Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 37 innen
mobilselskap
33%
anbefaler
Telia
Filtrer omtaler
105
49
57
71
210
Sorter omtaler etter
Viser av 492 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Get ble Til Telia"
3 syns denne omtalen er nyttig

TV programmene stopper! Telia Play virker ikke. Kan ikke logge på min side.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men dyrt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt telia i noen år nå og er jevnt over fornøyd. Det er ingen skjulte utgifter (som hos telenor), veldig oversiktlig og greit å forholde seg til. Grunnen til at jeg nå bytter er prisen. Selv om de til stadighet ringer og tilbyr meg kampanjetilbud ligger disse for tiden langt over konkurrentene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Røverkjøp"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har haft Telia lenge. Veit ikke hvorfor når de Gir rabatter på mobiltelefoner og nettbrett mot dyrere abonnement som man ikke trenger. Med bindingstid så blir rabatten = - 200% på 24 må. IKKE BRA Har gått fra 300-600 per mån på 7år. Forbruket er ikke steget med 100%. Så var obs på dette når dere handler.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"elendig vilje til å høre om at dekningen ikke fungerer hos oss, sier de skal oppgradere om .....5år"
5 syns denne omtalen er nyttig

elendig vilje til å høre om at dekningen ikke fungerer hos oss, sier de skal oppgradere om .....5år tror jeg har byttet leverandør før det gitt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telias ansatte virker oppriktig interessert i å hjelpe kunden til kundens beste, fakturer ser ut til å være helt etter avtale. To talt sett er jeg fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stor operatør"
1 syns denne omtalen er nyttig

..med relativt greie priser og svært god dekning..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen hos Telia er alltid like fantastisk! De er imøtekommende og løsningsorienterte hver gang. Slår all annen kundeservice jeg har vært borti. I tillegg tilbyr de gode priser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning midt i byen"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har god erfaring med kundeservice og dårlig erfaring med dekningen fra Telia. Jeg kan ikke bli ringt opp hjemme eller bruke mobildata fordi det er enten ingen dekning eller dårlig dekning. Bruker selv den nyeste iPhone og har ikke opplevd dekningsproblemer med en annen mobiloperatør jeg hadde før.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fulstendig dårlig dekning hjemme"
5 syns denne omtalen er nyttig

Selv at dekningskart til Telia viser grønt (uproblematisk) der at jeg bor, kan ikke ha en ordentlig telefonsamtale uten å bli hørt hakkete. Latterlig.

Mia N. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bedritent"
9 syns denne omtalen er nyttig

Sender gjerne doble fakturaer og sniker inn skjulte kostnader som ikke hører hjemme noe sted. Bryter inkassoregler på de doble fakturaene og er et sant h... bli kvitt dem, for de fakturerer deg selv etter du har sluttet være kunde hos dem. Elendig kundeservice også - sure og frekke. Styr unna for enhver pris!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning hele tiden"
7 syns denne omtalen er nyttig

DÅRLIG DEKNING HELE TIDEN. Hadde chess og var fonøyd, har aldri ønsket og ha Telia, man kunne spørre kundene før man overfører.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Totalt mangel på dekning på Helgelandskysten, Vesterålen og Lofoten"
7 syns denne omtalen er nyttig

Å ikke ha dekning i mange dager i ferien er rett og slett sykt irriterende. Alle bookinger, kart, muligheter for å ringe andre i reisefølget er borte. Ikke bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tregt nett og dårligere dekning. Kundeservice :(("
6 syns denne omtalen er nyttig

Kort fortalt så har nettet gått fra nokså bra til mildt sagt dårlig. Kundeservice er kanskje der, men har ikke merket mye til det. Chat via Min side virker ikke. Ingen tar telefonen når man ringer. Svare på mail.............gjør Telia det????

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har ung 18 abb! Har hatt Telia en goood stund. Veldig fornøyd med dekningen i Norge og de bygger ut kjempe fort! Plutselig var det 4g dekning på hytten også som har vært uten dekning i det hele tatt. Bra og stabilt nett hjemme og har aldri slitt med dårlig signaler når jeg er borte. Hastighet på opp mot 100mbps er også helt topp. Av og til over det også. Nå i sommer har jeg fått 5 x 3t gratis internett bruk!! Det beste med Telia er jo at spotify ikke bruker noe data. Hyggelig kundeservice er også et stort pluss. Anbefaler Telia til alle. Eneste minus er litt stiv pris! Men man får mye for dette! Litt kjipt med manglende kampanjer for kunder som dem har hatt lenge.

Vegar B. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og tregt nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning mange plasser, ustabilt og tidvis meget tregt nett selv midt i Bergen sentrum og området rundt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Aldri noe tull med betalinger, greie priser. Veldig fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Betaler via Vipps hver måned, fungerer utmerket. Kundesenteret deres fungerer også veldig bra, og er åpent til "alle" døgnets tider.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mye tregere nett i år"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt Telias mobile bredbånd i tre/fire sesonger sommerstid nå. Alltid vært fornøyd, frem til nå. Plutselig i år er nettet tregt som sirup, med samme trådløse modem plassert på samme sted i hytta, midt i tettbygd hytteområde utenfor Nøtterøy. Her er ingen flere hytter bygget, men kanskje veldig mange flere har mobilt bredbånd i forhold til i fjor? Har også Telia jobbabonnement på telefonen, det suser avgårde som bare det. Blir bredbåndsabonnementet nedprioritert? Hva er i så fall vitsen med å ha det?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogante Telia"
8 syns denne omtalen er nyttig

Mitt inntrykk er at Telia er blitt for bortskjemte. Kundeservicen er blitt dårligere, kundebehandlerne er sure og lite service-minded.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svært dårlig/ingen dekning"
9 syns denne omtalen er nyttig

Telia har vært svært bra, men for et par måneder siden ble dekningen i store deler av området på Helgeland rammet av dårlig dekning eller ingen dekning. Unnskyldningen har vært feil i en sender, mens sannheten er at de ikke får bruke senderen lengre. 😡😡

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk selskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Du blir godt tatt vare på, og de følger opp. Har du et problem er kundesenteret svært dyktige og hjelper deg med en gang. Kommer til å være lojal siden de faktisk bryr seg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bedre enn sitt rykte - pass på å få rabatt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tok testen her, men det abonnementet jeg har - SMART 10 (med 5G ekstra pga Get i borettslag, altså 15G data) - koster meg ikke 429 eller 479 men 322. Forskjellen er en telefon med selger og kreve rabatt ellers bytter alle i familien. Vipps var de billigst istedefor en av de dyreste.

Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Overraskende mange steder i nærheten av Bergen sentrum UTEN 4g. Har Telia på jobbtelefonen som jeg kjører parallelt med privat mobil med annen operatør. Så dårlig dekning hjemme på Kokstad (5257) at det ikke går an å snakke i telefonen. Andre operatører har full 4g dekning samme steder som jeg ikke kan ha en uavbrutt telefonsamtale med Telia dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke noe billig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telia er blant de med best dekning, men de er også blant de dyreste på markedet. Hos Telia får du veldig lite data for penga.

Thomas K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svært skuffet!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Svært dålig interesse av at ta vare på, svare og informere kunde om situasjonen anngående ny telefon som ble sendt inn pga. Fabrikk feil. Skulle bli sendt ny men fikk vente 2 uker og det var etter at jag sjøl måtte ta kontakt gjentatte ganger. Forhåndsbestilt telefonen i tillegg. Kan bli forbannet for mindre! Null fordeler med at vare kunde over mange år!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kostbar overgang fra Get til Telia"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Get i mange år. Da Telia overtok så rekker liksom ikke den kapasiteten. Telia er rask med å si at kapasiteten er brukt opp. Med Get var jeg alltid i pluss og overførte ledig kapasitet til neste mnd. Telia er den desidert dyreste jeg har hatt hittil.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR