Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri nettverksproblemer og super kundeservice! Har hatt de i over ett år nå og har absolutt ingenting å klage på :D
Hei, Kenneth J! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er kjempeflott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Mvh Bent Komplettmobil.no
Billig og meget oversiktlig abonnement og at de bruker Telenornettet gjør at jeg har det raskeste nettet i Norge. Den nye appen til Komplett gjør det enda enklere. Hvorfor bruke millioner av reklamekroner på TV reklame som noen av konkurrentene deres bruker i steden for og gjøre abonnementet billigere. Stå på
Hei, Eddie! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er kjempeflott å se at du er fornøyd med oss! Og det er sant som du sier hvorfor gjøre det dyrt og vanskelig. Når man kan gjøre det billig og komplett ;) Mvh Bent Komplettmobil.no
Ordnet seg med bare med å kontakte de på messenger på facebook. Bra kundebehandling
Jeg har brukt komplett mobil i mange måneder og den dyreste abonnementet dems 555 kr 30 gb pr mnd. De sendte faktura på feil epost adresse som kom aldri fram til meg også blir abonnement sperret, jeg prøver å forklare at jeg ikke har fått noe faktura hvorfor sperrer dere meg, jeg driver take away og alt er avhengig av den jæ#%a abonnementet, så vil de ikke hjelpe meg med å åpne det, og jeg skal betale alt på engang... jeg synes de burde ta mere hensyn til kundene sine fordi de lever pga oss. Jeg bytta til en annen selskap med engang og betaler litt ekstra men kanskje de sitter pris på kunder, håper det...
Hei, Mojtaba! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Epostadressen vi sender til, er den du selv legger inn ved bestilling. Du er selv ansvarlig for at denne er korrekt. Du får også en sms når fakturaen sendes ut, hvor epostadressen som er lagt inn står oppført. Deretter går det ytterligere 3 purringer over 45 dager før man blir sperret. Slik at man har all mulighet til å rette opp i epostadressen før en eventuell sperring. Det er korrekt at vi dessverre da ikke kan åpne uten et gjenåpningsgebyr. Dersom det er noe du ønsker å ta videre med oss, så kan du sende en mail til [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no
To ting jeg ikke liker: Datatrafikk forsvinner litt for fort i forhold til andre leverandører. Beregne 1 GB som 1000 MB. 1 GB er 1024 MB så hvis jeg har 6 giga på slutten av måneden har jeg 144 MB mindre. Fra komplett.no/mobil priser "Datatrafikk pr MB etter inkludert datamengde* 0.99 Kr" 0.99 X 144 MB = 142,56 Kr. :(
Hei, Frans! Takk for tilbakemeldingen din! Forskjellen er at noen benytter det binære systemet når de beregner 1GB, mens andre benytter desimal-systemet. Søker du på Google forteller de deg at 1GB = 1000MB. Forskjellen på desimal/binære kan sjekkes her: https://www.gbmb.org/gb-to-mb Det er synd at bransjen opererer med forskjellige standarder. Men per i dag lite vi får gjort noe med. Da pakkene vi kjøper fra leverandør er på 1000 mb. Men tross av dette er det er ellers godt å se at du er fornøyd med oss. Mvh Bent Komplettmobil.no
Hadde litt problemer i begynnelsen da jeg ville ha tvillingkort i mitt mobilabonnement. Det viste seg at feilen lå hos Telenor og ikke hos Komplett. Etter at dette ble rettet opp så er jeg veldig fornøyd. Løp og kjøp!! :)
Hei, Osmund! Så flott å se at du er fornøyd med oss. Feilen skulle vi selvsagt vært foruten. Men det er dessverre noe som kan skje når det gjelder teknikkens verden. Tusen takk for tilbakemeldingen. Mvh Bent Komplettmobil.no
De siste to ganger har eg har vært i utland har eg sparte på litt data hhv 1.1 og 1.7 GB til bruk der borte. Denne datamengden forsvinner på dagen når jeg kommer til utland og eg får beskjed at eg må kjøpe mer data. Dette selv om eg IKKJE bruker roaming men kun wifi/nettet. Hva er det som skjer? Sak nr 2. Min ny Iphone 7 plus fungerer meget dårlig på Komplett abonnement på Telenor nettet. Det sies at Komplett IKKE blir prioritert av Telenor på sitt nett. Noen svar på det?
Hei, Ian C! Rollover og datapakke skal være med om du drar til et land innenfor EU. Drar du utenfor EU så har man ikke inkludert data eller tale. Dersom det var slik at du var i et EU land og dette ikke var med. Så ta kontakt med oss på [email protected] Personlig har jeg Iphone 7 plus med Komplettmobil uten noen problemer. Vedrørende ditt spørsmål ang prioritering. Så har NKOM bestemt at det IKKE er lov med prioritering i nettverk. Så det stemmer ikke at vi ikke er prioritert i nettverket. Vi vil gjerne høre fra deg ang hvem som kommer med disse påstandene. Jeg håper du tar kontakt med oss og jeg takker foreløpig for tilbakemeldingen. Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no