Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 36 innen
mobilselskap
37%
anbefaler
Telia
Filtrer omtaler
83
41
52
59
127
Sorter omtaler etter
Viser av 362 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Kenroger M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Juger til sine kunder"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært trofast kunde i 10 år. Men når jeg skulle kjøpe Samsung s10 fikk jeg beskjed om at jeg trengte ikke kjøpe mobilen før en vis dato jeg skulle få med Samsung sine headsette gratis til en viss dato. Etter den datoen fikk jeg beskjed av Samsung at kampanjen var over å dem beklager at jeg ikke rakk dette men du må ta dette med din opperatør. Selv om jeg har skriftelig hva Telia lovet så kunne dem bare beklage dem har missfortått hva dem sa. Så jeg fikk ikke headsettet verdi av 2000 kr fordi Telia juger til sine kunder. Takk for meg betaler litt ekstra til Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Greit fornøyd. Verken dårligere eller bedre enn tidligere operatører. Priser kan alltids bli bedre for yngre. Bra med forsikring for 149kr/mnd.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Stjeler penger fra kunder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hun som jobber i Telia ba meg å bytte til kontantkort og sa at jeg skal få tilbake det beløpet som jeg ikke bruker i den måneden, men Telia nekte å betale tilbake mine penger. Dette er rent tyveri. Unngå Telia for alt del.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra"

Ikke fornøyd med signal, og når man sjekker kundeservice om noen tilbud eller rabatter, eller at man vurderer å bytte, da får man beskjed om å bytte...

Kristina A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning, ok pris, enkelt og rimelig med ekstra datapakke, kjapp kundeservice, ekstra fordeler som trofast kunde.

Christina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skammens"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever ofte dårlig kundeservice... Kvaliteten er ikke den beste når jeg skal prøve å ringe noen, sliter med at jeg er nødt til å bruke Messenger samtaler, istedenfor å kunne ringe vanlig pga. skurring... Fant et annet abonnement som har rimeligere pris for samme pakke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Trist at dere støtter kriminelle i deres siste reklame"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har vært fornøyd Teliakunde i 4-5år. God kundeservice, god dekning og billig mobilabonnement. Derfor er det trist at dere nå velger å støtte kriminelle i deres siste reklame. Veldig skuffet.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning, faller ut hele tiden😟. Har mobilnettverk her på hytta. Hjemme har vi en annen leverandør og der er det helt topp. 😀

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, har ikke eSim til telefon. Få frekvenser gjør det dårlig i tettsteder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt og dårlig. Få frekvenser gjør opplevelsen dårlig i tettsteder og få basestasjoner gjør opplevelsen dårlig i grisgrendte strøk. Har ikke eSim for telefoner. Telia appen fungerer dårlig og nettsidene er enda værre.

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt ok abonnement med ok dekning. Men litt for dyrt mtp hvor mange andre aktører som finnes med bedre tilbud.

Cecilie B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk service og flott oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk service og flott oppfølging av alle type spørsmål og problemer man får får med telefonen. Super fornøyd med service og flott oppfølging. Anbefaler Telia til alle

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt bruk for å kontakte kundeservice av to ulike årsaker den siste tiden og har fått den hjelpen jeg hadde behov for raskt og enkelt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen Angrefrist"

Kjøpte ny fansi tlf hos Telia ikke noe problem, de anbefalte tvilling kort, samme nummer på nye og gamle telefon, men virket det?. NEI, de byttet sim-kort 3 ganger i løpet av en uke men det hjalp ikke. Jeg ville da avslutte dette kontantkort abonnement men det gikk ikke, de hadde endret den til enn abonnement med 12 måneders bindingstid. OK da vil jeg heve kjøpet, men NEI den er kjøpt over disk så det kan ikke heves sa de i Telia-butikken på Bryne, det er jo direkte svindel, så jeg har byttet til en annen tjenesteleverandør av telefoni.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telia leverer ikke....."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble overflyttet da mitt mobilabonnement driftet av ett annet selskap solgte, til Telia.. pris gikk drastisk opp, dårligere abonnement og ble erstattet automatisk da de solgte til Telia... kundeservice er både og, tekniske har ikke fulgt opp, når det var vansker, og vansker med e-betaling og faktura... med henvendelse får en som svar, du står fritt til å skifte selskap hvis en klager... men det har vært noen lyspunkt... med å få tillegg med gigabyte for vansker som en etterpå mistet sitt abonnement på og ble jukset da det ikke opplyste at det ble forandret og da mistet de 50,- kr i rabatt som en skulle få det første året for en ble overflyttet pr. mnd i tillegg kan en oppleve å ikke få kvittering på kjøpt tilleggspakke på data mengde og dermed kjøper flere i den tro at den ikke er levert. 😊 jo Telia lever opp til forventningene...not 🤢

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk topp servise og hjelp i dag for å aktivisere ny ruter. Eg brukte laaang tid for å få til dette. Men dama i andre enden var tålmodigheten sjøl:) og forklarte og veiledet slik at mob, iPad og datamaskin blei kobla til:)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"missfornøyd med Telia"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble med på lasset da Chess ble Telia. Var veldig førnøyd med Chess, veldig misfornøyd med Telia. Det har kun vært tull.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning overalt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har aldri hatt så dårlig dekning som med Telia. Selv steder der man bør kunne ha 4G har jeg ofte dårlig dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pengesluk og GB som renner ut!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har dessverre mobilt bredbånd fra TELIA der GB renner ut selv om jeg ikke har noe utstyr koblet opp mot WiFi, fyller stadig opp med mer GB uten at det hjelper. Har lastet ned HUAWEI HiLink for å monitorere eventuelt utstyr som kan være koblet opp, men her vises ingen utstyr som trekker nett. Har involvert kyndige i databransjen som sier at feilen IKKE er hos meg, men TELIA mener det motsatte. Nå har jeg koblet fra alt utstyr hjemme som trekker nett, HUAWEI HiLink bekrefter også dette, LIKEVEL HAR DET FORSVUNNET NESTEN 6GB PÅ 24 TIMER! Kan ikke få uttrykt hvor lei jeg er dette marerittet. Operatører er hyggelig og høflig med liten ventetid, men problemet blir ikke løst og TELIA er konsekvent på at det er KUNDENS FEIL!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Virker ikke"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skulle prøve Telia CLICK. Avtalte 14/12/2018. Fikk feilsendt faktura andre uke i januar med betaling fra 20/12/2018. 9/1/2019 ringte ei dame og spurte om jeg var fornøyd. Siden jeg enda ikke hadde fått SIM, måtte jeg benekte dette. Fikk da SIM 15/01, den virket ikke, var antakelig ikke aktivert enda det var nytt nummer. Sendte epost til brukerstøtta som skulle svare innen 4 timer. Har enda ikke fått svar i dag den 24/1, har purret og sagt opp. Det går ikke an å bruke slike firma. Har ikke funnet noe bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å ringe for å få hjelp. Tar en evighet for å få kontakt og ikke kan man bli ringt tilbake som hos andre.

Tidligere-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og melker kunder for penger"
4 syns denne omtalen er nyttig

Opprinnelig chess kunde som ble overført til Telia. Har vært sikker betaler og hatt to abonnement. Var kritisk til overføringen da jeg har lest mye negativt omtale. Og efaringen beviser nettopp dette. Har hatt forsikring sak hvor reperasjonen var dårlig utført. Tlf har støv inne i glasser etter åpnet tlf. Jeg byttet over til et annet selskapet og forsikret meg at alt var betalt før. Fikk ja over tlf og nå 3 mnd senere krever de mer betaling for en faktura. Før kunden rekker å bli gjort oppmerksom blir den sendt videre til betalings oppfordring uten purring og varsel. Og hevder at det er postens feil så risikoen ligger hos kunden. Mao betyr dette at selskapet gjennom sergel kan sende betalings oppfordring med renter og salte uten å varsle kunden. En fiktig måte å melke kunder for penger...? Dette er både uetisk og ansvarsfraskrivelse fra både sergel og Telia. Anbefaler alle å styre unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telia og min erfaring."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever Telia mobil som de hyggeligste kundebehandlerne jeg har vært borti, jeg jobber selv i et eget Kundesenter. Appen deres fungerer kjempe flott slik jeg har full oversikt over mitt forbruk og forventet faktura. Dekningen er topp, selv i utlandet og 4G laster inn alt raskt. De har alltid hjelpt meg og jeg vet Telia strekker seg litt ekstra for en bedre kundeservice og får kunder til å føle seg satt pris på. Knall bra selskap!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere enn Chess"
2 syns denne omtalen er nyttig

Overgangen gikk ikke smooth, og da jeg bestilte ny telefon og SIM rett før skiftet fra Chess til Telia fikk jeg problemer. Kundeservicen er ikke like bra, og i stedet for å få SMS om at en regning kommer til å forfalle får jeg nå beskjed når den har forfalt - noe som medfører at jeg har fått flere purregebyrer. Har spurt om man kan betale regningene med Vipps og fått ja til det fra kunderservice, men det stemmer ikke. Har mistet bonuspoengene jeg hadde hos Chess. Vurderer å bytte.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lyver og bedrageri"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg klager fortsatt om denne forbryterkonsern. Telia strider og lyver fortsatt. Man kan opplever 70 MB dataforbruk ved besøk av en innlogging side. Delves blir dataforbruk beregnet uten at man har koblet nettverk. Jeg hadde ingen dekning på Osterøy/Bergen men dataforbruk i steden. Det er allt i orden svarte nei lyvverte en ansatt. Telia er korrupt og kriminelt- Forsikt med din penger!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig betjening.."

Jeg har inntrykk av at Telia kan sine ting. Selskapet virker ryddig. Så er det hyggelige folk å forholde seg til.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR