Meny
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 30 innen
mobilselskap
69%
anbefaler
Komplett Mobil

"Veldig gode erfaring med Komplett mobiltjenesten"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av Tom for 06.01.2019 12.39

Komplett Mobil har totalt 484 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig gode erfaring med Komplett mobiltjenesten"

Veldig bra dekning. App funger bra og gir en bra oversikt over tjenesten.

Svar fra Komplett Mobil
10.01.2019 12.38
Hei, Tom!

Så godt å se at du er fornøyd med vår app og dekningen vi kan tilby!
Tusen takk for varm tilbakemelding :)

Ha en riktig flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Bytt.no
"Veldig gode erfaring med Komplett mobiltjenesten" skrev Tom om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som Tom og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Henning Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe bra og lett å sette begrensninger"

Jeg synes komplett gir best valuta. Har selv brukt det i lengre tid. Har hatt 15 GB til 399,- og det har vært topp. Guttungen har 1 GB til 125,-. Her er det verdens enkleste ting å sette begrensninger så det ikke kommer noe uventede utgifter inne på "min side". Telenor dekning er viktig for oss, da Telia ikke har dekning på hytta. Skal opprette nytt 15GB til kona nå, jeg har selv måtte gå over til jobb telefon. Her er det ikke noe å lure på, bare vær sikker på å sett opp de begrensningene som passer for deg eller barna inn på "min side". Anbefaler på det sterkeste.

Svar fra Komplett Mobil
10.01.2019 12.38
Hei, Henning Ø!

Tusen takk for din flotte tilbakemelding- det setter vi stor pris på! Det er godt å se at du er fornøyd med oss, og vi håper at du også blir fornøyd med oss videre :-)

Vi ser frem til å få kona med på Komplett Mobil laget!

Ha en riktig flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrere enn antatt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt komplett mobil en god stund, og har vært fornøyd fram til de siste månedene. Fått regninger på nesten 1000 kroner, uten noe som helst forvarsel på at jeg har brukt opp datamengden min. Det samme har samboeren min. Ved kontakt med komplett mobil sier de at vi har betalt for ekstrapakker vi ikke har kjøpt. Vi bytter derfor begge to.

Svar fra Komplett Mobil
04.01.2019 14.42
Hei, Camilla!

Det er beklagelig å se at overforbruk på mobildata har oppstått hvis det er tilfellet, da det kan forhindres med gratis tjenesten "datakontroll". Når det kommer til varsling så får man varsel når 90% av disponibel data er oppbrukt.
Har man ikke datakontroll aktivert, så er maks beløpet på overforbruk 399 kr som tilsvarer 0,99 kr pr. mb man bruker.

Datapakker er noe man kan handle på minside/appen, og kan være kjøpt ved et uhell i tilfellet som er forklart her.

Anbefaler dere å ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no så får vi sett på dette sammen, og rettet på det som eventuelt er feil.

Ha en fin dag
Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Francois R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg anbefaler på det sterkeste!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god dekning for de bor på fjell eller ikke i stor byen. Effektiv og hyggelig kundeservice (det er ikke så nødvendig i Norge). Ingenting komplisert og til jeg er kunder jeg har spar mye penger. Takk Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
04.01.2019 12.02
Hei, Francois R!

Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er flott å se at du er fornøyd med oss, og jeg håper at du også blir fornøyd med oss videre:)

Ha en fin dag
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"De gir beskjed når du nærmer deg datakvoten, men du får ikke beskjed når den er nådd."
1 syns denne omtalen er nyttig

De gir beskjed når du nærmer deg datakvoten, men du får ikke beskjed når den er nådd. Jeg kommer fra Telenor, videre Telia og tar disse beskjedene som en selvfølge. Ble til slutt mistenksom og sjekket på nettsiden. 138 mb = 159 kroner, fy!! Tenk hvor mye verre det kunne blitt!! Jeg har en uvane for å bruke 4G nett når jeg er hjemme! Har nå byttet til Miniflex abbonnementet deres til 125 kroner, som er ganske billig for en som ikke bruker data til mer enn bussbillett. Komplett kan begynne å gi beskjed til sine kunder ihvertfall, veldig skuffet.

Svar fra Komplett Mobil
20.12.2018 13.39
Hei, Silje!

Det er beklagelig å se at overforbruk på mobildata har oppstått, da det kan forhindres med gratis tjenesten "datakontroll". Når det kommer til varsling så får man varsel når 90% av disponibel data er oppbrukt.

Har man ikke datakontroll aktivert, så er maks beløpet på overforbruk kr 399,-

Dersom du ikke har mottatt varsling på mobildataen så ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no. Da skal vi få gått gjennom sammen, og selvfølgelig rettet på det :)

Ønsker deg en ellers flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Komplett Mobil har totalt 484 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR