Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
22
av 37 innen
mobilselskap
36%
anbefaler
Telia
Filtrer omtaler
87
43
53
60
138
Sorter omtaler etter
Viser av 381 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Svenn I. I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning - gode priser - god kundeservice"

Jeg er strålende fornøyd med Telia. Har for tiden fire aktive Telia X abonnement. Derav også rabatt på disse. I sum utgjør dette ganske mye penger, og for oss er det ikke noe sak å snakke om når vi snakker om data. Det er rikelig med data på full fart med 100 GB! Det er ingen som har konkurrert ut prisen så langt.... og vit det er mange som har forsøkt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt elending dekning"

Helt håpløst dårlig dekning, angrer som en hund på at jeg byttet til dem hvis jeg kjører og snakker må jeg ringe opp minst 3ganger

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telia er det beste produktet jeg har hatt!"

Bruker i dag Telia på både Tv, internett og mobil. Super fornøyd med kundeservice, apper, og tjenester. Også den billigste levrandøren på tv og internett!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"En dårlig partner for mobile tjenester, lavt fokus på kundetilfredshet."
3 syns denne omtalen er nyttig

Lav eller liten vilje til å løse problem når det oppstår, om man bor uten for byområder og er avhengig av god kommunikasjon er dette ikke en samarbeidsparter som passet for min familie. jeg ville unngått dem. positivt med gode priser og pakker, men jeg ville ikke benyttet Telia i noen sammenhenger i fremtiden

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste"
1 syns denne omtalen er nyttig

Før get byttet til telia var alt helt fint - det var av og til småfeil, men disse ble fort fikset. Nå har de byttet til telia og problemer har oppstått. Internett har ikke fungert i 1 døgn og de har ikke fikset opp i dette. Jeg har tatt kontakt med de gjennom dagen - fikk aldri oppdatering, bare tomt svar «det fikses nok snart» eller «de jobber på feilen». Tror ikke de jobbet på feilen hvis den ikke ble fikset i en hel dag? Få dere en annen tjeneste, ikke bruk tid på dette her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Drit kundeservise"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde leid en film og fikk ikke refundert filmen når jeg så jeg hadde sett den tidligere.det kunne de ikke,snakke om kommer,skal ikke leie flere av dem etter dette da,Takk for meg telia

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"hjelpes"
1 syns denne omtalen er nyttig

skulle ha get sitt trådløse internett de startet med tidligere i år. jeg og naboen medlte seg på dette. ved installasjondatoen som naboen får montering først. viser det seg at signalene/styrken på nettet er svært dårlig. så montør valgte og ikke montere. han ringte selv get/nå telia og meldte ifra. get/telia og jeg blir enige i at vi skal overvåke naboen nett om/når det blir bedre for montering. 5 mnd senere med mange telefonsatamer om de skal sende montør for de skal prøve og fikse naboens nett. og jeg må nevne problemstilling flere ganger. de maser på sms/mail og telefon og jeg må repetere det samme om og om igjen. igår motttok jeg regning på avtalebrudd 4500 pga de ikke klarer og levere i mitt distrikt. nå rimelig strekka og frustrert er ikke kundeservice tilgjenglig og ting tar lang tid før løst. slik skal det ikke være.. redd for jeg må sende sak videre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøst!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det mest useriøse jeg har vært i kontakt med noen gang! Ligg langt unna, bruker heller røyksignaler enn Telia

Charlotte K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Forutsigbart"

Bare god erfaring med Telia. Har fått forutsigbare fakturaer hele veien, og god hjelp på kundeservice når det har vært noen spørsmål. :)

Annelise T
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Leverer til forventningene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er så langt fornøyd. Både når det gjelder pris og mengde data. Men når datapakker er brukt opp går det veldig tregt.

