Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fungerer bra

Omtale av  Gunnar

Har hatt abonnement 1mnd og er svært fornøyd. SIM kort kom kjapt etter bestilling og kundeservice svare kjapt på epost på mine spørsmål på epost. Under ferie i Italia kom SMS med melding om at 80 % av datamengden var benyttet. Det var da enkelt å utvide datapakken. Savner app for å følge med på forbruket.

Svar fra Komplett Mobil
03.07.2017 09:15

Hei. Gunnar! Flott å høre at du er fornøyd! Vi jobber med appen å håper å lansere den i løpet av august!

Nyttig (3)

Ingen datakontroll på større abonnement

Omtale av  Overfakturering-Er-Dritt

Du betaler mye ekstra hvis du har overforbruk på mobildata og du får ikke beskjed på noen som helst måte om du nærmer deg datagrensen. Skulle gjerne hatt datakontroll på alle abonnement, dette har de bare på sitt 1gb abonnement (miniflex)

Svar fra Komplett Mobil
29.06.2017 09:50

Hei, Overfakturering-Er-Dritt! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Man skal få sms ved 80% bruk av data og når man har brukt opp hele datapakken. Dersom du mener du ikke har fått dette, så kontakt oss på [email protected] Merk eposten med "Bent" Så skal vi se på saken for deg. NB! Datakontroll kommer, men dessverre tar det litt tid pga tekniske løsninger

Nyttig (3)

Fornøyd

Omtale av  Ronny

Bra dekning og alt som følger med til en helt ok pris, god kundeservice. Kjempefornøyd.

Svar fra Komplett Mobil
14.06.2017 11:30

Hei, Ronny! Så flott å se at du er fornøyd med oss:) Det setter vi stor pris på!

Nyttig (0)

Lureri

Omtale av  Kim

Gikk inn i et introduksjonstilbud på et abonnement som kostet 99,-. Spurte spesifikt om dette var det beløpet jeg kunne forholde meg til da jeg ikke ville ha et abonnement hvor prisen ble skrudd opp i ettertid. Kundebehandleren sa da at dette var prisen jeg ville ha fremover. En måned etter kom beskjeden om at prisen er justert opp til 129,- og jeg fikk beskjed om at det ikke var noe de kunne gjøre med dette! I tillegg hadde jeg bestilt tilleggstjenesten Datakontroll som sa at tjenesten gjorde at datamengden ble BEGRENSET til 1 Gb per måned. Første måned fikk jeg ekstraregning på 399,- for overforbruk! Info som forsåvidt står på nettsiden et annet sted, men denne infoen kom på nettsidene etter at jeg hadde gått for introduksjonstilbudet og bestilt tjenesten. Føler meg rett og slett lurt av Komplett mobil. Ingen forståelse hos kundebehandler. Jeg byttet til annen leverandør umiddelbart.

Svar fra Komplett Mobil
12.06.2017 08:33

Hei, Kim! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Som det stod på siden vår, så var kr 99,- en kampanjepris og pga de nye EU reglene var vi nødt til å øke prisen. Ettersom det er høyere kostnader forbundet med bruk i EU. Når det kommer til datakontroll så står det følgende tekst når du bestiller tjenesten: Kontrolltjenesten gir deg en trygghet om at brukeren får nedsatt hastighet til 128 kbit/s etter at inkludert datapakke på 1 GB er brukt opp. Deretter betaler brukeren pr MB inntil "makspris" er nådd. Dette sikrer at du har god kontroll over mobilbruken, og slipper ubehagelige overraskelser når regningen kommer. Med tjenesten aktivert kan du ikke fylle opp med ekstra datapakke. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så kan vi eventuelt se på saken din. Merk da eposten med "Bent"

Nyttig (2)

Dyrt ved overforbruk

Omtale av  Ak

Har hatt komplett i 2 måneder. Kommer til å bytte ved første mulighet. Får melding om at dataen er brukt opp, og skrur av mobildataen med en gang. Får fortsatt fakturert 150MB overforbruk, som vil si 150kr ekstra på regningen. Ny pris, fra 199 til 259.

Svar fra Komplett Mobil
12.06.2017 08:32

Hei, Ak! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! I enkelte tilfeller kan det være forsinkelse på dataen som registreres inn hos oss, og det kan da vises som overforbruk. Ta gjerne kontakte med oss på [email protected] Så kan vi se på saken din. Merk da eposten din med "Bent"

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ønsker bedre oversikt

Omtale av  Brage

Abonnement har fungert grei, det har ikke vært bra 4g hele tiden. Man må også følge med selv når du går over 4g man har, for en melding som sier du har brukt opp 4g får man ikke. F.

Svar fra Komplett Mobil
08.06.2017 12:07

Hei, Brage! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Om vi forstår deg rett så er det data du mener med 4g? Når man bruker opp data så får brukeren av telefonen en beskjed på 80% av forbruket og 100% av forbruket. Dersom du ikke har mottatt dette så må vi beklage dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så kan vi sjekke sms logg og saken din. Merk eposten med "Bent"

Nyttig (0)

Billig abonnement, 'billig' kundeservice

Omtale av  User1

Vurderte å bytte til Komplett og kontaktet kundeservice via chat. Ventet 30 min inntil jeg fikk kontakt. Stilte en del spørsmål som jeg fikk tilfredsstillende svar på, inntil jeg takket for det. Rakk egentlig ikke å takke ordentlig før kundeservice stengte chatten. Ingen spørsmål om det var noe annet jeg lurte på. Fikk dessverre inntrykk at de som jobber med kundeservice er enten for få og dermed utsatt for sterkt arbeidspress, eller at de ikke har fått ordentlig opplæring. Det går an å være effektiv og høflig samtidig! Jeg kontaktet selskapet som potensiell kunde men nå er jeg usikker på om jeg skal bytte til Komplett. Andre liknende selskap ber om både tilbakemelding på kundeservice og tilbyr utskrift av chatten via e-post (i tilfelle man inngår avtaler). Slikt det foregår per i dag har kunden ingenting å tilbakevise til hvis det skulle være misforståelser. Dette virker dessverre utrygt og uerfaren / useriøst. Jeg forventet mer av Komplett som hittil har hatt et godt omdømme i mine øyne.

Svar fra Komplett Mobil
07.06.2017 10:23

Hei, User1! Takk for din tilbakemelding! Per idag deler vi chat med Komplett.no. På grunn av pinsen har det vært utrolig mange henvendelser der på chat den 06.06 Selvfølgelig skal det ikke være slik at man avslutter en chat før man vet at kunden har fått et tilfredstillende svar. Og vi beklager dette på det sterkeste. Vi jobber med å få lansert vår egen chat og kan evt nås enkelt med kort svartid på 33005820. Eller så har vi normalt under 24 timer svartid på eposten [email protected]

Nyttig (2)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR