Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Super dekning, super verdi for pengene! God oversikt på nettsiden, men ikke ideelt, eneste negative er at de ikke har en app for oversikt, fakutra o.l.
Hei, Charlotte! Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å se at du er fornøyd. Vi jobber med å utvikle en app og håper å lansere den ila kort tid.
Jeg er veldig fornøyd med mitt nye abonnement som inkluderer 10GB, fri fart, telenor dekning og god kundeservice. Svartiden deres per epost og chat har vært veldig god. Det observeres at Komplett har fått en del negativ omtale fordi noen av deres kunder har opplevd at forbruket har økt etter byttet til dem. Jeg husker godt når jeg gikk fra studentbudsjett til arbeidslivet og fikk økt lønning. Forbruket økte også da, men jeg sørget alltid for å holde meg innenfor grensene og passe på saldoen. Det samme gjelder vel for mobildata? Problemstillingen vil nok bedre seg når de får på plass datagrense og en oversiktlig app. Jeg syntes at det er litt tungvint å logge seg inn på Min Side hver gang for å sjekke forbruket, men når jeg ser på hvor mye jeg får for pengene så er det verdt et par ekstra minutter. Oppsummert er jeg veldig fornøyd med avtalen jeg har per i dag.
Hei, Espen! Så flott å høre at du er fornøyd med oss, og tusen takk for flott tilbakemelding. App er under utvikling, og vi satser på at kundene våre blir veldig fornøyde med denne når den blir lansert.
Veldig fornøyd med abo. Etter at jeg byttet fra 8-10GB og gikk 150kr ned i pris fra forrige operatør. Holder du deg innenfor grensen er det ikke noe problem, herlig dekning overalt! Er jeg på vei over får jeg en varsel når jeg har ca 700MB igjen og en SMS med en gang jeg har tømt og da er det bare å slå av mobildata. Ferdig med den saken som mange andre her pirker på. Det er en ting som gjør at de ikke når helt opp og det er en delingsavgift på 399kr! Dette er at om du vil dele nett vil bruke mobilen din som hotspot må man betale 399kr uansett hvor mye de skulle ha brukt. Dette syns jeg er leit ettersom jeg ikke har sett noen andre operatører ha dette.
Hei, Dino! Og takk for hyggelige tilbakemeldinger! Dette med delingsavgift har jeg ikke hørt om før, og er ikke noe vi praktiserer per idag. Flott om du kan kontakte oss på [email protected] Merk eposten din med "Bent", så skal jeg se på saken.
Jeg jobber på Nordsjøen, og der er det ikke lov å ta med ut Mobil, men av og til har man behov for å sende og motta sms. Jeg var tidligere mobilkunde hos One Call, og der hadde man mulighet til å sende sms fra min side, og motta sms på mailen, og da lurte jeg på om man har denne muligheten hos dere, eller er dette noe dere kommer til å gå for etter hvert? Jeg er meget fornøyd med Komplett Mobil, men dette savner jeg virkelig. Hva er fri bruk EU? Jeg valgte også fri bruk EU for min kone, fordi hun ringer mye til Polen, men i ettertid ble jeg i tvil om dette gjelder for telefon eller data, eller begge deler, eller kan jeg forvente meg en stor regning nå? Jeg synes at dette var vanskelig å finne ut av.
Hei Jan! Takk for positiv og konstruktiv tilbakemelding. Jeg skal ta med tilbakemeldingen vedrørende "SMS fra pc" , videre til produktutvikling. Dersom du er i EU skal du kunne ringe, sende SMS-er og surfe på mobilen som om du befinner deg i Norge – uten at det vil koste ekstra. Det å ringe eller sende sms fra Norge til et EU land er ikke kostnadsfritt. Du kan finne prisene for dette her: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/
God pris, men dårlig kundeservice og tilgjengelighet. Føler jeg også fikk dårligere forhold enn tidligere. Bytter tilbake til mitt gamle selskap.
Hei Kenneth! Dette var jo beklagelig å høre. Vi vil gjerne høre mer om dine synspunkter rundt hva du syntes er for dårlig. Ta kontakt med oss på [email protected] merk eposten med Bent
Jeg har 3 abonnement og er strålende fornøyd. Prisen stemmer og både dekning og 4G fungerer utmerket. Det eneste jeg savner er datasperre.
Hei Roger! Så hyggelig at du er fornøyd med oss! Datasperre er under utvikling og vil komme i nærmeste fremtid.
Selvfølgelig et billig å bra abonnement, men når jeg fikk melding fra komplett at jeg hadde brukt opp dataen min, fikk jeg regning på 100kr mer enn det jeg trodde jeg skulle betale.
Hei Sondre! Var det slik at du ikke fikk sms med en gang data var brukt opp? Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Merk eposten med Bent. Så skal vi se på saken din.