Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 37 innen
mobilselskap
34%
anbefaler
Telia

"Har sendt 5 mailer ingen besvart. Det er slett arbeid."

Omtale om Telia skrevet av Jarle L for 29.11.2020 22:16

Telia har totalt 433 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Har sendt 5 mailer ingen besvart. Det er slett arbeid."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde jeg kunnet velge bort Telia hadde jeg gjort det uten å nøle. De klarer ikke å lever god kundebehandling i 2020!!!! Vi klarte å lande på Månen i 1969....Men å drifte et et teleselskap i en høyteknologisk verden, det klarer de ikke 🙃(ps. Jeg er glad det ikke var Telia som hadde ansvaret for Måne-landingen!!!!)

Bytt.no
"Har sendt 5 mailer ingen besvart. Det er slett arbeid." skrev Jarle L om Telia

Har du en tilsvarende erfaring med Telia?
Gjør som Jarle L og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt for mitt forbruk, på ca. Max 10 g"

Ble anbefalt dette abonnementet fra butikk, men det j betaler i mnd m ekstra kort blir ca. Kr750,- .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telia etter Get"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter at Telia tok over Get har internettet vært helt forferdelig latterlig dårlig. Jeg betaler for 1000/50 og med kabel får jeg kun litt over 500mb/s!!! Brukte for det meste trådløst når det var Get og fikk hastigheter på mellom 600-800mb/s noe jeg mener er innafor da det er trådløst. Mens nå ligger det på litt over 200mb/s... mister nesten 90% av det jeg betaler for!! Er helt latterlig.. Da svarer de på kundeservice at man må forvente at det blir litt dårligere da det ikke er kabel, de svarer jeg med at det forstår jeg, men nesten 90%!! Og så sier dem «ja, men vi beleirer oss mest på kabel» og det er helt greit, men jeg når fortsatt ikke mere hastighet enn litt over 500mb/s...... Ender med at jeg sitter i over en time for å høre på en kar som egentlig ikke har peiling på hva han driver med, han sitter med noen andre teknikere eller hva det er på en annen linje og går frem og tilbake. Når han spør om enkelte ting jeg kan sjekke som man vanligvis ikke sjekker etter på en data (hvertfall for min del) nettverkskort hastighet osv, så har han ingen aning om hvor man finner det når jeg spør.. må sitte selv og Google meg frem, heldigvis er jeg flink til å Google, men ser for meg en eldre eller en som ikke er datakyndig skal finne frem til ting som ikke kundeservicen har peiling på hvor ligger selv eller prøver å finne ut av.. 😂 Hele greiene endte til slutt med at de sier «nei men da har vi all infoen vi trenger og ringer deg snart. Det tar omtrent 1-2dager, nå har det gått 4. så venter i spenning fortsatt på hva som skal skje. Hadde det ikke vært for at borettslaget brukte disse og vi får rabatter hadde jeg nok bytta for lenge siden...

Cecilia M. O. M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Service, så dårlig. Advarsel SI OPP ASAP"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette er en melding til Adm. Direktør Etter 3 mndr med klaging, uten noen form for tilbakemelding vedr. klage på både nettverk og tv, finner jeg meg ikke i å bli utsatt for den tydelige arroganse som Telia benytter seg av ovenfor sine brukere. De misbruker den juridiske ordlyden iflg. inkassoloven. ADVARSEL! ALDRIG MER TELIA!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Samtaler og sms kommer ikke gjennom"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ved flere anledninger ikke mottatt sms eller telefonsamtaler fra andre. De får melding om at nr ikke er i bruk. Har prøvd å snakke med Telia om problemet men de skal få meg til å bytte telefon, få de som sender sms og ringer til å ringe sin opperatør, de skal vite hvilken telefon og hvilken opperatør de har, skrive ned tid og nr jeg ikke har motatt fra osv... Alt dette har jeg gjort. Så får jeg beskjed fra Telia om at samtalene og sms ikke har kommet til nettet deres og dermed kan de ikke gjør noe med problemet. Alt for å unngå at det er Telia det er noe feil med. Fy f.. Blir så irritert når jeg snakker med Telia. De er også de dyreste på markedet og har dårligst dekning.

Telia har totalt 433 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR