Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke verdt det

Omtale av  Veronica

De klarte verken å sende sim-kort til riktig sted og var masse surr i starten, I tillegg sa de at abonnementet var helt likt Telia sitt bare billigere, det er ikke sant, om du hører på masse musikk så kommer du til å brenne gjennom GB på null komma niks da de ikke har freemusic, du får heller ikke se noe sted hva GB har gått til hvis du plutselig føler at en hel haug har forsvunnet men på hva? Går nå tilbake til Telia etter 1,5 mnd. Kundeservicen hjelper relativt fort men det hjelper jo ikke om det blir surr fra neste hjelpeledd.

Svar fra Komplett Mobil
07.11.2018 10:11

Hei, Veronica! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Sim kort sendes alltid til folkeregistrert postadresse, dersom den er endret så må også dette informeres om. Bruken av mobildata kan ikke vi se den nøyaktige bruken på. Da dette ville vært overvåking av ting vi ikke har noe med. Dette må du selv se inne på datatelleren på mobilen din. Det er uansett beklagelig å se at du forlater oss, og vi håper du kan sende oss en epost til [email protected]. Slik at vi kan se på saken din evt. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Komplett Mobil/Komplett ubrukelig: Kritiske problemer i forbindelse med portering

Omtale av  Svein H

På nåværende tidspunkt - 2 dager etter porteringen til Komplett - blir de fleste oppringninger viderekoblet til telefonsvarer uten at det ringer på telefonen. Sending/mottak av SMS fungerer sporadisk. Mobildata fungerer ikke. Komplett kundeservice "skylder" på porteringsproblemer i Telenor's nett, men har ingen forventet løsningstid. Har etterlyst informasjon (pro-aktiv service) fra kundeservice, men de sier at de ikke har mulighet til å distribuere dette så lenge som SMS ikke fungerer. Informasjon via andre kanaler (Web, App og/eller mail) ser ikke ut til å bli vurdert som kanaler som kan benyttes. Så for å oppsummere opplevelsen med Komplett mobil så langt så kan det gjøres med ordene "Komplett Ubrukelig"

Svar fra Komplett Mobil
02.11.2018 13:36

Hei, Svein! Beklagelig å se at overføringen til Komplett Mobil ikke gikk som planlagt. Problemet du erfarte ved overføring til oss var dessverre en feil som oppstod i Telenor sitt nettverk, og berørte alle overføringer knyttet til nettverket i samme tidsrom. Dette skal være løst og det skal ikke være noen kjente problemer per idag. I og med at problemet hadde et såpass stort omfang, og vi selv ikke visste når feilen ble rettet. Så hadde vi ikke mulighet til å distrubuere informasjon som vi ikke hadde. Vi håper at alt er OK med nummeret ditt i dag, og at du allikevel ønsker å fortsette hos oss. Skulle ikke alt være i orden, ta kontakt med oss på [email protected] Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no

Nyttig (4)

De er gode

Omtale av  Angelika

Abonnementet har fungert bra. Intet å utsette på det.

Nyttig (0)

Har billig abonnement når er man i Thailand

Omtale av  Jone S

Telenor dekning som eg må ha der eg bor så er det veldig oversiktlig når det gjelder hva jeg har brukt og hva det er igjen

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2018 16:36

Hei, Jone S! Hyggelig å se at du trives som kunde hos oss, og at du drar nytte av EU+ tilbudet vårt i Thailand med ellers bra dekning som du ønsker :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, og ha en riktig flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Greit, men savner mer konkurranse på pris data

Omtale av  Geir A. Ø

Bra dekning, bli bedre på større utvalg i mobil data til en lavere pris.

Svar fra Komplett Mobil
01.11.2018 15:56

Hei, Geir A. Ø! Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi har lagt merke til at markedet har regulert når det kommer til pris/gb, og vi ønsker å være så konkurransedyktige som mulig. Når det kommer til å kunne tilby større utvalg av datapakker og endring av pris så skal jeg foreslå dette videre. Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Perfekt

Omtale av  Finn

Har 2 abonementer hos komplett og er veldig fornøyd med det. Kundeservis har jeg ikke noe å si om den da jeg aldri hatt behov for det:)

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2018 16:36

Hei, Finn! Tusen takk for flott tilbakemelding, og godt å se at dere er fornøyd med oss :) Ikke alltid man har behov for kundesenteret, men vi er her for deg om du skulle trenge oss! Ønsker deg en flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Inkassokrav fra Komplett Mobil via Sergel inkasso

Omtale av  Svein G

Komplett Mobil sjekker ikke kundenes identitet godt nok! Jeg har aldri hatt noe med Komplett Mobil å gjøre og kommer ikke til å ha noe med de eller deres relaterte firmaer å gjøre i fremtiden heller. Jeg får en telefon fra et såkalt inkassoselskap som kaller seg Sergel, kanskje legitimt eller ikke? For et utestående krav på flere tusen kroner for et mobil abonnement fra Mars 2018 som jeg selvfølgelig ikke har bestilt eller signet opp for. Når jeg avviser kravet får jeg beskjed fra inkassoselskapet at jeg må kontakte Komplett Mobil direkte for å rydde opp i dette? Er det blitt slik at personen som er totalt uvitende om slik svindel skal bruke tid og penger på å bevise hans/ hennes uskyld? Komplett Mobil må virkelig ta seg sammen og endre rutiner på sine abonnements promotions!

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2018 16:35

Hei, Svein G! Beklager bryderiet du har opplevd her, og takk for tilbakemelding. Når man legger bestilling hos oss så trenger man personnummeret, og når man bestiller får man varsling om at vi har utført en kredittsjekk på deg. Årsaken til at du får varsling vedr. dette er for å forhindre en lignende situasjon som har oppstått her. Når det kommer til det å bevise sin uskyld i slik sak så er ikke vi vanskelige, men vi må først bli kontaktet av vedkommende for å bli gjort obs på en slik situasjon. Årsaken til at Sergel henviser deg til oss er fordi det er vi som har sendt kravet, Sergel har i oppgave å kreve inn beløpet på vegne av oss. Ettersom at du ikke kjenner igjen/til avtalen her, så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på [email protected] eller ringe oss på 33 00 58 20 så skal vi undersøke saken din nærmere. Håper på å høre fra deg. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR