Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Komplett Mobil bare ett par mnd. Synd ikke jeg har oppdaga det før. Best på pris og 4G!! Også en fin app hvor man hele tiden kan følge med og ha full kontroll. Anbefales!!
Hei, Torstein O! Godt å se at du endelig har oppdaget oss! Spre det glade budskap ;)
Byttet fra Ice.net og opplever Komplett Mobil (med Telenor dekning) som veldig positivt. Alt virket fra første sekund etter at Sim-kort ble satt inn. Alt teknisk, og tidsfrister helt topp. Hadde en god Chat med Komplett Mobil før jeg bestemte meg. Kanskje noe dyr datapakka hvis man går over sitt abonnement.
Hei, Anders! Tusen takk for flott tilbakemelding! Flott å se at du er fornøyd med oss. PS! Vil du unngå overforbruk, sett på den kostnadsfrie tjenesten Datakontroll:)
Ikke noe spesielt å sette fingeren på, har bare god erfaring med Komplett.
Hei, Arild! Tusen takk for flott tilbakemelding:) Flott å se at du er fornøyd med oss som mobilselskap!
Har 1 GB, full Telenor dekning, svært hyggelig pris. Gratis bankid, valgfri datakontroll, oversiktlig App, god kundeservice. Har ikke hatt noen problemer. Anbefales.
Hei, Øyvind! Tusen takk for flott tilbakemelding:) Flott å se at du er fornøyd med oss.
Anbefaler alle å bytte til komplettmobil. Med sine gode datapakker er det noe for enhver smak. Har du et spørsmål får du alltid god hjelp av kundeservice. De viser en FANTASTISK service til deg som kunde. Kunne ikke vært mer fornøyd ❤.
Hei, Bodil! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Tusen takk for super tilbakemelding :)
Flyttet hele familien over til Komplett Mobil, og ba om datakontroll for barna. Etter kort tid ble abonnementene sperret. Det viste seg da at de hadde nådd datagrensa. Komplett beklaget, og åpnet abonnementene igjen. Men etter kort tid skjedde det samme på nytt, og etterhvert innrømmet en av kundekonsulentene at de ikke hadde tekniske løsninger som gjorde det mulig å sperre bare for databruk, men måtte stenge hele abonnementet. MAO, en ubrukelig operatør.
Hei, Geir! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Er det lenge siden du var i kontakt med oss vedrørende dette? Ettersom datakontroll kom i midten av august, slik at sperring av data er fullt mulig! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så ser vi selvfølgelig på dette!
Jeg byttet til Komplett Mobil fra Telia først og fremst på grunn av lavere pris. WiFi tale fungerer og bra her jeg bor på Østlandet. Men jeg har ringt til USA og Vietnam uten å komme gjennom (ingen ringetone) eller at de jeg har ringt ikke har svart på min oppringning, jeg oppdaget da på min side at disse oppringningene blir jeg belastet for som ordinære samtaler. Jeg ringte kundeservice om dette og fikk til svar at det var deres policy og at jeg måtte betale for å ikke få svar når jeg ringte utlandet. Dette er første gang jeg hører om slikt og som jeg er misfornøyd med, at det må betales for en tjeneste du ikke får, og som andre mobilselskaper ikke belaster deg for. Ellers er jeg delvis fornøyd med Komplett Mobil.
Hei, Tom! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Vi avkrefter at vi opererer med skjulte kostnader. Alle priser finner du lett tilgjengelig her: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/ Når det kommer til utenlandssamtaler så står det følgende i våre priser: Startavgift pr. samtale er 0,99 NOK. Alle samtaler sekundtakseres. Vi kan bekrefte at dette gjelder de fleste andre selskaper også. Ettersom vi sjekket opp dette etter at vi så din henvendelse her. Ta gjerne kontakt på [email protected], dersom du ønsker eksempler på dette. Eller om det er noe annet vi kan hjelpe med.