Påfyll av data er umulig i helgen. Derfor blir jeg sittende en hel helg uten data
Har du en tilsvarende erfaring med Telia Mobil?
Gjør som Ketil K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
jeg hadde spørsmål ang mitt ab. kundeservice sørget for å gjøre meg ultrasint før de la på røret mens jeg pratet. dette er ikke noe jeg gidder å finne meg i... dessuten forhåndsbetaler man for noe man ikke får... bare tull og lureri!! kunden har alltid rett gjelder ikke her. jeg har selv jobbet i kundeservice og det jeg opplevde i denne tlf samtale føltes mer som en kriminell som prøvde å bortforklare noe... og de ble kjempefrekke og sinte over av jeg som beralende kunde var missfornøyd! styr unna telia og finn noen andre hvis ikke du vil bli rasende sint...
de lyver regelrett om avtalevilkår, er uhøflige. dessuten ga de meg en skadet usb kabel med lånetelefon og forlangte at jeg skulle betale for skaden da jeg leverte inn lånetelefonen igjen. vær oppmarksom på dette.
Uheldigvis må jeg ha dette selskapet pga jobb og bolig har avtale med dem. For det første er nettet utstabilt, og man betaler store summer for tilbudet de har. De sender faktura i posten med gebyr, selv om ingen andre aktører gjør dette på avtalegiro. Hvis du skal ringe til dem er de ofte sure og du må vente i kø i lang tid før du får kontakt med noen. Det er ikke mulighet for callback og innringerlyden er irriterende.
De gjør aldri som de lover. De ringer ikke tilbake. Noen ganger "glemmer" de at du har ringt. Kan ikke tilby fast eller trådløst bredbånd i Oslo når naboene har det.