Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 30 innen
mobilselskap
39%
anbefaler
Telia
Filtrer omtaler
66
31
36
44
86
Sorter omtaler etter
Viser av 263 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning overalt"

Dårlig dekning overalt, eneste bra er avtalene og de ung abonnentene med hva du får for pengene. De fikk meg til å betale en liten sum for Apple TV selvom abonnementet jeg valgte var kvalifisert for å få den til 1kr, noe jeg fant ut lenge etter. Ikke mye godt å si om telia

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd"

Jeg har vært trofast kunde i mange år. Har ikke hatt behov for å ta kontakt med kundesenteret på flere år men når jeg først tar kontakt opplever jeg å ikke få den hjelpen jeg betaler for. Jeg håper bedriften kan være mer løsningsorientert å finne frem til løsninger som kan være bra for både kunden og bedriften.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt rått"

Nydelig dekning hvor som helst i landet. Greie priser. Flotte familie pakker. Fantastisk tilbud til unge. Digge ekstra fordeler. Utrolig imøtekommende kundeservice som alltid er villig til å gå det den lille ekstra veien for deg og er klare til å smoothe ting over med litt mer data til samme pris om det har blitt begått en feil. Jeg er mildt sagt ekstremt fornøyd med Telia.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og hyppig omstyring til 3G og Edge"

Mange dekningshull i Aure kommune (nordmøre) og da spesielt i området ute på øyene (Skarsøya, Lesundøya og Grisvågøya). God dekning med Telenor i samme område. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er abonnent...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Go woke - go broke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har frem til i dag vært godt fornøyd med Telia, men på grunn av at jeg nettopp oppdaget Telias radikalt endrede verdigrunnlag, må jeg konkludere med at selskapet har påbegynt sin egen undergang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna fra Telia"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er bare å melke kundene for penger! Dyrt, dårlig kundeservice, priser til og fra utlandet 300% mer en hos det mange andre ....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit not nettverk, men dyre priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telia er et helt greit nettverk og jeg har hatt lite problemer men jeg synes de er dyre. Når det kom til slutten av bindingstiden fikk jeg et veldig dårlig tilbud mot ny bindingstid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig dekning og kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Svært dårlig dekning. Stadige tilbakemeldinger på at de i andre enden ikke hører hva som blir sagt pga digital støy. Dårlig kundeservice generelt. Lang ventetid på kundeservice.

Telia-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice, men dårlig dekning."

Er ikke fornøyd med dekningen. Bor i Oslo, men dekningen holder ikke mål. Må forflytte meg i leiligheten når jeg prater i mobilen og det er ikke greit i 2019.

Bytte til Telia?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Telia
Bea K. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen blandt butikk ansatte og callingsentrene er jo en total fiasko.. de har forskjellige beskjeder og meninger. å skylder bare på hverandre for å slippe å svare for seg.. fikk abonnement i februar i år.. klikk og hent. men det tok tre dager å få iorden alt. Å jeg måtte ringe kundeservice og møte i butikken tre dager på rad før alt var iorden. Jeg har måtte betale to regninger som egentlig skulle vært en, som de sier vil bli jevnet ut på neste... Å jeg fikk høre at man skulle få med apple tv 4 med på kjøpet for en krone hvis man kjøpte abonnementet X som er det dyreste... før det var det karbon høyttalerene. Jeg fikk ikke noen av delene, da avtalene tydeligvis var i noen butikker og ikke andre.. for de sier forskjellige ting fra butikk til butikk og til kundeservicen.... fikk ikke en skjermbeskytter til min nye Iphone XS 256 gb en gang, etter alt det styret som gjorde at jeg flere ganger vurderte å ta ett annet selskap, som ice eller telenor! Har brukt telia/netcom så lenge jeg kan huske... men syns kundeservicen er elendigere enn noen gang. Folk som jobber i butikkene vet ikke hva de snakker om! hallo?? kanskje litt kursing og info hadde vært greit.. ett lite kundeservice kurs, der man lærer å behandle kunder med respekt istedet for å stå der å være småfrekk og lite interessert i å få en fornøyd kunde gående derfra.. vet ikke, Det er jo ett bra selskap også, selvfølgelig... ellers hadde man vel ikke hatt de i år etter år! Men vurderer fortsatt å bytte... Hilsen Usikker

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telia.se er Sveriges dårligste kundeservice😩 Har hytte i Sverige med fasttelefon fra Telia"

