Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 36 innen
mobilselskap
37%
anbefaler
Telia

"Finnes ikke bedre:)"

Omtale om Telia skrevet av Finn K for 30.01.2020 20.35

Telia har totalt 362 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Kundetilfredshet
"Finnes ikke bedre:)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her får du topp kundeservice, også alt som du alt en skal forvente i et mobil eller mobilt bredbånd abonnement. Regninger er det aldri surr med. Ekstra datakort eller SIM-kort kommer hjem til deg i en fei:) TOPPSCORE fra meg:)

Bytt.no
"Finnes ikke bedre:)" skrev Finn K om Telia

Har du en tilsvarende erfaring med Telia?
Gjør som Finn K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kun penger som gjelder her i gården"
6 syns denne omtalen er nyttig

Telia er mer opptatt av penger enn fornøyde kunder og da snakker jeg om små beløp. Er ikke fan av grådige selskap, byttet derfor operatør av prinsipp og fikk en mye bedre deal i prossesen. Tips: Velg noen andre enn Telia !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tregt 4g nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har Telia mobilt bredbånd. Som ny kunde var hastigheten stor (rundt 40mb/s). Siden har hastigheten blitt lavere og lavere og er nå rundt 10mb/s. På samme sted i huset måler jeg 40mb/s med et Telenor abonnement.

Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Midt på treet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice var ok. Men egenandelen på svitsj ligger på 1000,- ved første skade, 2000,- ved andre skade, og 3000,- ved tredje skade... Like greit å bare finne noen som fikser som hobby. Svitsj er jo et tapsprosjekt for kunden uansett, så kjøp heller ny mobil ved det samme den blir utgitt, og selv deretter etter ett år. Mengden data i måneden er relativt dyr i forhold til andre billige operatører. Dekningen er som så, selv midt i storbyen selv.

Lisbeth T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Opplyser ikke om dårlig dekning før du binder deg"
3 syns denne omtalen er nyttig

Når di fikk adressen min burde di skjønne at det kunne være dårlig dekning, da di ikke kunne tilby bredbånd, kun mobilt b.b. Har snart ikke dekning hjemme, null på hytta, jeg visste ikke at di hadde netcomdekning.. Det var ett års binding.. Hvorfor? Har ikke kjøpt noe gjennom dem. Skulle bare ha et simkort 🤷‍♀️ naboen sa i dag at di ble lurt til å binde seg i 5 år?! Di ga meg 60 angrefrist.. Men jeg tok ikke ibruk nummeret før lenge etter denne fristen, så jeg ante ikke at jeg skulle mangle dekning i hjemmet mitt. Bor alene med baby, i ødemarka og er kronisk syk, sist jeg måtte ha legevakt spurte legen om jeg hadde flere telefoner, for han hørte meg dårlig. Fikk ikke si opp. Da skulle di ha ca 10.000kr... å ha så lite respekt og empati for andre mennesker, har ikke sett makan til sånt 😠🤒🤔

Telia har totalt 362 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR