Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig dekning

Omtale av  Lars

Billeg god service, men dårlig dekning i Vinje Songa mot Hardangervidda.

Svar fra Komplett Mobil
19.03.2018 13:11

Hei, Lars! Dette var beklagelig å se! Songa er et vanskelig område hvor det er en del kuperinger som kan sperre for senderne. Det er planlagt noe utbygging der i nær fremtid. Hvor i Songa bor du? Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så ser vi på saken sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Rask levering av SIM-kort.

Omtale av  Kristin

Etter litt rot i starten, hvor Komplett sannsynligvis har sendt SIM-kortet til feil adresse, ble nytt SIM-kort levert på døra rett etter klokka åtte på morgenen - et knapt døgn etter at portering skulle vært gjennomført. Riktignok ikke veldig ok å være uten telefon i 23 timer, men all honnør til Komplett for hvordan de løste dette på raskest mulig måte.

Svar fra Komplett Mobil
08.03.2018 09:51

Hei, Kristin! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er kjempeflott å se at du er fornøyd med oss og leveringen av sim kortet. Det skulle selvfølgelig vært unngått at du var uten sim kort. Og det var også synd at du ikke kontaktet oss før portering. Da vi sender ut sms 24 timer før du porterer, om at du må kontakte oss om du ikke har mottatt sim kort. Men flott at det løste seg så raskt. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Bra pris og god dekning

Omtale av  Svein S

Har ingen negative kommentarer. Bra pris og grei oversikt med appen, kan anbefales!

Svar fra Komplett Mobil
07.03.2018 11:51

Hei, Svein S! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er kjempeflott å se at du er fornøyd med oss og appen vår! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Stabilt og bra

Omtale av  Kenneth J

Aldri nettverksproblemer og super kundeservice! Har hatt de i over ett år nå og har absolutt ingenting å klage på :D

Svar fra Komplett Mobil
07.03.2018 11:51

Hei, Kenneth J! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er kjempeflott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Enkelt og billig

Omtale av  Eddie

Billig og meget oversiktlig abonnement og at de bruker Telenornettet gjør at jeg har det raskeste nettet i Norge. Den nye appen til Komplett gjør det enda enklere. Hvorfor bruke millioner av reklamekroner på TV reklame som noen av konkurrentene deres bruker i steden for og gjøre abonnementet billigere. Stå på

Svar fra Komplett Mobil
06.03.2018 09:25

Hei, Eddie! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er kjempeflott å se at du er fornøyd med oss! Og det er sant som du sier hvorfor gjøre det dyrt og vanskelig. Når man kan gjøre det billig og komplett ;) Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bytte forfallsdato

Omtale av  Frank

Ordnet seg med bare med å kontakte de på messenger på facebook. Bra kundebehandling

Nyttig (0)

Alt for dårlig kunderet hos komplett mobil

Omtale av  Mojtaba

Jeg har brukt komplett mobil i mange måneder og den dyreste abonnementet dems 555 kr 30 gb pr mnd. De sendte faktura på feil epost adresse som kom aldri fram til meg også blir abonnement sperret, jeg prøver å forklare at jeg ikke har fått noe faktura hvorfor sperrer dere meg, jeg driver take away og alt er avhengig av den jæ#%a abonnementet, så vil de ikke hjelpe meg med å åpne det, og jeg skal betale alt på engang... jeg synes de burde ta mere hensyn til kundene sine fordi de lever pga oss. Jeg bytta til en annen selskap med engang og betaler litt ekstra men kanskje de sitter pris på kunder, håper det...

Svar fra Komplett Mobil
18.02.2018 11:50

Hei, Mojtaba! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Epostadressen vi sender til, er den du selv legger inn ved bestilling. Du er selv ansvarlig for at denne er korrekt. Du får også en sms når fakturaen sendes ut, hvor epostadressen som er lagt inn står oppført. Deretter går det ytterligere 3 purringer over 45 dager før man blir sperret. Slik at man har all mulighet til å rette opp i epostadressen før en eventuell sperring. Det er korrekt at vi dessverre da ikke kan åpne uten et gjenåpningsgebyr. Dersom det er noe du ønsker å ta videre med oss, så kan du sende en mail til [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (8)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR