Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
1st month I had half of package but had to pay for full and more. Ordered flexible so my unused data could move to other month but that did not happen on 1st month. I Contacted company and I asked about what happened but they could not explain. Ignore some of my questions. I paid way more than I expected. Per 3 months I payed 5,5 month payments. My advice is to not use their service. What’s good, I like komplett application.
Hello, Hope! I'm sorry to see you've got this bad experience with us. Mostly since this cost for over usage could've been avoided with a free additional service called "datakontroll". What datakontroll does is prevent you from over usage, and after you've exceeded your data limit, your data speed will be limited and you won't get any cost related to over usage. I hope you'll reconsider to try us one more month with datakontroll activated, and you'll see that your invoice is much lower. Have a nice day! Best regards, Robin Komplettmobil.no
Jeg har ikke mottatt SIM-kortet, så kan jo ikke uttale meg enda. I følge kundekonsulenter som ga meg et veldig godt tilbud for å skifte til komplett mobil, så virket det veldig lovende. Men nå er jeg usikker, fordi jeg har meldt fra 3 ganger om at jeg enda ikke har mottatt SIM-kortet. Kan vel vente en dag eller to til, elller keg velger en annen operatør, som er tillitsfull og holder det som er avtalt. Trist at dette skulle bli slik. Men jeg må jo si det som det spørres etter, helt ærlig
Hei, Heidetroit! Veldig beklagelig å se at du ikke har mottatt simkort enda, og skal absolutt ikke være slik at avtaler ikke blir opprettholdt dersom du har løpende dialog med oss. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så skal vi ta en gjennomgang og sjekke at opplysningene vi har på deg stemmer, og få sendt over nytt simkort- slik at du faktisk får testet oss :) Og takk for din ærlige tilbakemelding! Håper på å høre fra deg. Mvh Robin Komplettmobil.no
Hadde overbruk på data, tok kontakt med kundeservice og fikk dette lagt over en datapakke for en mye billigere penge
Hei, Tri C. L! Så bra at dere kom frem til en løsning :) Hvis det ikke ble ordnet så kan vi også anbefale å aktivere "datakontroll"- gratis tjeneste som forhindrer kostnad ved overforbruk av mobildata! Og tusen takk for tilbakemeldingen :) Ha en riktig flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Mye billigere enn forrige operatør men med samme suverene dekning og funksjoner.
Hei, Larzi! Så gøy at du gjør en besparelse, og samtidig opprettholder alt det positive! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Det setter vi pris på! Ha en flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Utrolig fornøyd med abonnementet mitt. Er i Thailand, og abonnementet løper som vanlig. Tenker ikke på databruk. Genial og enkel app med full oversikt.
Hei, Ray L! Så gøy å se at du kan nyte ferien uten å måtte tenke på dyre mobilregninger! Så bra at du er fornøyd med hva vi leverer :) Og tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi pris på. Ha en riktig flott Thailand tur videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Har ikke startet abonnementet enda men dette lover godt da kundeservice svarte nesten umiddelbart på alt jeg lurte på. Gode svar og tydeligvis noen med gode kunnskaper som sitter i andre enden. Tommel opp så langt i alle fall :-)
Hei, Einar W! Godt å se at du er fornøyd med oss, selv før du har fått testet hva vi kan levere! Kundesenteret består av kundebehandlere som sitter med spiss-kompetanse, og er klare for å besvare løpende henvendelser :) Tusen takk for skryten, og håper du blir fornøyd med oss! Ha en riktig flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Det er ganske billig og fin tjeneste. Jeg bruker komplett for 1 måneden siden og jeg er veldig fornøyd med dem.
Hei, Nur! Så gøy å se at du er fornøyd med oss :) Og tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Ha en flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no