Meny

MyCall omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
10
av 37 innen
mobilselskap
35%
anbefaler
MyCall

"Telefonnummeret ble portert uten mitt samtykke"

Omtale om MyCall skrevet av Mats A. K for 12.07.2019 15.50

MyCall har totalt 17 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med MyCall?
Mats A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Telefonnummeret ble portert uten mitt samtykke"
3 syns denne omtalen er nyttig

For et par dager siden ble jeg flyttet over fra Telia (som jeg er veldig fornøyd med) uten å ha foretatt noen bestilling, dette førte til at jeg mistet abonnementpakken jeg nettopp hadde kjøpt hos Telia. Værste var den arrogansen, og spydigheten som møtte meg når jeg hadde spurt hvorfor dette hadde skjedd. Jeg fikk bare beskjed om at jeg måtte ha gjort selv, og fullstendig ansvarsfraskrivelse. Jeg har ikke gjort dette selv da Telia uten tvil har den beste kontantløsningen på markedet. Styr unna mycall, og gå heller for Telia.

Bytt.no
"Telefonnummeret ble portert uten mitt samtykke" skrev Mats A. K om MyCall

Har du en tilsvarende erfaring med MyCall?
Gjør som Mats A. K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om MyCall du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kristine
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Får fort hjelp"

Får rask hjelp om eg treng det. Når eg måtte ha nytt simkort tok det ikkje lang til før eg fekk det i posten

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utenlandssamtaler"

ok, men desverre har de tatt vekk Bali (Indonesia) sone 4 som er mitt behov

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Verste kundeseervice jeg har vært borti"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har 4 ganger prøvd å sende MyCall mail om at 4 nummer har blitt satt opp i midt navn uten mitt samtykke. Leverer skjemaer de ber om for å kunne fjerne de, og forhindre meg i å noen gang bli kunde hos de. Men de nekter å fjerne meg som kunde, ber meg sende et vedlegg jeg har lagt ved 3 ganger. Og sender samme epost som svar hver gang. Virker som de forsøker med vilje å ikke fullføre blokkeringen av meg som kunde. Kundeservicen har svært dårlige norskkunnskaper.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig roaming"
3 syns denne omtalen er nyttig

No roaming possible in two EU countries. Everything tried like switching on off data, roaming or change networks. Email response with no solution after three days, chat without solution either. Not acceptable.

MyCall har totalt 17 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR