Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia Mobil
2.4
736 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
736 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#19
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#19 av 22 mobilselskaper
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 736 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
138
69
72
104
353
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Mobil
Telia Mobil har 736 verifiserte omtaler på Bytt.no

INGEN varsel før sperring?! Å sperrer før forfall på toppen av det hele!

Omtale av  Bea

Det er helt utrolig dårlig at de stenger uten varsel! Å det at de skal ha penger for å åpne igjen!? Hjelpes.. man burde få en sjangs til å ordne opp før de bare sperrer... men jeg opplevde at de sperret det før forfall, uten varsel da heller.. Det var pga kreditten nesten ar nådd! men jeg har 5000,- kr i kreditt, å de påsto at det var nådd 3000,- som var en feil fra dems side! Burde ikke trekke meg for den gjenåpningen kjenner jeg! Å EN ting til: Det er så syyykt dårlig kommunikasjon mellom butikkene og kundeservice at det er helt beyond! Har de kontakt i det hele tatt? Å har de felles regler eller avtalevilkår?? skulle ikke tro det! Vurderer å bytte! Hilsen Irritert

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Helt greit

Omtale av  Ole B. T

Helt greit, ingen problemer ut over at de tror alle har smart telefon og skal "surfe" på nettet. Noen av oss har ikke slik telefon og surfer ikke. Og de fjerner abonnementet som passer oss som er litt annerledes. Dermed skifte av leverandør, bye bye.

Nå skal Telia kvitte seg med alle trofaste, Chess kundene!

Omtale av  Gismo

Har vært kunde i Chess siden selskapet startet. Ble kjøpt opp av Telia for en stund siden. Er kanskje blitt et år nå. Ble lovet ingen endringer, men nå bryr de seg tydeligvis ikke om hva de har lovet, lengre. Fikk SMS at blir overført til det dyreste 2GB-abonnement på markedet. Fra å ha det billigste på markedet. Bare Telenor er like dyrt. 249.-kr i mnd. og er det billigste de har. Hadde gratis abonnement, som jeg bare betalte for bruk. Som de nå tar fra meg. Det hadde vært bedre de hadde kontaktet meg, og sagt de ikke vill ha meg som kunde lengre. At pengene mine ikke er bra nok for de. Å at de ikke vil ha lojale kunder. Tydelig at det å være bra kunde, er noe firma i dag ikke vill ha. Så nå må jeg finne meg et annet abonnement, for å ikke miste telefon nummeret. Men det er tydelig ingen abonnement som passer meg. Så dette blir dyrt å ha et telefon nummer, som jeg kanskje bruker en til to ganger i måneden. Dette trodde jeg aldri skulle skje. Men der tok jeg feil. De tar over selskap og kaster ut abonnentene. De lovet også at det ikke skulle skje noe forandringer, når vi ble flyttet over. Men jeg viste egentlig at det var en løgn. Det er ingen firma som holder det de lover, til kundene sine.

Dårlig dekning, og ansvarsfraskrivelse

Omtale av  Espen H

Bruker dipper som bedriftsabbonement, og dette har fungert godt med telenor og talkmore tidligere. Dette er håpløst med Telia. Fikk ett tilbud fra Telia som var for godt til å være sant, skjønner no hvorfor når jeg selv innenfor Oslo ikke kan ringe pga dårlig dekning

Pålitelig

Omtale av  Sondre

Har aldri hatt problemer med Telia. God dekning. Liker data roll over og music freedom

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Du blir aldri kvitt dem

Omtale av  Møkklei

Ren svindelbedrift som ikke engang fortjener en stjerne. Som så mange andre her har jeg også opplevd et hav av faktureringsproblemer, ekstrakostnader, og generelt nikknakk man simpelthen ikke skal måtte styre med når man betaler for en tjeneste. I tillegg driver de med overprising, har elendig dekning, dårlig kundeservice som aldri har svar eller evne til å løse noe, osv osv osv... Var kunde i et år ca og hadde stadige problemer med både dekning og doble fakturaer og feil på fakturaene, som krevde unødvendig mange runder med Telias kunde"service" for å ordne opp. Jeg fikk nok og byttet. I ettertid har jeg hatt gleden av å få samme inkassokravet på samme regninger med ca et års mellomrom i snart fire år, til tross for at 1 regningene ble gjort opp da de kom, og 2 både telia og inkassoselskapene har trukket kravene, hver gang. Kundeservice responderer surt og frekt hver eneste gang - "du må gjøre opp for deg så får du ikke inkassovarsel" - og det er aldri så mye som en eneste beklagelse å få, og de rydder aldri opp. Man skal så klart betale for seg, bare så synd at de aktuelle regningene har vært gjort opp i flere år... Denne gangen har de visst solgt "gjelden" til et eller annet nytt inkassoselskap, iflg brev jeg fikk av dem nylig, så da er det på'n igjen med samme greia, enda en gang. Er *dritlei* og følte for å advare andre, dette er helt hinsides. Please, ikke gjør samme feil som meg. Styr unna dette bedritne drittselskapet som ikke har den minste grad av oversikt over hva de selv driver med, og skaff deg et abbonnement hos et seriøst selskap.

Dårlig, lite hjelp å få over telefon

Omtale av  Iris

Dårlig, lite hjelp å få over telefon og mye ekstra kostnader utenom abbenomentet som di i Telia ikke kan si hva er

Telia Mobil har 736 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Mobil mener

Telia Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR