Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia Mobil
2.4
738 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
738 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#19
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#19 av 22 mobilselskaper
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 738 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
138
69
73
104
354
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig bra, men det ble for dyrt

Omtale av  Kunde K

Veldig bra abonnement, men når de økte prisene med 50% ble det for dyrt for oss. God dekning Bra nettsider Bra kundeservice

Helt Topp!! Telia slår Telenor på mange måter

Omtale av  Paul S

Bruker Telia siden dag 1 (Netcom), prøvd Telenor men hey! dette er en vanskelig butikk å holde kontakt med. Mens Telia er konge!! :-)

Veidig dyre + bindingstid!

Omtale av  Paal

De ble veldig dyre og når jeg ville bytte så måtte jeg betale 950,- fordi jeg trakk meg fra avtalen. Uansett så lønnet det deg, tjener fort inn det

3 abonnement avsluttet

Omtale av  Veronica S

Partners foreldrer står som eier av mobil på nedbetaling. Vi må til forbrukerrådet for å få orden på dette nå, enkelt og greit. Bruksabo til meg og partner avsluttes herved også pga manglende mulighet å klage skriftlig. Forelder er ikke digital bruker, men vi kunne ha skrevet en epost "fra mor" og dermed fått all fakta skriftlig, for å vise til senere, det hadde løst mye nå. Foreldrer må i butikk eller i telefonkø for kommunikasjon, noe som siste år nå har vært tidvist håpløst med stengt butikk osv, og enda lengre køer. ting bes ikke om skriftlig, men sendes heller ikke uoppfordret, f eks "mobil ER nedbetalt og du skal det skriftlig tilfelle får flere purringer". betaler ikke en krone mer for dette surret. Skriftlig kommunikasjon, orden i abonnement og nedbetalingsordninger MÅ ordnes.

Helt umulig å nå gjennom på telefonen!

Omtale av  Randi

Vanskelig å få hjelp og forklaring på skyhøye fakturaer. Ved en oppringning til de, ventet jeg i 45 min, andre gang over 30 min.! Helt håpløst og veldig irriterende!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ny mobil på svitsj

Omtale av  Kai S

Var på CC på Hamar å kjøpe en Samsung 21 ultra Jeg ba om den må være på mer enn 256 GB å jeg fikk tlf men de hadde ikke dekselet I bilen i garasjen på CC åpner jg eslen å legger merke til att den er på 128 GB .jeg går da opp på telia å gir beskjed om problemet til svar fikk jeg att de ikke tar åpne esker ,her er der snakk om 2 teip biter å ikke tatt i den .Som eier av firma as kjøpte vi iPhone 13 problemet max for å prøve før jul men vill ha andre. Ble heller ikke tatt imot hyggelig på tlf av daglig leder Det skal å sies att jeg har Add å sinne kommer uventede så noe høy tone fra meg ble det ..men uansett dette er ett sted jeg ikke anbefale noen jeg måtte vente lenge I tillegg da de ansatte sto å snakket sammen Så nå sitter med telefonen som må betales

Bluff att inte ha rollover.

Omtale av  Jonny

Vi bojkottar O byter operatør,priset per GB ær skyhøg och så borde det vara rollover. Bra att det finnes Andra.

Forsøkt lurt av Telia

Omtale av  Roy F

Først mottar jeg mail om at mitt abonnement er gammelt og går ut, hatt tre abonnement der siden de kjøpte Chess, og årevis i Chess. Det nye koster 200 mer i måneden, og de fjerner familie rabatten på 30. Gir litt mer data jeg uansett ikke trenger. Blir forbanna ringer kundeservice tar 30 minutter å komme frem, møter en som er hyggelig, sier han endrer til ett til kr 259. I tillegg 20 % rabatt, så 199, og jeg sier takk. Så kommer bekreftelse, nå er abonnementet bundet til dem i ett år, så må jeg sitte i 30 nye minutter og er nå forbanna. Treffer nå en idiot som sier han kan avslutte abonnementet, hvilket jeg ikke vil, da nummeret skal over til ny leverandør selvsagt. Oppfører seg jo som faktura svindlere, og mine to andre abonnement edbundet til 1 August og 1 Oktober og de skal også vekk. Jeg kommer til å spare på å skifte de ut, og de 25 000 jeg årlig betaler dem privat merker de sikkert ikke, men uansett merkelig måte å behandle lojale kunder på. Nå må jeg bytte selskap, greit nok, men hadde vært der evig om de oppførte seg normalt.

Umulig å nå frem på telefon, chat og e-post

Omtale av  Tor

startet chat, fikk beskjed at kundebehandler var klar og sendte inn spørsmål. fikk ikke svar og etter gjentatte henvendelser via den åpne chattekanalen måtte jeg avslutte etter 12 minutter. Prøvde så å opprette ny chat, men fikk da beskjed om at pågang var for stor, så prøv igjen senere. Helt ok, da sender jeg bare en e-post. Men nei, å sende e-post (kontaktskjema) var stengt for dagen! Har under chat og e-post forsøket hele tiden stått i kø, bikker i skrivende stund 19 minutter. og får feilmelding ved bruk av min.telia på nettsiden. Finner en annen leverandør jeg.

Advarsel! Hold unna!

Omtale av  Martin P

Dårlig dekning, min samboer fått bruddgebyr får 4500.-. Vi hadde ingen lyst å bli kunde, etter å ha lest dekningsproblemer ov kundeomtaler. Kundebehandler informerte oss så feil angående angrefristen og da var det alt for seint å si opp avtalen vår. Anbefaler sterkt holde unna, meget stor svindelselskap.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Grusom kundeservice

Omtale av  Magnus S

Hadde et møte med en kundeservice behandler som ikke var noe interessert i å finne løsninger, men heller hakke på meg for og ligge bak med regninger, for første gang som lojal kunde i snart 10 år. Jeg kjenner at det og skulle snakke med en grisefrekk kunderådgiver som hånler av deg og problemene dine gjorde at jeg fikk fullstendig avsmak på hele dritt selskapet. Jeg betaler den dumme regninga når jeg får lønn også bytter jeg leverandør. Dette blir faen meg alt for dumt. Føler meg tråkket på etter 10 år med samarbeid

Tilbake til Telia

Omtale av  Monica L

Jeg hadde Telia i mange år og var en fornøyd kunde, helt frem til jeg for to år siden lot meg lure til å gå over til Ice, da jeg kjøpte en ny mobil. Det angra jeg på etterhvert, da Ice ikke kunne gi meg en forfallsdato som passa til meg, så derfor måtte jeg i to år ringe inn hver måned for å få utsatt forfallsdato! Så tungvindt! Men Telia kunne gi meg en forfallsdato som passer til meg, og også en ferdig utfylt giro faktura via postbrev, noe som Ice ikke kunne (ville). Dessuten kan jeg ringe, sende sms, mms fritt til hele Norden og til Baltikum, og det er et godt tilbud! :) Når det gjelder kundeservice, så er ventetiden på telefon ganske lang, og jeg får ikke tilbud om at de ringer tilbake, tror jeg. Jeg har positiv erfaring med de jeg har snakket med på telefon, men når det gjelder å få hjelp via epost, ser det ut til at ikke alle har nok kunnskap til å være til hjelp, og det er alltid en ny "behandler" som jeg må gjenta det samme til. Alle firmaer har forbedringspotensiale, men jeg kan ikke forstå at det er så mange som er misfornøyd med Telia her, men kanskje de fornøyde ikke har lagt merke til denne siden?

Det dårligste selskapet jeg har vært bort i på 50 år…?

Omtale av  Ola G

Siden Telia tok over for GET har nettet vært jevnlig nede. Svært ofte uten noe form for notifikasjon og frustrasjonen er stor hver gang man må feilsøke gjennom alt annet for bare å finne ut av at de nok en gang ikke leverer. Tidligere når GET var nede et par timer var de raskt ute for å beklage dette og kompenserte alltid i form av gratis leie. Det gjør ikke Telia, selv ikke i dag etter å ikke ha levert hverken bredbånd eller TV signaler på over en uke. «Slik skjer» var svaret…. Det skjedde aldri før. Usedvanlige inkompetente og frekke. Jeg kommer til å fremme en ny løsning til vårt sameie ved neste møte!

Suverent

Omtale av  Andreas

De negative omtalene er for meg merkelig. Jeg har vært kunde hos Telia i det som må være snart 10 år, og jeg kan ikke si noe annet enn at det er helt supert. Fin nettside, grei kundeservice, aldri hadd problem med dekning eller hastighet. Hvert år ringer jeg kampanjetelefonen deres, hvor jeg får bundet meg i ett år mot en kampanjepris. Har det siste året betalt i underkant av 300 kr for 15 GB data. Så vidt jeg kan se, er det ingen som konkurrerer med det.

Funker for meg óg!

Omtale av  Jon E. N

Etter å ha vært mobilkunde i over ett år, må jeg si meg svært fornøyd med Telia. Har fått en ny mobilavtale som jeg er svært fornøyd med - akkurat som jeg ønsket. Har ikke hatt behov for å ringe kundeservice, men har brukt kontaktskjemaet. Fungert veldig bra. Totalt sett må jeg si jeg er svært fornøyd. Har ikke noe å klage på.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

The worst internet in norway

Omtale av  Tired

I do not understand how you can advertise and offer internet over 100 mbs or even fail to meet 10% of this speed. Is it just legal scam? On this Internet, even ads on yt cannot be seen. And if someone thinks about playing games, let forget it! regular ping jumps, as if their entire network was one big bundle of tangled lines, terrible network bandwidth and many packets lost ... I have not encountered such terrible conditions! This is probably one of the worst networks, and in addition the TOP 1 of the worst providers in the world.

Telia Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR