Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 37 innen
mobilselskap
32%
anbefaler
Telia
Filtrer omtaler
105
49
57
72
212
Sorter omtaler etter
Viser av 495 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Samtaler og sms kommer ikke gjennom"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har ved flere anledninger ikke mottatt sms eller telefonsamtaler fra andre. De får melding om at nr ikke er i bruk. Har prøvd å snakke med Telia om problemet men de skal få meg til å bytte telefon, få de som sender sms og ringer til å ringe sin opperatør, de skal vite hvilken telefon og hvilken opperatør de har, skrive ned tid og nr jeg ikke har motatt fra osv... Alt dette har jeg gjort. Så får jeg beskjed fra Telia om at samtalene og sms ikke har kommet til nettet deres og dermed kan de ikke gjør noe med problemet. Alt for å unngå at det er Telia det er noe feil med. Fy f.. Blir så irritert når jeg snakker med Telia. De er også de dyreste på markedet og har dårligst dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ofte brudd på tjenestene"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det er ofte brudd på tjenestene, og man får lite eller ingenting i kompensasjon. Etter at de tok over fra Get setter de opp prisen med 150,- i mnd og varlser ikke på SMS eller mail.

Kristoffer
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"ingen ærlig oppsumering egner seg"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det de er bra på er å være dårlig. Kan også nevnes at de ikke er så ille bra på pris også da.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fra Get til Telia"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Get i over 10år. Aldri opplevd brudd på linja på dagtid muligens 1-2 gang totalt! Det var faktisk topp! Get blir kjøpt opp av Telia 2020... masse brudd på nett på dagtid osv ingen meldinger om dette verken på sms, hjemmesiden og de varer 1-2timer. Styr unna! Bestill heller fiber! Etter at Telia har overtatt har det blitt bare tull!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rollover"
3 syns denne omtalen er nyttig

Klarer ikke å dele data med appen.. kundeservice ville ikke hjelpe meg gjøre det via dem. Appen er meget ustabil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"God dekning, høye priser og dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er fornøyd med dekningen, men er direkte lite imponert over hvordan jeg ble behandlet da de overfakturerte meg for tjenester jeg kan dokumentere at jeg ikke har brukt. De kunne heller ikke dokumentere det motsatte, men framstilte det som om de var rause overfor meg da de til slutt krediterte summen. Man får billigere og minst like gode tjenester fra andre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Trådløst Bredbånd <-- Styr Unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

1. Bestillte da ADSL legges ned, Telia gidder ikke engang kontakte for montering. 2. Purret 3. Purret 4. Kommer dager før adsl legges ned, måler og sier jeg ikke kan få allikevel 5. Så sitter kunden der uten nett... Søppel

Misfornøyd K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice. Blir fakturer for tjenester som skulle være kostnadsfritt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri"
3 syns denne omtalen er nyttig

Her lurer de deg med binding exs hvis du kjøper ny mobil hvis du velger å løse ut mobilen står fortsatt bindingstid igjen. Sammenligner du med andre operatører har de skyhøye priser

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"telia x"
2 syns denne omtalen er nyttig

fungerer helt greit men litt lav hastighet men snart 5g sikkert

Charlotte E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God men utilgjengelig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har man en time å sette av til at kundeservice skal ta telefonen, kan man ringe de og få hjelp...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Suveren dekning og fart der jeg ferdes"
1 syns denne omtalen er nyttig

På de steder jeg har hytte er Telenor og Ice sin dekning elendig, mens jeg har målt opptil 100 mb/s på telia. Jeg kan høre nettradio i bilen uten avbrudd, mens DAB på samme strekning. Passasjerer kan se TV uten avbrudd over lange strekninger

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Extremt dårlig servise"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hold avstand ifra Telia, Irriterende servise,Ræva servise,dem lover og komme men dem kommer ikke,bare og vente og vente,dem er flink til og si,Beklager beklager beklager beklager

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telia er møkk"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi betaler for 50mbs, vi får 5, på det meste 20 i noen tilfeller. Telia er helt på trynet, kundeservise, levering og alt. Telia er lureri, ikke vær kunde av dem

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen dekning ( telefon)"
4 syns denne omtalen er nyttig

Telia har vært bra inntil for 3 dager siden, da ble telefonen taus. Har ringt og skrevet,men problemet er fortsatt der. Har fått opp nr på en feilmelding:2618588,og at den skal rettes mandag den 2. NOV. Det blir lenge å være uten kontakt. Dersom det ikke rettes snarest så er et annet selskap til vurdering!!!

Svenn I. I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning - gode priser - god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er strålende fornøyd med Telia. Har for tiden fire aktive Telia X abonnement. Derav også rabatt på disse. I sum utgjør dette ganske mye penger, og for oss er det ikke noe sak å snakke om når vi snakker om data. Det er rikelig med data på full fart med 100 GB! Det er ingen som har konkurrert ut prisen så langt.... og vit det er mange som har forsøkt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt elending dekning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Helt håpløst dårlig dekning, angrer som en hund på at jeg byttet til dem hvis jeg kjører og snakker må jeg ringe opp minst 3ganger

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telia er det beste produktet jeg har hatt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bruker i dag Telia på både Tv, internett og mobil. Super fornøyd med kundeservice, apper, og tjenester. Også den billigste levrandøren på tv og internett!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"En dårlig partner for mobile tjenester, lavt fokus på kundetilfredshet."
6 syns denne omtalen er nyttig

Lav eller liten vilje til å løse problem når det oppstår, om man bor uten for byområder og er avhengig av god kommunikasjon er dette ikke en samarbeidsparter som passet for min familie. jeg ville unngått dem. positivt med gode priser og pakker, men jeg ville ikke benyttet Telia i noen sammenhenger i fremtiden

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste"
5 syns denne omtalen er nyttig

Før get byttet til telia var alt helt fint - det var av og til småfeil, men disse ble fort fikset. Nå har de byttet til telia og problemer har oppstått. Internett har ikke fungert i 1 døgn og de har ikke fikset opp i dette. Jeg har tatt kontakt med de gjennom dagen - fikk aldri oppdatering, bare tomt svar «det fikses nok snart» eller «de jobber på feilen». Tror ikke de jobbet på feilen hvis den ikke ble fikset i en hel dag? Få dere en annen tjeneste, ikke bruk tid på dette her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig kundeservice, utrolige dårlige tilbud, og altfor dyrt for det man får.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"hjelpes"
4 syns denne omtalen er nyttig

skulle ha get sitt trådløse internett de startet med tidligere i år. jeg og naboen medlte seg på dette. ved installasjondatoen som naboen får montering først. viser det seg at signalene/styrken på nettet er svært dårlig. så montør valgte og ikke montere. han ringte selv get/nå telia og meldte ifra. get/telia og jeg blir enige i at vi skal overvåke naboen nett om/når det blir bedre for montering. 5 mnd senere med mange telefonsatamer om de skal sende montør for de skal prøve og fikse naboens nett. og jeg må nevne problemstilling flere ganger. de maser på sms/mail og telefon og jeg må repetere det samme om og om igjen. igår motttok jeg regning på avtalebrudd 4500 pga de ikke klarer og levere i mitt distrikt. nå rimelig strekka og frustrert er ikke kundeservice tilgjenglig og ting tar lang tid før løst. slik skal det ikke være.. redd for jeg må sende sak videre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøst!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det mest useriøse jeg har vært i kontakt med noen gang! Ligg langt unna, bruker heller røyksignaler enn Telia

Charlotte K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Forutsigbart"

Bare god erfaring med Telia. Har fått forutsigbare fakturaer hele veien, og god hjelp på kundeservice når det har vært noen spørsmål. :)

Annelise T
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Leverer til forventningene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er så langt fornøyd. Både når det gjelder pris og mengde data. Men når datapakker er brukt opp går det veldig tregt.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR