Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårligste service

Omtale av  Joy

Darligste kunde behandling her når de surer til med ting og var tålmodig men etter 3 ukers venting kom sim kort og står på papiret klar til bruk og blir aktivt etter 30min men virket ikke og måtte kontakte komplett og fikk beskjed at kortet blir aktivt etter 1 uke. måtte kansellere hele greie og flyttet til annen selskap. Worst ever, frarådet alle til å ha abonnement hos komplett.

Svar fra Komplett Mobil
30.08.2018 14:29

Hei, Joy! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Saken her er at det første sim kortet vi sendte deg, mottok du ikke før alt for sent. Du kontaktet oss og vi sendte et nytt sim kort. Det nye sim kortet ble satt til aktivering 1 uke frem i tid fra vi sendte det. Men det kortet vi sendte først, kom da frem og vi kunne ikke reaktivere det gamle sim kortet vi hadde sendt. Det er selvfølgelig beklagelig, men det nye sim kortet vi sendte kunne som sagt brukes. Hvorfor det ble forsinket i posten har vi dessverre ikke noe svar på. Vi håper uansett at du velger å komme tilbake en annen gang Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Elendig faktura kontroll og kundeservice

Omtale av  Tom

De fakturerer deg fakturagebyr selv om du har avtalegiro. Ingen spesifikasjoner på faktura på overforbruk. Appen får du ikke åpnet fakturaene dine i. Chatten deres kan de ikke svare på noe angående abonnementet ditt. De skylder på personvern uansett hva du spør om. De henviser hele tiden til at du må ringe de. Når du sender de en epost så tar det en uke før du får svar, og de sperrer abonnementet samme dag som du får svar. Jeg etterspurte svar på min faktura da den var unormalt høy og ventet selvfølgelig med å betale den til jeg hadde fått svar. De svarte etter én uke. Fikk svar på kvelden og morgen etterpå hadde de sperret abonnementet. Det var gått 15 dager på overtid fra forfall til jeg sendte henvendelsen. Fikk ingen advarsel om at de kom til å stenge bare sms om at de stengte det. Trodde rett og slett ikke slikt gikk ann.

Svar fra Komplett Mobil
16.08.2018 11:22

Hei, Tom! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! For at man skal unngå fakturagebyr så må man sette e-post som fakturametode fra oss. Dessverre så ønsker vi ikke å gå inn i detaljer på fakturaer pr. chat da det ikke er like lett for oss å vite om vi har dialog med juridisk eier. På telefon så kan vi se nummer man ringer fra, og det er enklere å ta kontrollspørsmål. Når det kommer til sperring grunnet manglende betaling så blir man informert om dette på sms/e-post, og første gang allerede én uke etter forfall. Purringer inneholder også varsling om sperring. Det skal gå 4 uker fra forfall før man blir sperret ved utelatt betaling, og om tilfellet er som beskrevet så kan det være flere utestående fakturaer som fører til sperring. Dersom du har ventet en uke på svar på epost så send gjerne en mail til [email protected] så skal vi se på dette. Da vi har normal svartid på under 24 timer per epost. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Veldig bra service

Omtale av  Øystein

Veldig bra service på chatten ved bytte av fem abonnement. Fikk det slik jeg ønsket med en samlefaktura og en egen faktura for et av abonnementene. Fikk også lagt inn U13 begrensninger på abonnement til barna og rabatt i tre måneder på alle abonnementene.

Svar fra Komplett Mobil
15.08.2018 10:15

Hei, Øystein! Så utrolig gøy å lese at du er så fornøyd med kundeservicen vår! Og at du fikk løst opp i alle ønskene dine:) Ønsker deg en fortsatt flott sommer videre! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Greit

Omtale av  Per

Får en del data for pengene, men noen ganger kommer ikke oppringninger igjennom til meg.

Svar fra Komplett Mobil
14.08.2018 12:42

Hei, Per! Her er det nok mobilsvar som forårsaker problemet du opplever. Ta kontakt med kundesenteret så kan de være behjelpelige med dette. Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Arrogant kundeservice

Omtale av  Emil

Ringte kundeservice da jeg hadde byttet til et større mobilabonnement, men allikevel blitt fakturert 399 kroner for overforbruk. Møtte tidenes mest arrogante kar kundeservice, som virkelig hadde peiling på hvordan man skulle irritere folk. Endte opp med å bytte leverandør. Etter samtalen fikk jeg en mail fra han jeg var i kontakt med som inneholdt en vag trussel om at hvis jeg terminerte abonnementet hos dem så ville nummeret mitt bli "slettet fra register og bli borte for alltid". Useriøst, stay away!

Svar fra Komplett Mobil
13.08.2018 13:26

Hei, Emil! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Men når man bruker over den inkluderte datamengden og ikke har skrudd på datakontroll så får man overforbruk. Noe man også får varsel om per sms. Selv om man da bytter abonnement etter at man har brukt over den inkluderte mengden. Som du ba om i samtalen så ville du avslutte nummeret. Vi sendte deg da en standard epost hvor du måtte bekrefte eposten for å avslutte nummeret, der står det også at om du ikke vil avslutte nummeret så må du finne en ny operatør. Så det var på ingen måte noen trussel, men vi har ikke lov til å si opp telefonnummer uten skriftlig samtykke fra juridisk eier. Vi beklager om du misforstod dette og håper å se deg tilbake hos oss ved en senere anledning. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Skulle hvert stoppsperre når data er oppbrukt

Omtale av  Terje

Det blir veldig dyrt når databruk er oppbrukt, ønsker sperre på å overskride databruk

Svar fra Komplett Mobil
09.08.2018 15:30

Hei, Terje! Beklagelig å høre at du har fått overforbruk på databruket. Dette kunne blitt forhindret om tjenesten vår "datakontroll" hadde vært aktivert, det er også en gratis tjeneste. Datakontroll hindrer overforbruk av data og er en tjeneste som er tilgjengelig for alle våre kunder. Når du aktiverer datakontroll vil hastigheten strupes til 40 kb/s når din inkluderte datakvote er brukt opp. Det påløper ikke kostnader for data i Norge /EU utover det som er inkludert i pakken, med mindre du kjøper ekstra datakvoter. Du kan selv aktivere datakontroll inne på minside.komplettmobil.no eller via vår app. Ellers kan du kontakte vårt kundesenter, så er de behjelpelige med å aktivere dette. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Dårlig kundeservice og feil data

Omtale av  Stify

Jeg har MedioFlex+ hos Komplett Mobil. Jeg hadde nesten 3 GB gjenværende fra forrige måned og skulle ha nesten 9 GB totalt. Men pga feil hos Komplett Mobil fikk jeg feil datamengde. Totalt 1,5 GB. Da jeg kontaktet kundeservice sa de at de hadde teknisk problem og det ville bli fikset etter kort tid. Dagen etter kontaktet jeg de igjen og da ble jeg ikke trodd av han som jobbet der. Han mente jeg hadde brukt nesten 7 GB på to dager. Sjekket mitt på forbruk på min telefon og det visste seg at jeg hadde rett, men alikevel ga han seg ikke. Alt i alt svært misfornøyd. Anbefaler ingen å bruke Komlett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
07.08.2018 13:07

Hei, Stify Beklagelig å lese om tilfellet du opplevde med vår kundeservice her. Stemmer at vi har hatt litt problemer med visning av data på appen, men er ikke noe som går utover selve dataforbruket- bare hva som vises av gjenstående data. Send gjerne en e-post til [email protected] så skal vi ta en ny titt på saken din, og undersøke hva tilfellet er. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (3)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR