Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Informasjon om abonnement var ikke i tråd med tilsendt faktura.

Omtale av  Eg

Forhåndsbetaling innebærer at jeg ikke blir kreditert for ubrukt data eller telefonbruk. I tillegg gis det økt regning på tlf til servicetjenester hvor bruken ikke er dokumentert / spesifisert. En mnd abonnement skulle kostet 350 og jeg har blitt fakturert totalt med ca 1000

Svar fra Komplett Mobil
17.09.2018 09:31

Hei, Eg! Som alle andre mobilselskaper så har vi forhåndsbetaling av mnd avgiften. Og meg kjent så er det ingen som krediterer kundene sine om de ikke har brukt opp antall ringeminutter (som er uendelige) eller datapakken. Datapakken blir med videre i rollover, så det er jo egentlig løst. Bruken av servicetjenester er selvfølgelig dokumentert og du kan alltid finne dette på minside.komplettmobil.no Ta gjerne kontakt på [email protected] dersom det er noen spørsmål vedrørende dette. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Løste problem raskt og enkelt via epost

Omtale av  Anonym

Hadde ett problem med en mulig scam fra tileggstjeneste nummer, de fikset dette raskt og enkelt ved å fjærne det jeg var blitt fakturert for, og blokkerte lignende nummer. De kan bli bedre på mengden informasjon vedlagt i regningen som kommer på epost, slik at slike forsøk på scam, blir oppdaget lettere. For eksempel kan ekstra kostnader vises med tilhørende telefonnummer eller mer spesifisert hva det er for.

Svar fra Komplett Mobil
12.09.2018 11:40

Hei, Anonym! Takk for flott tilbakemelding. Og det er flott å se at vi kunne løse dette raskt og enkelt. Man har alltid mulighet til å sjekke opp i nummer med kostnad på minside.komplettmobil.no Men vi tar selvfølgelig med oss tilbakemeldingen for videre utvikling. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Får ikke 4G på IPhone SE i Asker

Omtale av  Jostein F

Hva er feil? Er mobilen for gammel? Må jeg ta dette opp med Telenor eller har dere kompetanse på 4G ?

Svar fra Komplett Mobil
17.09.2018 09:14

Hei, Jostein F! Vi beklager sen tilbakemelding her. Men jeg ser at denne ikke er blitt publisert på bytt.no per idag. Ta gjerne kontakt på [email protected] Så skal vi selvfølgelig se på hva som kan være feil. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Roaming i Tyrkia

Omtale av  Trygve D

Skulle gjerne sett dere inkluderte Tyrkia i fri roaming. Bare Dipper som gjør det pr. i dag.

Svar fra Komplett Mobil
06.09.2018 14:08

Hei, Trygve D! Takk for tilbakemeldingen. Vi har roaming i mange andre land som ikke de andre selskapene har. Men Tyrkia er aboslutt et land vi vil vurdere fortløpende. Mvh Bent Komplettmobil

Nyttig (0)

Dårlig fakturakontroll

Omtale av  Bruker

Som eneste av våre faste trekk er det kun komplett som gang på gang ikke fungerer med avtalegiro. Det er ikke et nettbankproblem. De får ekstragebyr hele veien og vi må hele tiden 'rydde opp'. Bytter.

Svar fra Komplett Mobil
06.09.2018 14:07

Hei, Bruker! Vi har sjekket opp med vår leverandør og de har ikke funnet noe feil med avtalegiro eller lignende. Det som kan skje er at beløpet på fakturaen er høyere enn maksgrensen du har satt i nettbanken. Da trekkes ikke beløpet fra nettbanken og man får purring. Merk at man får purring uten gebyr først. Også har man 7 dager på seg til å betale før vi legger på purregebyr. Så selv om det har feilet, så har man mulighet til å løse opp i dette. Vi har også E-faktura som fungerer uten noe problem. Send oss gjerne en mail til [email protected] Slik at vi kan se på saken din Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt ok

Omtale av  Lille

Deres app inneholder ikke hva som har akkumulert kostnader. Dette hadde de på Telia, noe jeg savne veldig. Som f.eks om det var ringt spesial nr, så sto det hvilke ekstrakostnader det hadde medført osv. Dette bør komme på plass. Irriterende å måtte kontakte kundeservice hvis du lurer på noe. Og alt du får til svar er at de ikke kan utgi slike opplysninger, kanskje det kun var via chat, noe jeg heller ikke forstår. Så lenge jeg kan bevise det er kunden de snakker med bør de kunne utgi det meste av informasjon. Dette gjorde de også hos Telia, via deres chat. Ellers, ok fornøyd. Kun vært kunde i 4 dager. Hehe. Men hvilke kostnader som er akkumulert bør absolutt komme asap inn på appen.

Svar fra Komplett Mobil
06.09.2018 13:53

Hei, Lille! Tusen takk for tilbakemeldingen. VI skal se på dette med appen og kostnader. Merk at man faktisk kan se dette på minside.komplettmobil.no uten å kontakte kundeservice. Og det er korrekt at vi ikke kan utgi slike opplysninger per chat, da vi ikke kan regne chat som en sikker kanal. Og vi ønsker derfor ikke å utgi personlige opplysninger der. Men tar du kontakt på telefon så vi har mulighet til å se hvilket nummer du ringer fra o.l. Ønsker deg en flott dag:) Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Rimelig og god service

Omtale av  Kristian

Dårlig at faktura ikke kommer i nettbanken. Ved kontakt med komplett får jeg greie svar.

Svar fra Komplett Mobil
04.09.2018 08:43

Hei, Kristian! Fakturaen kommer i nettbanken om du aktiverer E-faktura. Du kan også velge avtalegiro i nettbanken din om du ønsker dette. Men uansett takker vi for en flott tilbakemelding:) Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR