:)
Har hatt Komplett Mobil bare ett par mnd. Synd ikke jeg har oppdaga det før. Best på pris og 4G!! Også en fin app hvor man hele tiden kan følge med og ha full kontroll. Anbefales!!
Hei, Torstein O! Godt å se at du endelig har oppdaget oss! Spre det glade budskap ;)
Byttet fra Ice.net og opplever Komplett Mobil (med Telenor dekning) som veldig positivt. Alt virket fra første sekund etter at Sim-kort ble satt inn. Alt teknisk, og tidsfrister helt topp. Hadde en god Chat med Komplett Mobil før jeg bestemte meg. Kanskje noe dyr datapakka hvis man går over sitt abonnement.
Hei, Anders! Tusen takk for flott tilbakemelding! Flott å se at du er fornøyd med oss. PS! Vil du unngå overforbruk, sett på den kostnadsfrie tjenesten Datakontroll:)
Ikke noe spesielt å sette fingeren på, har bare god erfaring med Komplett.
Hei, Arild! Tusen takk for flott tilbakemelding:) Flott å se at du er fornøyd med oss som mobilselskap!
Har 1 GB, full Telenor dekning, svært hyggelig pris. Gratis bankid, valgfri datakontroll, oversiktlig App, god kundeservice. Har ikke hatt noen problemer. Anbefales.
Hei, Øyvind! Tusen takk for flott tilbakemelding:) Flott å se at du er fornøyd med oss.
Anbefaler alle å bytte til komplettmobil. Med sine gode datapakker er det noe for enhver smak. Har du et spørsmål får du alltid god hjelp av kundeservice. De viser en FANTASTISK service til deg som kunde. Kunne ikke vært mer fornøyd ❤.
Hei, Bodil! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Tusen takk for super tilbakemelding :)
Flyttet hele familien over til Komplett Mobil, og ba om datakontroll for barna. Etter kort tid ble abonnementene sperret. Det viste seg da at de hadde nådd datagrensa. Komplett beklaget, og åpnet abonnementene igjen. Men etter kort tid skjedde det samme på nytt, og etterhvert innrømmet en av kundekonsulentene at de ikke hadde tekniske løsninger som gjorde det mulig å sperre bare for databruk, men måtte stenge hele abonnementet. MAO, en ubrukelig operatør.
Hei, Geir! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Er det lenge siden du var i kontakt med oss vedrørende dette? Ettersom datakontroll kom i midten av august, slik at sperring av data er fullt mulig! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så ser vi selvfølgelig på dette!