Telia.no som jeg har i dag er ok, men mine erfaringer fra Hytte med dårlig mobildekning og fasttelefon fra Telia, er en skrekkopplevelse. Lover mye, holder ikke noe. Stor organisasjon. Ingen kan, ingen vet, ingen tar ansvar. De eier Telia.no. Jeg bytter til noe annet i Norge. Aldri mer Telia 😩😩😩

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, dårlig service, upålitelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble overført automatisk fra Telio til Telia. Uten valgmuligheter. Dobbelt så dyrt og mye dårligere mobilabonnement. Må alltid betale mer enn i kontrakten. Kundeservice kun per telefon, lange køer å komme gjennom. Anbefaler til ingen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Alltid på nett!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Få eller ingen nededager! Ingen ned-/opplastningsproblemer. Rett og slett bortskjemt. Eneste imot er prisen. Det ER dyrt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"storfornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid hatt og kommer alltid til å ha Telia! knallgod service når jeg trenger og gode tilbud i bytte mot 1 år binding. Anbefaler på det sterkeste!

Bytte til Telia?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Telia
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen dekning"

Ingen dekning, hverken 2g, 3g eller 4g på hytta. Frarådes for folk som trenger telefonen også på reiser og ferier.

Kenroger M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Juger til sine kunder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært trofast kunde i 10 år. Men når jeg skulle kjøpe Samsung s10 fikk jeg beskjed om at jeg trengte ikke kjøpe mobilen før en vis dato jeg skulle få med Samsung sine headsette gratis til en viss dato. Etter den datoen fikk jeg beskjed av Samsung at kampanjen var over å dem beklager at jeg ikke rakk dette men du må ta dette med din opperatør. Selv om jeg har skriftelig hva Telia lovet så kunne dem bare beklage dem har missfortått hva dem sa. Så jeg fikk ikke headsettet verdi av 2000 kr fordi Telia juger til sine kunder. Takk for meg betaler litt ekstra til Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Greit fornøyd. Verken dårligere eller bedre enn tidligere operatører. Priser kan alltids bli bedre for yngre. Bra med forsikring for 149kr/mnd.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Stjeler penger fra kunder"

Hun som jobber i Telia ba meg å bytte til kontantkort og sa at jeg skal få tilbake det beløpet som jeg ikke bruker i den måneden, men Telia nekte å betale tilbake mine penger. Dette er rent tyveri. Unngå Telia for alt del.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra"

Ikke fornøyd med signal, og når man sjekker kundeservice om noen tilbud eller rabatter, eller at man vurderer å bytte, da får man beskjed om å bytte...

Kristina A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning, ok pris, enkelt og rimelig med ekstra datapakke, kjapp kundeservice, ekstra fordeler som trofast kunde.

Bytte til Telia?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Telia
Christina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skammens"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever ofte dårlig kundeservice... Kvaliteten er ikke den beste når jeg skal prøve å ringe noen, sliter med at jeg er nødt til å bruke Messenger samtaler, istedenfor å kunne ringe vanlig pga. skurring... Fant et annet abonnement som har rimeligere pris for samme pakke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Trist at dere støtter kriminelle i deres siste reklame"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært fornøyd Teliakunde i 4-5år. God kundeservice, god dekning og billig mobilabonnement. Derfor er det trist at dere nå velger å støtte kriminelle i deres siste reklame. Veldig skuffet.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning, faller ut hele tiden😟. Har mobilnettverk her på hytta. Hjemme har vi en annen leverandør og der er det helt topp. 😀

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, har ikke eSim til telefon. Få frekvenser gjør det dårlig i tettsteder"

Dyrt og dårlig. Få frekvenser gjør opplevelsen dårlig i tettsteder og få basestasjoner gjør opplevelsen dårlig i grisgrendte strøk. Har ikke eSim for telefoner. Telia appen fungerer dårlig og nettsidene er enda værre.

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt ok abonnement med ok dekning. Men litt for dyrt mtp hvor mange andre aktører som finnes med bedre tilbud.

Bytte til Telia?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Telia
Mobilabonnement fra Telia
Bestill på nettsidene til Telia
Vis alle mobilabonnement
Barn 200 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,2 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Barn 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
169 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 18 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
479 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
479 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Smart 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ung 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Telia X
Fri tale, SMS og MMS
1000 GB
pr. mnd
579 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Telia?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Telia
Gå til Telia nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR