Meny
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 37 innen
mobilselskap
69%
anbefaler
Komplett Mobil

"Norges beste operatør"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av Markus for 24.04.2019 22.56

Komplett Mobil har totalt 483 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Norges beste operatør"

Bra utvalg av abonnementer, med knallbra vilkår, EU+ og bra priser. Fryktelig synd at ICE har kjøpt opp hele kundemassen.

Svar fra Komplett Mobil
07.05.2019 13.14
Hei, Markus!

Takk for flott tilbakemelding og skryt, det setter vi pris på! Gøy å se at du har vært fornøyd med oss som operatør og hva vi kan tilby :)

Vil anbefale å gi ICE en mulighet da alle som blir med over fra oss får blant annet en gratis måned, og dobbel datakvote første måned. I tillegg får man 50% på mobiltilbehør fra Iiglo hos Komplett.no.

Ha en ellers flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Bytt.no
"Norges beste operatør" skrev Markus om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som Markus og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Frøydis
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Beste mobilleverandør slutter!"

Jeg byttet fra Telenor til Komplett og har vært super fornøyd. Jeg er for tiden på langtids opphold utenlands, så nyheten kunne ikke kommet mer ubeleilig. Ringte kundeservice og ba de vente med overførsel til juni. Ble da lovet å beholde abonnementet inntil jeg er i hjemme Norge og velge ny leverandør.

Svar fra Komplett Mobil
07.05.2019 13.08
Hei, Frøydis!

Så gøy å se at du har vært fornøyd med oss, og at du har fått dratt nytte av utenlandsbruk :) Og tusen takk for god tilbakemelding!

Når det kommer til overføringen til Ice så vil du få en SMS med overføringsdato, og da kan du få utsatt den datoen ved å kontakte Ice eller logge seg inn på https://www.ice.no/velg-minside/

Vi er aktive frem til 14. juni, og det er da siste dagen det går å bruke våres tjenester.

Skulle du derimot ikke ønske Ice som operatør etter reise så står du fritt til å velge en annen operatør, men du må da kansellere overføringen hos Ice.

Ha et flott utenlandsopphold videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lite hjelpsom/serviceminded"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte nytt abonnement forrige måned (10GB), siden avtalen ble inngått 14. fikk jeg bare omtrent halvparten av datatrafikken tilgjengelig. Dette medførte igjen til at jeg måtte kjøpe ekstra datapakka, hvilket ga en unødvendig merkostnad. Videre vises til tidligere klager fra andre her. Datatrafikken virker unormalt høy. Normalt sett bruker jeg mindre enn 10GB på en måned, nå brukte jeg plutselig mer enn 10GB på 2 uker! Hvilket medførte at jeg måtte kjøpe ENDA en datapakke. Når man første velger å klage dette inn så har firmaet mer fokus på å dekke seg bak "small-printen" i avtalen enn kundeservice/blidgjøre kunden. Så istedenfor å avslutte kundeforholdet med en god tone opplever jeg nå firmaet som irriterende lite løsningsorientert/serviceminded og vil ikke anbefale noen å tegne abonnement her.

Svar fra Komplett Mobil
11.04.2019 16.42
Hei, K!

Når du blir ny kunde hos oss betaler du kun for de dagene som er igjen av måneden, og din datakvote vil også baseres på gjenstående dager. Vi tar ikke betalt for mer data enn det du har fått. Ved månedsskifte vil din datakvote fylles opp med full kvote. Dette står blant annet informert om på vårt velkomstbrev samt kom-i-gang/kundeservice siden: https://www.komplett.no/mobil/komigang/

Når det kommer til databruk så er dette kun mulig å generere via enheten(e) som har simkort i seg, og enkelte tilfeller så deler man gjerne mobildata via enheten også.

Hvis du ikke har hatt endring på bruket ditt siden du ble kunde her, så er det mest sannsynlig apper som har oppdatert seg via mobildata etter du satt inn nytt simkort fra oss (skjer veldig mange tilfeller når man restarter telefonen etter lengre tid).

Veldig leit at kontakt med kundesenteret ikke gikk som ønsket, men dersom du er uenig i hva som blir nevnt i tilbakemeldingen her så kan du kontakte oss på risros@komplettmobil.no. Da skal vi få sett nærmere på saken din.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Meget fornøyd, men må dessverre bytte.."

Har i flere år nå vært kunde hos Komplett men pga flytting til Ice/Telia nett har jeg nå byttet leverandør. Finnes overhodet ikke dekning på jobb for annet enn Telenor. Var kunde hos Ice i mindre enn 24 timer før jeg byttet til Komplett. Såpass dårlig fungerte det... Synd at Komplett selger seg ut...

Svar fra Komplett Mobil
11.04.2019 14.34
Hei, Erlend!

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning.

Prøv de på nytt- så blir du kanskje positivt overrasket?

Ha en ellers flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Synd jeg må bytte pga at ice overtar"

Jeg byttet fra ice til komplett for et par år siden siden jeg trenger telenor-nettet. Ser mange andre tenker å gjøre det samme. Dere skriver i standard-svar: «ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder». Kanskje 89% av boligadresser—men jeg trenger mobildekning på fjellet, langt fra der folk bor, og all erfaring sier at Telenor fortsatt er best der. Og ofte er det ikke 4G som kreves, men 3G eller tom. Edge til å sende en SMS, og det er helt åpenbart ikke en del av det ice tilbyr. Synd—jeg har vært en veldig fornøyd komplett-kunde men ser meg nå tvunget til å bytte.

Komplett Mobil har totalt 483 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR