Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var uten mobil nesten en hel dag, da portering av mitt mobilnummer ikke fungerte! Mottatt simkort fungerte heller ikke. Dette måtte jeg bruke lunsjen for å bytte hos Pickup Point. Fortsatt ingen dekning. Måtte ordne en hurtigportering tilbake til min gamle operatør! Styr unna dette selskapet dersom du ønsker en operatør som fungerer. Aldri mere Komplett Mobil!!
Hei, Swordfish! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Når var dette? Vi vil gjerne høre mer om saken din for å se om det er eventuelle feil vi kan unngå i fremtiden. Send oss derfor en mail til [email protected]
Tiden vil vise, ganske nytt for meg. Bra kundeservice så langt, det betyr veldig mye for hvor lenge jeg blir kunde. Pris er viktig og dekning.
Hei, Lisbet! Takk for flott tilbakemelding. Håper du har trykket feil på spørsmålet om du har byttet selskap. Om det er noe vi kan gjøre, send gjerne en mail til [email protected]
Support er meget hyggelig og hjelpsom selv om foreslått problemløsning ikke hjalp. Jeg fikk imidlertid ordnet problemet selv. Meget rimelige abonnement med god Telenor dekning. Ekstrakostnader bør spesifiseres og fremheves bedre.
Hei, Willy! Tusen takk for flott tilbakemelding! Dersom du har noen forslag til hvor eller hvordan det bør fremheves bedre, så send gjerne en mail til [email protected] Så ser vi om det er noe vi kan gjennomføre :)
God service, bra datapakke, men mangler fortsatt e-faktura.
Har abonnement MiniFlex fra 3 måneder. I fra dag en alt var som er beskrevet på deres nettsider. Suveren Telenor dekning, fri tale, SMS, MMS og Nettbank. Utrolig behjelpelig kundeservice. Er så lett å ha kontroll på datatrafikken.
Hei, Ivo! Tusen takk for flott tilbakemelding! Supert å se at du er fornøyd med oss!
Skjulte ekstrakostnader. Avsluttet abonnementet mitt den den 01. i begynnelsen av en mnd. Ble belastet for hele mnd. Greit nok, men det var dråpen som gjorde at jeg velger å gi en negativ omtale. Kundeservice er også ganske lite imøtekommende. Blir ofte sittende lenge i kø uten indikasjon på hvor en er plassert i køen.
Hei, H! Her høres det ut som om det har vært en feil. Da dette skulle blitt kreditert automatisk ved avslutning den 01. Ta kontakt med oss på [email protected] Så ser vi på saken:)
Fikk SMS at den 26.09 Kl 0900 så skulle mitt abonnement bli aktivt, nå er Kl 1530, altså 6,5 timer etter har jeg ingen dekning, pratet med kundeservice Kl 1100 som sa at iløpet av en time burde ting være på plass, timene gikk og ingenting skjedde, tok så kontakt på nytt igjen, fikk da beskjed at iløpet av dagen, angrer nå på at jeg i det heletatt vurderte Komplett mobil. Men positivt at simkort kom så raskt i post etter bestilling.
Hei, Raymond! Det er beklagelig at du er misfornøyd med oss. Dessverre så skyldtes gårsdagens feil, en teknisk feil hos nettleverandør. Det var høyeste prioritet hos leverandør å løse dette igår, og vi beklager at det tok såpass lang tid. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom det er noe vi kan gjøre for deg