Joachim A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"TELIA ER NOE DRITT!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk stadig mye høyere regning enn abonnementet. Og beskjed at grunnen var jeg hadde brukt opp mobildata, hadde da 3GB i mnd. Byttet til ICE 1 GB i mnd og har aldri vært noe problem. Klarer heller ikke bruke opp denne 1 GB hos ICE.. Og nå, over 1 år etter jeg betalte meg helt ut av Telia får jeg plutselig faktura på 49,- for noe svitsj abonnement jeg aldri har hatt, nå fikk jeg ny på 369,- TELIA ER NOE DRITT!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ok til noe blir feil"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter at Get ble til Telia har det ikke vært annet enn problemer. Startet forrige fredag med at både tv og internett forsvant. Ringte support flere ganger og fikk forskjellige svar hver eneste gang. Ene sier det er ett problem i nabolaget mens andre sier det er hos meg. Etter utallige timer med VENTING på å komme gjennom og Utrolige lite hjelpsomme personer så får jeg beskjed om at de skal sende en teknikker til meg. Det er vel å bra det men det tok en hel uke før de hadde noe ledig. Så på fredagen var de her da og fant ikke noe feil inne hos meg så fortsatte å feilsøke ute i stolpen. Etter mye om og men så finner han en feil i stolpen og fikser dette. Endelig tenker jeg nå er alt i orden og det var det i FEM minutter. Ringer support på nytt og han sjekker saken og sier de byttet bare den ene delen for den andre kunne holde litt til. Jeg spurte når jeg kunne forvente å få dritten fiksa nå og de sier de ikke har noe ledig før om en ny uke. Når det funker så funker det greit, men om du skulle være uheldig å få problemer da har du ett jævlig stort problem. Utallige timer med venting på å få svar og elendig kundeservice og support. Min anbefaling er å holde seg langt unna noe som har med dette elendige firmaet å gjøre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Norges dårligste kundeservice?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Prøver du ringe kan smøre deg med tålmodighet siste gangen på kveldstid 45 minutter. Chat tok 86 minutter for å få kontakt. De innrømmer ingen feil på eget nett, signalene er toppers på hos Telia , bare feil hos hustand. Litt merkelig at disse feilene dukker opp i beste sendetid og mange hustander i Drøbak har samme feilen som omtales på sosiale medier og på kommentarfeltet til Telia på Facebook. Forsetter det sånn er jeg ferdig som kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men dyrt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt telia i noen år nå og er jevnt over fornøyd. Det er ingen skjulte utgifter (som hos telenor), veldig oversiktlig og greit å forholde seg til. Grunnen til at jeg nå bytter er prisen. Selv om de til stadighet ringer og tilbyr meg kampanjetilbud ligger disse for tiden langt over konkurrentene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Røverkjøp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har haft Telia lenge. Veit ikke hvorfor når de Gir rabatter på mobiltelefoner og nettbrett mot dyrere abonnement som man ikke trenger. Med bindingstid så blir rabatten = - 200% på 24 må. IKKE BRA Har gått fra 300-600 per mån på 7år. Forbruket er ikke steget med 100%. Så var obs på dette når dere handler.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"elendig vilje til å høre om at dekningen ikke fungerer hos oss, sier de skal oppgradere om .....5år"
3 syns denne omtalen er nyttig

elendig vilje til å høre om at dekningen ikke fungerer hos oss, sier de skal oppgradere om .....5år tror jeg har byttet leverandør før det gitt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telias ansatte virker oppriktig interessert i å hjelpe kunden til kundens beste, fakturer ser ut til å være helt etter avtale. To talt sett er jeg fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen hos Telia er alltid like fantastisk! De er imøtekommende og løsningsorienterte hver gang. Slår all annen kundeservice jeg har vært borti. I tillegg tilbyr de gode priser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning midt i byen"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har god erfaring med kundeservice og dårlig erfaring med dekningen fra Telia. Jeg kan ikke bli ringt opp hjemme eller bruke mobildata fordi det er enten ingen dekning eller dårlig dekning. Bruker selv den nyeste iPhone og har ikke opplevd dekningsproblemer med en annen mobiloperatør jeg hadde før.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fulstendig dårlig dekning hjemme"
4 syns denne omtalen er nyttig

Selv at dekningskart til Telia viser grønt (uproblematisk) der at jeg bor, kan ikke ha en ordentlig telefonsamtale uten å bli hørt hakkete. Latterlig.

Mia N. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bedritent"
5 syns denne omtalen er nyttig

Sender gjerne doble fakturaer og sniker inn skjulte kostnader som ikke hører hjemme noe sted. Bryter inkassoregler på de doble fakturaene og er et sant h... bli kvitt dem, for de fakturerer deg selv etter du har sluttet være kunde hos dem. Elendig kundeservice også - sure og frekke. Styr unna for enhver pris!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning hele tiden"
5 syns denne omtalen er nyttig

DÅRLIG DEKNING HELE TIDEN. Hadde chess og var fonøyd, har aldri ønsket og ha Telia, man kunne spørre kundene før man overfører.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Totalt mangel på dekning på Helgelandskysten, Vesterålen og Lofoten"
5 syns denne omtalen er nyttig

Å ikke ha dekning i mange dager i ferien er rett og slett sykt irriterende. Alle bookinger, kart, muligheter for å ringe andre i reisefølget er borte. Ikke bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tregt nett og dårligere dekning. Kundeservice :(("
3 syns denne omtalen er nyttig

Kort fortalt så har nettet gått fra nokså bra til mildt sagt dårlig. Kundeservice er kanskje der, men har ikke merket mye til det. Chat via Min side virker ikke. Ingen tar telefonen når man ringer. Svare på mail.............gjør Telia det????

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har ung 18 abb! Har hatt Telia en goood stund. Veldig fornøyd med dekningen i Norge og de bygger ut kjempe fort! Plutselig var det 4g dekning på hytten også som har vært uten dekning i det hele tatt. Bra og stabilt nett hjemme og har aldri slitt med dårlig signaler når jeg er borte. Hastighet på opp mot 100mbps er også helt topp. Av og til over det også. Nå i sommer har jeg fått 5 x 3t gratis internett bruk!! Det beste med Telia er jo at spotify ikke bruker noe data. Hyggelig kundeservice er også et stort pluss. Anbefaler Telia til alle. Eneste minus er litt stiv pris! Men man får mye for dette! Litt kjipt med manglende kampanjer for kunder som dem har hatt lenge.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR