Meny

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 28 innen
mobilselskap
64%
anbefaler
Komplett Mobil

"Helt topp og telenor dekning til uslåelig pris! Kan anbefales. :)"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av Osmund for 10.02.2018 12.44

Komplett Mobil har totalt 350 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp og telenor dekning til uslåelig pris! Kan anbefales. :)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde litt problemer i begynnelsen da jeg ville ha tvillingkort i mitt mobilabonnement. Det viste seg at feilen lå hos Telenor og ikke hos Komplett. Etter at dette ble rettet opp så er jeg veldig fornøyd. Løp og kjøp!! :)

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20.19
Hei, Osmund!
Så flott å se at du er fornøyd med oss.
Feilen skulle vi selvsagt vært foruten. Men det er dessverre noe som kan skje når det gjelder teknikkens verden.

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytt.no
"Helt topp og telenor dekning til uslåelig pris! Kan anbefales. :)" skrev Osmund om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som Osmund og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Eu og rollover forsvinner på dagen når eg reiser til utland."
4 syns denne omtalen er nyttig

De siste to ganger har eg har vært i utland har eg sparte på litt data hhv 1.1 og 1.7 GB til bruk der borte. Denne datamengden forsvinner på dagen når jeg kommer til utland og eg får beskjed at eg må kjøpe mer data. Dette selv om eg IKKJE bruker roaming men kun wifi/nettet. Hva er det som skjer?
Sak nr 2. Min ny Iphone 7 plus fungerer meget dårlig på Komplett abonnement på Telenor nettet. Det sies at Komplett IKKE blir prioritert av Telenor på sitt nett. Noen svar på det?

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20.18
Hei, Ian C!
Rollover og datapakke skal være med om du drar til et land innenfor EU. Drar du utenfor EU så har man ikke inkludert data eller tale. Dersom det var slik at du var i et EU land og dette ikke var med. Så ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no

Personlig har jeg Iphone 7 plus med Komplettmobil uten noen problemer. Vedrørende ditt spørsmål ang prioritering. Så har NKOM bestemt at det IKKE er lov med prioritering i nettverk. Så det stemmer ikke at vi ikke er prioritert i nettverket. Vi vil gjerne høre fra deg ang hvem som kommer med disse påstandene.

Jeg håper du tar kontakt med oss og jeg takker foreløpig for tilbakemeldingen.

Med vennlig hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig Internett på mobilen !"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med pris og datamengder. Men sliter med tregt Internett.

Svar fra Komplett Mobil
31.01.2018 15.39
Hei, Kristin!
Flott å se at du er fornøyd med oss!
Men det er beklagelig å se at du er misfornøyd med hastigheten. Jeg tipper jeg vet hva som er feil og ber deg kontakte oss på risros@komplettmobil.no så snart som mulig. Så skal jeg løse opp i dette.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Komplett Mobil :)

Eneste jeg savner, som jeg håper kommer er mulighet for betaling av faktura i appen eller med Vipps Faktura.
Håper også Datasim blir gratis.

Anbefaler Komplett Mobil :)

Svar fra Komplett Mobil
15.01.2018 12.22
Hei, Henrik!

Tusen takk for flott tilbakemelding.
Vi jobber med en løsning slik at det kan komme betaling på andre måter.
Men har ikke noe nøyaktig tidsestimat enda.

Datasim skal vi også se på kostnaden av etterhvert, sammen med netteier.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandling er dårlig og frekke, klarer ikke å levere mobilabonnement til avtalt tid.

Svar fra Komplett Mobil
15.01.2018 12.21
Hei, Tompa!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!
Jeg vet ikke hva som har skjedd i saken din her. Men vi bestreber alltid best mulig kundeservice, og beklager om du har hatt en dårlig opplevelse i din sak.
Jeg vil gjerne høre mer om saken din, slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd.
Send meg gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på saken sammen.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Vurderer du Komplett Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Komplett Mobil mot alle andre på markedet
Komplett Mobil har totalt 350 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
MaxiFlex 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
MegaFlex 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
40 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
MaxiFlex+ 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
MultiFlex 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Komplett Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR